Marcin '2F' pisze:i kolejne nudne c20xe ... ale za to jakie opakowanie! ho ho ! graty! zajeeeeeeeeeee to wyglada
Musze was maxie&nati zlapac kiedy w warszawie
Nudnie nie nudne ale jak to ja zawsze muszę przejść pewne etapy osobiście

Zapraszamy do Wawki

na małe co nieco
To może trochę jak do tego doszło, co prawda od "tyłu"

ale lepiej późno niż wcale
Blok po kapitalce, pierwszy szli + honowanie, planowanie bloku i nowe tłoki GOETZE.

Zostało zdjęte ponad kilogram masy, waga przed to 6,6kg po około 5kg
różnica między podobnym zamachem a moim ode lżonym:
Dwa kawałki tłumików z EVO 9 2,25cala z czterema przelotami, pospawamy z nich fajny wydeszek :hyhy:
Wydech już gotowy

Zapinki do nowej maski z włókna(dużo lżejsza), która jest już zamówiona u
Karola, czekamy na ciepłe dni i do dzieła.

Śruby podstaw korbowodów firmy ARP wraz z kluczem

dwunastokątnym .

Oraz parę przydatnych rzeczy każdemu domorosłemu mechanikowi
Wkrętak udarowy, klucz do sondy lambda, klucz nasadowy 30 przedłużony (
serek wiemy do czego

)
I jakieś tam pierdołki.

Półosie z nowymi przegubami, wymienione zostały trzy przeguby jeden sie ostał.
Krótka półoś pochodzi z Kadeta GSI przed-lift i pasuje bez skracania oraz długa łamana z Calibry 2.5 lub 3.0 też pasuje plug&pley

Zestaw na całe zawieszenie czerwonych poliuretanów, coby przyjemniej sie prowadziło.

Zwrotnice z nowymi łożyskami i wprasowanymi piastami z calibry po przetoczeniu.

No i :
Panewki, rozrząd, świece, pompa wody itd.
no i tak nudno a ile pracy
. Tak dla ścisłości wszystko robię sam, własnoręcznie
w małym użyczonym garażu
-- 8 maja 2012, o 20:27 --
no to jeszcze foteczki:
Digital z Kadeta w Corsie
