problem z wiazka
- mario232-81
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 sty 2011, o 19:50
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: NIDZICA
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
problem z wiazka
WITAM. Tak zwiezle i na temat posiadam combo z 97 roku z silnikiem 1.4 c14nz na module. a teraz wzucilem do niego c20ne i mam problem z elektryka, niewiem za bardzo jak podlaczyc bo sie na tym nieznam niestety tzn. niewiem jak i gdzie podlaczyc kostke ktora wychodzi od listwy wtryskow z elektryki od c20ne. Podlaczylem wszystkie czujniki i kompa to bylo proste, podlaczylem elektryke ta co zostala w combo czyli rozrusznik alternator i nawet kreci:),kontrolki swieca ale niemam podlaczonej cewki zaplonowej i przekaznika do paliwa, to jeszcze bym przebolal, najgorsze to chyba to ze musze zrobic zdjecia bo nie wytlumacze. chociaz ktos kto to robil wie w czym sie to je.
Może i masz 4.2 300 Koni ale moje 2.0 w COMBOLOCIE cie dogoni
:)
- koza149
- Nowy
- Posty: 420
- Rejestracja: 4 maja 2010, o 19:20
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: WITAM :) problem z wiazka
http://img511.imageshack.us/img511/5964 ... ng6no4.jpg może to coś pomoże. 
- mario232-81
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 sty 2011, o 19:50
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: NIDZICA
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: WITAM :) problem z wiazka
wielkie dzieki moze to nie wszystko ale do uruchomienia powinno wystarczyc. ps podaj link bo niewiem jeszcze jak sie dziekuje za pomoc:)
Może i masz 4.2 300 Koni ale moje 2.0 w COMBOLOCIE cie dogoni
:)
- mario232-81
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 sty 2011, o 19:50
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: NIDZICA
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: WITAM :) problem z wiazka
a jednak nic z tego za cholere niewiem jak podlaczyc wszystko jest zrobione oprocz elektryki niewiem jak podlaczyc elektryke od kadeta do combo
Może i masz 4.2 300 Koni ale moje 2.0 w COMBOLOCIE cie dogoni
:)
- nolack
- Nowy
- Posty: 272
- Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: WITAM :) problem z wiazka
a dokładnie z czym masz problem ?
podłaczyc komputer czy mały czarny kabelek?
podłaczyc komputer czy mały czarny kabelek?
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
- koza149
- Nowy
- Posty: 420
- Rejestracja: 4 maja 2010, o 19:20
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: WITAM :) problem z wiazka
ja u siebie pociągnąłem dodatkowe zasilanie do cewki od bezpieczników tylko musisz znaleść taki na którym jest stały prąd jak włączysz zapłon, z przekaźnikiem paliwa nie było żadnego problemu.. podaje paliwo jak kręcisz rozrusznikiem, najlepiej zdejmij obudowę i sprawdź czy działa jak zaczniesz kręcić.mario232-81 pisze:ale niemam podlaczonej cewki zaplonowej i przekaznika do paliwa, .
PS. wrzuć fotki tego z czym nie dajesz rady, to na pewno ktoś pomoże.
- mario232-81
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 sty 2011, o 19:50
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: NIDZICA
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: WITAM :) problem z wiazka
nie jeden czarny kabelek bo to to kazdy umnie zrobic tylko ja mam wiazke od kadeta gsi jest inna jak w astrze calibrze i vectrze kadet ma wyjatkowa poniewaz w kadecie z wiazki tu gdzie sa wtryski jest niebiesko czarna wtyczka w astrze sa 3 kabelki a w kadziu 9 pozatym w combo niemialem aparatu zaplonowego tylko modol a teraz tzeba spiac wiazke z kadzia z wiazka w combo. i wtym jest problem bo elektryk ze mnie zaden reszta to pryszcz.
-- 14 mar 2011, o 20:43 --
jutro sprobuje wrzucic zdjecia bo z czasem u mnie kiepsko ostatnio:)
-- 14 mar 2011, o 20:45 --
cala elektryka silnika jest podlaczona tylko zostala jedna kostka ta co jest przy wtryskach.
-- 14 mar 2011, o 20:43 --
jutro sprobuje wrzucic zdjecia bo z czasem u mnie kiepsko ostatnio:)
-- 14 mar 2011, o 20:45 --
cala elektryka silnika jest podlaczona tylko zostala jedna kostka ta co jest przy wtryskach.
Może i masz 4.2 300 Koni ale moje 2.0 w COMBOLOCIE cie dogoni
:)
