generalnie narazie chcę zacząć normalnie nim jeździć i odłożyć spowrotem troszkę pieniędzy, a potem będzie się myśleć.prymasso pisze:Nie myślałeś nad kolektorem rurowym od c20xe ?
Silnik w komorze więc jakaś fota musi być. To co do poprawek to wiadomo, będzie ogarniane w środę , a w czwartek reszta. Myślę że silniczek całkiem całkiem się prezentuje chciał bym aby był czystszy i bardziej odświeżony no ale to z czasem. Wpadły też ramki rejestracji z carstuff-u xD
A z dzisiejszych prac udało mi się zamontować pasy co prawda było sporo męki ale dałem rade....
Z tego co zdążyłem zaobserwować to do wymiany jest uszczelka pod pokrywą zaworów , uszczelka miski olejowej , oring aparatu zapłonowego oraz kolanka które łączą węże chłodnicy oleju z podstawką filtra olejowego. Bo z tych miejsc cieknie olej i to srogo .... Tak że to leci do wymiany w środę.
A w czwartek maraton , pierw wydech 2" bez środkowego i kata ,a końcowy RM Sport. Do tego opony uniroyal rainsport 4szt. Miała być jeszcze zbieżność robiona i odwiedzona hamownia ale chyba nici z tego bo za miesiąc czeka mnie wymiana wahaczy i końcówek drążków kierowniczych więc po co 2 razy płacić za zbieżność , tak że hamownia też odłożona na następny miesiąc.