
ale jak zwykle czekam na rezultaty..
pokrywaja, tylko ksztalty sa troche inne. sa jeszcze otwory przy scianach dzielacych cylindry, a nie ma ich w c16, ale to nieproblem-=m&m=- pisze:porszak a kanały wodne z głowicy x18xe1 pokrywają sie z blokiem c16xe ?
Porszak pisze:zyniogs. masz mniej wiecej taki silnik jak ja, pora zebys cos nim pozmienial. jakis dolocik? mam glowice na wierzchu, moge pomoc.
Porszak pisze:mysle, że ze zrobionym dolotem mozesz miec szanse na okolice 140KM, skoro w c16xe sam dolot owocuje okolicami 130KM, a Ty masz juz w serii calkiem fajna glowice po stronie dolotu. wylot wyglada tak samo slabo jak w 1.6. tyle ze nie ma kanalu od recyrkulacji spalin w kanale wylotowym 4-tego cylindra
piszczenie ustało samo... nie zdażyłem go zidentyfikowaćkoza149 pisze:Koszty..? raczej głowicę w plecy i żeby tylko.. trzeba to opić , że nic się nie stałow końcu majówka !
![]()
Znalazłeś przyczynę tego dziwnego pisku, świstu co pisałeś ?
mial byc wiekszy apdejt jak sie zbiorą wszystkie graty, ale jak się upominasz...!markos pisze:Przepraszam, a gdzie do cholery jest apdejt, ktory kosztowal mnie dziesiatki maili i telefonow?