Witam.
Mam do Was pytanie.
Co zrobić aby Corsa prowadziła się lepiej.
Kupiłem Corse C rocznik 2005 w wersji Van, 80 KM
rozmiar opon to 180/55R13
nie znam się zupełnie na mechanice ani na tunningu
moim zdaniem pierwsze to koła, na pewno na 14 i jakieś 195 w szerokości, nie wiem tylko jaki profil opony
myślę, że obniżenie zawieszenia też bardzo by pomogło, tylko co włożyć, na co zwracać uwagę,
Wydaje mi się, że obniżenie zawieszenia i zmiana kół powinna pomóc
Mam max: 3 000 - do wydania
Na razie chce być pewny samochodu na zakrętach, hamulce zrobię później - na razie pozostaje mi wiedza jak teraz hamuje
Co byście poradzili ??
corsa C zawieszenie
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: corsa C zawieszenie
kola w rozmiarze R15 (oczywiscie jakies alu) i oponie 195\50
a zawias: najlepiej jakis gwint.
3 tys. powinno starczyc na takie sredniej klasy gadzety
a zawias: najlepiej jakis gwint.
3 tys. powinno starczyc na takie sredniej klasy gadzety
- marmi
- Nowy
- Posty: 245
- Rejestracja: 19 mar 2008, o 00:26
- Lokalizacja: K-ce
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: corsa C zawieszenie
Zawias jak mowi czester albo gwint albo jakis zwykły kit...
Koła starczą spokojnie 14; i do tego oponka 185/55 i tez będzie dobrze...
A hamulce proponuje włożyć z 1,3 czyli tarcze 260mm...
Koła starczą spokojnie 14; i do tego oponka 185/55 i tez będzie dobrze...
A hamulce proponuje włożyć z 1,3 czyli tarcze 260mm...
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: corsa C zawieszenie
swego czasu endo bardzo chwaił sobie Koni Kit
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
jak auto ma sie dobrze prowadzic po naszych drogach, to niepotrzebny jest mu zaden kit, ani tym bardziej gwint. bzdura. potrzebujesz DOBRE amortyzatory dostosowane do seryjnych sprezyn. kayaba agx, kayaba ultra sr, bilstein b6, tego typu sprzet, nie wiem co teraz mozna kupic do corsy c, rozejrzyj sie.
do tego kolko 195/50/15 z duzym et, zeby nie wygladalo jak traktor bez gleby. duze et = 40+, a najlepiej 45+.
samochod bedzie nadawal sie do normalnego jezdzenia, nie bedzie twardy i bedzie pewny w prowadzeniu, a nie gumowy jak seria. nie wiem jak jest z dostepnoscia stabilizatorow do tego auta, albo z mozliwoscia podmiany z jakiejs mocniejszej wersji silnikowej, ale jesli znalazlbys cos grubszego - to wymiana bylaby bardzo wskazana. auto bedzie duzo stabilniejsze w zakrecie i nie bedzie sie tak mocno kladlo.
do tego kolko 195/50/15 z duzym et, zeby nie wygladalo jak traktor bez gleby. duze et = 40+, a najlepiej 45+.
samochod bedzie nadawal sie do normalnego jezdzenia, nie bedzie twardy i bedzie pewny w prowadzeniu, a nie gumowy jak seria. nie wiem jak jest z dostepnoscia stabilizatorow do tego auta, albo z mozliwoscia podmiany z jakiejs mocniejszej wersji silnikowej, ale jesli znalazlbys cos grubszego - to wymiana bylaby bardzo wskazana. auto bedzie duzo stabilniejsze w zakrecie i nie bedzie sie tak mocno kladlo.