Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Tutaj umieszczamy opisy aut nie spełniających założeń forum Nasze Projekty
ODPOWIEDZ
matt37137
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 9 mar 2009, o 17:47
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: matt37137 »

Witam, postanowiłem opisać moją Corsę. Mam nadzieję, że pomożecie mi przekazując swoją wiedzę, w moich planach modyfikacji :oko:

Corsa A 1992r

ObrazekObrazek
Fotki jeszcze z czasu budowy autka

ObrazekObrazek
Najświeższe zdjęcia

Obrazek
Foto z SJS Łapanów by Zbyszek Bury

Przeróbki Silnika C12NZ+C14SE=C12NE (Wszystko po to by zmieścić się w klasie i nauczyć się jeździć):
- słupek, seryjny c12NZ
- flansza do zamontowania kolektora ssącego z C14SE
- kolektor ssący, przepustnica, cała wiązka, komputer, czujniki (w tym także Halla zamiast czujnika wałka) i wtryski z C14SE
- był wałek z C14SE, niestety urwała się śruba od kółka rozrządu i gwint został w środku. Teraz C12NZ

Zawieszenie:
- przód Bilstein B6 + sprężyny H&R + poliuretany (niestety brak stabilizatora)
- tył Bilstein B4 + sprężyny H&R

Hamulce:
- przód - tarcze i zaciski z Astry GSi
- tył - seria
- przewody hamulcowe puszczone w środku

Środek:
- Klatka według zał. J
- kubełki bimarco expert
- kiera Sparco
- pasy 3 calowe 4pkt
- po za tym wybebeszona :D

Autko było całkiem szybkie jak na klasę do 1300cm3. Niestety po urwaniu czujnika oleju, silnik się przytarł.
Miał być wsadzony 13S przerobiony na wielopunkt, ale o czym się przekonałem - nie da się dostać tego silnika w dobrym stanie.

Parę dni temu wpadł mi do głowy pomysł (po przejechaniu się astrą GSi przygotowaną do rajdów) wsadzenia 1.6 bo mocy coraz bardziej brakuje :twisted:

Niestety silniczki opla w porównaniu z saxo, civic itp nie mają żadnych szans, seryjnie.

Był plan na 1.6 8v ale trafił się silniczek 1.6 16v gsi c16xe w dobrych pieniążkach

plan ITB oczywiście pozostał, z tym, że chciałbym to zrobić na styl boxa mantzla. Nie wiem tylko czy zmieści się to pod maską :)

EDIT:

Byłbym zapomniał
Oczywiście dół będzie wyważany, a koło zamachowe odchudzone, pasowanie tłoków będzie luźniejsze.
Silnik będzie kręcony dużo wyżej. Czy jest tylko jakaś możliwość przesunięcia limitera na komputerze i ecumasterze, gdzieś na 7000obr?
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2011, o 22:09 przez matt37137, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: Bear_ »

Co do przesunięcia odcinki to uderz np. do Adam'aXXL z naszego forum...

Autko fajne, kolejny rally w zestawie na forum :)

I dobrze, pozytywnie zakreconych ludzi potrzeba...

Powodzenia w rzeźbieniu dalej :)
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

robiles wszystko od podstaw i w tak papierowej budzie nie pociagnales klatki do przednich kielichow? gdzie tu sens?

oraz co ma srednica felg do mocy?

ps.
flowbench, nie benchflow.
Obrazek
matt37137
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 9 mar 2009, o 17:47
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: matt37137 »

Bear_ pisze:Co do przesunięcia odcinki to uderz np. do Adam'aXXL z naszego forum...

Autko fajne, kolejny rally w zestawie na forum :)

I dobrze, pozytywnie zakreconych ludzi potrzeba...

Powodzenia w rzeźbieniu dalej :)
Będę musiał zagadać. Dzięki! :)
!markos pisze: robiles wszystko od podstaw i w tak papierowej budzie nie pociagnales klatki do przednich kielichow? gdzie tu sens?

oraz co ma srednica felg do mocy?

ps.
flowbench, nie benchflow.
sens taki, że wtedy gdy robiłem klatkę, nie było planów na 1.6(nawet baardzo odległych) a przy 1.2 były zerowe naprężenia. Druga rzecz, że zastrzały do kielichów, to droga sprawa, jeśli chodzi o klatkę, a budżet był ograniczony. Auto i tak jest całe obspawane, przód szczególnie więc się nie rozjedzie. Tylko do 1.6 pasowała by już rozpórka i płyta.

Do mocy nie za wiele, do przyśpieszenia dość dużo, ale nie o to chodzi. Przy dużej mocy w tak lekkim aucie, jest szansa, że przed bezsensownym mieleniem kołami (na nawrotach, przy cięciu zakrętów i przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu) będą mnie mogły uchronić 15' albo szpera, ale wolnych 3,5tyś nie mam :oko:

zaraz poprawiam
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: seboss »

moim zdaniem jak chcesz się bawić w coś szybszego do 1600 to kup cały kompletny silnik c16se i zafunduj mu porządny remont i do tego zrób to ITB + porządny wydech i strojenie - powinno pęknąć 130km +
oszczędzi Ci to czasu jeśli chodzi zabawę czy coś podpasuje czy nie

koła 15 raczej też odpadają bo są już za duże i toporne a 14" i dobry kapeć + trochę umiejętności i nie będziesz mielił w zakrętach i na nawrotach kołami


pamiętaj że opel to rzadkość w kjs właśnie ze względu na fakt że silniki są dość oporne na modyfikacje i żeby mieć konkret pod maską to trzeba już ostro pogrzebać i pokombinować
konkurencja typu swift, saxo to inna liga bo ludzie potrafią kręcić z tych silników po 170km+ a auta typu seicento i cinqecento też łatwiej można grzebnąć i mieć wyniki ponad 100km i to wszystko za dużo mniejsze pieniądze niż w oplu
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
matt37137
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 9 mar 2009, o 17:47
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: matt37137 »

seboss pisze:moim zdaniem jak chcesz się bawić w coś szybszego do 1600 to kup cały kompletny silnik c16se i zafunduj mu porządny remont i do tego zrób to ITB + porządny wydech i strojenie - powinno pęknąć 130km +
oszczędzi Ci to czasu jeśli chodzi zabawę czy coś podpasuje czy nie
wiem, że tak najłatwiej, tylko, że tłoki wtedy od kopa do wymiany a to jest dodatkowe 800zł+ Widziałem kompletny dół od x16xe za 300zł z przejechanymi 50tyś, wtedy co najwyżej pierścionki i jest cacy (nie wspominam o wyważaniu i odchudzaniu bo to i w jednym i drugim przypadku)
seboss pisze:koła 15 raczej też odpadają bo są już za duże i toporne a 14" i dobry kapeć + trochę umiejętności i nie będziesz mielił w zakrętach i na nawrotach kołami
Jest taka opcja, trzeba będzie sprawdzić po złożeniu
seboss pisze: pamiętaj że opel to rzadkość w kjs właśnie ze względu na fakt że silniki są dość oporne na modyfikacje i żeby mieć konkret pod maską to trzeba już ostro pogrzebać i pokombinować
konkurencja typu swift, saxo to inna liga bo ludzie potrafią kręcić z tych silników po 170km+ a auta typu seicento i cinqecento też łatwiej można grzebnąć i mieć wyniki ponad 100km i to wszystko za dużo mniejsze pieniądze niż w oplu
to, że toporne to bym nie powiedział. Moje c12nz przed zatarciem z całym tym osprzętem c14se robiło robotę i to za parę zł w porównaniu do tego ile pakują cc i sc.
A auta typu saxo - jasne. Tylko że do kajtków, aż takich wyników z reguły nie robią. 160km to jest raczej taka granica. Trzeba wziąć pod uwagę wagę (jaki rym :oko: ), która w kręciołkach i krótkich drogowych odcinkach, ma wielkie znaczenie. I proste obliczenie 900kg saxo ma (załóżmy) 160km. 160/900=0,17777778 a teraz corsa, która ma 750kg. 0,17777778*750kg=133,33... km
Jedyny zonk to to, że 16v mają więcej niutów.

-- 27 kwi 2011, o 20:55 --

przejrzałem trochę forum na temat 16v i zgłupiałem. Nie wiedziałem, że wywalając kolektor i montując coś ala mantzel i strojeniu daje ok +30km :)9 to trochę zmienia postać rzeczy...

Z tego co na szybko popatrzyłem to wszystkie uszczelki, paski, rolki, panewki i pierścionki to koszt ok. 1000-1200zł w zależności od producentów i zniżek jakie uda mi się wydębić :lol:

Patrzyłem na ceny x16xe i za golasa trzeba dać z 1300-1500zł :(

Kupując w klockach wychodziło by taniej, tylko czy dobrze liczę co potrzebuje..

-głowica z pokrywą zaworów
-dół silnika
-miska (bo najczęściej miskę osobno sprzedają)
-alternator + mocowanie bo w 8v jest chyba inne?
-zbiorniczek wyrównawczy (2 wejścia)
-pokrywa rozrządu
-wiązka x16xe, jakaś jest taka sama?
-komp x16xe, też można jakiś inny?
-dolna część kolektora ssącego, góra będzie modzona na wzór mantzela z tym, że z 4 przepustnicami
-listwa wtryskowa bo kolektor prawie zawsze goły.. (wtryski do c20xe)
-wydechowy też nie potrzebny bo będzie od c20xe

czy coś jeszcze?

po szybkich oględzinach cena za to co na górze 1500zł a to już jest mam nadzieję większość osprzętu
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: seboss »

śmiem twierdzić że dobrze modzone 8v wyleczy nawet 16v z mantzlem no chyba ze zrobi się takiego potworka jak Porszak

jak chcesz się bawić w 16v to raczej c16xe a nie ecokibel w postaci x16xe z EGRem



jak chcesz dobre graty w dobrych cenach to wal do użytkownika nolack
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
matt37137
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 9 mar 2009, o 17:47
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: matt37137 »

seboss pisze:śmiem twierdzić że dobrze modzone 8v wyleczy nawet 16v z mantzlem no chyba ze zrobi się takiego potworka jak Porszak
Jest taka opcja. Tylko, że jak się odkuję to wsadzam wałki i już to 8v może mi podskoczyć :lol:
seboss pisze: jak chcesz się bawić w 16v to raczej c16xe a nie ecokibel w postaci x16xe z EGRem
Chciałbym.. Tylko dzwoniłem do szlifierza, który ma kontakty jeśli chodzi o tłoki. Powiedział że nie ma do c16xe jakiś dobrych. Niby by się znalazł taki, ale żadnych wymiarów tego nie ma, może to być cokolwiek...

A czy warto się tak męczyć o 3km? :oko: EGR można zaślepić z tego co kojarzę
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: seboss »

matt37137 pisze:
seboss pisze:śmiem twierdzić że dobrze modzone 8v wyleczy nawet 16v z mantzlem no chyba ze zrobi się takiego potworka jak Porszak
Jest taka opcja. Tylko, że jak się odkuję to wsadzam wałki i już to 8v może mi podskoczyć :lol:
seboss pisze: jak chcesz się bawić w 16v to raczej c16xe a nie ecokibel w postaci x16xe z EGRem
Chciałbym.. Tylko dzwoniłem do szlifierza, który ma kontakty jeśli chodzi o tłoki. Powiedział że nie ma do c16xe jakiś dobrych. Niby by się znalazł taki, ale żadnych wymiarów tego nie ma, może to być cokolwiek...

A czy warto się tak męczyć o 3km? :oko: EGR można zaślepić z tego co kojarzę
a po co Ci ostre wałki do kjsów? one przesuną Ci moment mocno do góry i zanim wkręcisz go w "skuteczne" obroty to będziesz musiał hamować , no chyba że u Was gania sie po długich prostych
już się nie jeden wyleczył sie z takiego pomysłu przynajmniej w mazowieckim
zanim Ty się napędzisz 16V to 8V mocno Ci odjedzie

EGRa możesz zaślepić ale póki nie zrobisz strojenia ecu zewnętrzną świnką to silnik będzie Ci potrafił wariować -dławić przy wchodzeniu w obroty i non stop check będzie sie palił - przynajmniej tak u mnie było w x16xe
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

seboss pisze:zanim Ty się napędzisz 16V to 8V mocno Ci odjedzie
wiekszosc samochodow ma cos takiego jak skrzynia biegow. niektorzy to nawet czasem tego uzywaja.
Obrazek
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re:

Post autor: seboss »

!markos pisze:
seboss pisze:zanim Ty się napędzisz 16V to 8V mocno Ci odjedzie
wiekszosc samochodow ma cos takiego jak skrzynia biegow. niektorzy to nawet czasem tego uzywaja.
mając w obu autach skrzynie CR wyższa moc 16 V nie zrekompensuje lepszego startu 8V - takie moje zdanie
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
Kotlin
Swój
Posty: 936
Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: Kotlin »

Niestety ale taka jest prawda ja przy swojej corsie na ciasnych probach robie znacznie lepsze czasy niż astra czy polówka brata.
8v szybciej wstaje nie wazne jaka skrzynia!!
Obrazek
matt37137
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 9 mar 2009, o 17:47
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: matt37137 »

@seboss majac itb i tak pierwsze co bede musial zrobic to podpiac swinie ;)

a z tego co tu wyczytałem podpięcie egr'a z zaślepką nie powoduje żadnych skutków ubocznych :D
http://www.vectra-unlimited.pl/jpg/porady/egr2.html


jesli chodzi o obroty to odpowiem anegdotką

na ostatnim kjsie na placyku. Słynnym eurostarze w krk przejechałem 1os zbijając biegi z 2 na 1 przed zakrętami 90st. Na drugim za to, przestałem zbijać i prawie cały os na 2 przejechałem.. Czas się poprawił o parę sek. Natomiast mój kumpel startujący mazdziochą 323 która wstaje dopiero na wysokich obrotach, na drugim os zastosował to co ja, ale na odwrót. Czyli zbijał do 1. (wcześniej tego nie robił) zyskał pare sek...

Kwestia umiejętności kierowcy czy potrafi wykorzystać obroty.
To samo przy ruszaniu. Ostatnio jak startowałem pod górkę moim styranym 8v, ruszałem z 4tyś obrotów bo na mniejszych zmulał.

To tak jak by porównać kitcara i n4 jednego trzeba kręcić a drugiego wręcz przeciwnie.

8v może mieć + przy zhamowaniach prawie do zera (np. Nawrot) ale na reszcie, jak kierowca czuje auto, moze zyskac bo moc jest w ym zakresie który potrzebuje a nie rozłożona na zakres 5tyś obrotów

przynajmniej tak to widzę, jak sie mylę to niech mnie ktoś poprawi :)

PS: sorki za burdel w tekscie, ale pisze z tela ;)
Awatar użytkownika
pajak2444
Świeżak
Posty: 88
Rejestracja: 7 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: pajak2444 »

Masz może rysunek flanszy przejsciowej kolektora C14SE na głowę C12NZ.

Jak ma sie montaż suszarki w 1.2L do klasy startowej?
N4 ?? bo tylko tam jest mowa o turbodoładowaniu.
matt37137
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 9 mar 2009, o 17:47
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: matt37137 »

Rysunek nie wiem czy jeszcze mam. Musiał bym kumpla się zapytać. Z tym, że to było wycinane na laserze i ja samo przejście pilniczkiem później piłowałem ;) Jak jesteś zainteresowany to mogę sprzedać cały zestaw (flansza, kolektor,przepustnica, nawet z puchą lekko ztuningowaną, czujnik wału i koło pasowe pod czujnik. wiązka i komp. Mogę też dorzucić wałek 13s razem z obudową)


każdy samochód z turbo ma mnożoną pojemność razy 1.7 czyli wtedy masz pojemność 2031,5. Jesteś wtedy w klasie powyżej 2 litry. Czyli z subarami, lancerami i tym podobnymi potworami. Bo ta klasa jest od 2l do nieskończoności ;) Jak by wyszło 1999cm3 to by się jeszcze może opłacało.. w amatorkach nie ma podziału na klasy n i a. Różnice klas wynikają z pojemności

Dzisiaj ustaliłem szczegóły kupna silniczka c16xe z przebiegiem ok. 130tyś :twisted: Będzie niestety dopiero w następny poniedziałek, bo znajomy kierowca będzie pod koniec tygodnia po niego jechał :-D
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: Porszak »

w nowszych silnikach 1.6, 1.4 16v byly takie flansze przed kolektorem, mozesz to znalezc na allegro. byc moze to ulatwi sprawe itb bo zostaje wtedy miejsce na wtryski. angole mowia ze seryjne x/c16 wyciaga 150-160KM na itb, pozostaje pytanie przy jakich obrotach?
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
matt37137
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 9 mar 2009, o 17:47
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: matt37137 »

dzięki za info! :D bo gdyby nie to, to musiał bym uciachać dolną część kolektora tuż za nimi. ---> jest tyko jeden problem.. Kanały nie są w kształcie wacka jak w c16xe tylko tak jakby położone "O" i z tego co widzę, średnio jest miejsce, żeby wybrać materiał na tą część idącą w górę..

Obawiam się, że jednak, że przy dość wysokich.. Ale z tego co widziałem to najmocniejszy x14xe zrobili na 180 km z itb :0

Na początek zastanawiam się tylko czy nie zrobić zaworów na 2 kąty. Podniosło by to obroty max i mały porting we własnym zakresie (dorównanie do uszczelki kanałów). Jeśli zacznę już panować nad taką mocą to pomyśli się o wałkach.
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: Porszak »

wtryskiwacze beda ostatnia z rzeczy ktore powinienies wymienic i te z c20xe to bedzie przesada.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
matt37137
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 9 mar 2009, o 17:47
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: matt37137 »

nawet pomimo tego że będzie wpadało dużo więcej powietrza i paliwa? Wiadomo nie ustawione będą zalewały. Ale będzie strojonko.
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: Porszak »

do tego co chcesz zrobic w zupełnosci wystarczy seria
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
prymasso
Użytkownik Premium
Posty: 217
Rejestracja: 5 mar 2009, o 22:38
Imię: Adrian
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Corsienda A Rally !C12NE! -->w planach 1.6 ITB

Post autor: prymasso »

Coś tu cicho się porobiło :) Słuchaj matt37137 ten zestaw do wzięcia to ciągle temat aktualny ? Czy już go komuś ożeniłeś?
...i zapamiętajcie obywatele i obywatelki: To ja tutaj jestem Pan Sowa i ja wiem lepiej ;)
Awatar użytkownika
kerni
Nowy
Posty: 237
Rejestracja: 8 cze 2008, o 16:40
Lokalizacja: kernigarage.pl
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re:

Post autor: kerni »

!markos pisze:
seboss pisze:zanim Ty się napędzisz 16V to 8V mocno Ci odjedzie
wiekszosc samochodow ma cos takiego jak skrzynia biegow. niektorzy to nawet czasem tego uzywaja.

na większości kjs machanie skrzynia to strata czasu, lepiej jechać cały na 2 niż skakać z 1 na 2.

Swoja drogą, niektóre kitcar'y do bardziej poważnych imprez przerabia sie z 16v na 8v (przykładowo najnowszy kitcar, fiat panda)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Auta”