Corsa A SPORT by LUKI

Tutaj umieszczamy opisy aut nie spełniających założeń forum Nasze Projekty
ODPOWIEDZ
LUKI
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 6 sty 2011, o 18:41
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Corsa A SPORT by LUKI

Post autor: LUKI »

Powitać wszystkich :) Jestem już troszkę na forum ale dopiero teraz zebrałem się na przedstawienie swojej łupiny :P

Jest to model "SPORT" z końcówki 92 roku przeznaczony na rynek szwajcarski i wyposażony seryjnie w C14SE na DISie,podczas zakupu miała niecałe 145tys,dzisiaj juz ponad 160tys i przeszła u mnie kilka zmian mechanicznych :P

Zdjecia po zakupie:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Opel jak to opel wiadome ze lubi rdze tak wiec w pierwszym rzedzie musiałem poprawić blache bo zaczynało byc kiepsko w niektórych miejscach:

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Po remoncie blacharki zabrałem sie za mechanike,czyli oleje,paski,filtry itd. itp.
Łupina została zalana Valvo 10W40
Obrazek

Po ogarnieciu wszystkich najważniejszych rzeczy przyszedł czas na ulubioną częsć czyli mody :D

Z tego co udało mi sie zmodzic w silniku i budzie to:

-głowica + kolektor ssący z Daewoo Lanosa 1.5 8V / A15SMS + wtryski
-powiekszone kanały wydechowe i ssace
-obniżona o ponad 1mm
-uszczelka głowicy z X14XE 1,3mm grubości (wyszło sprezanie ok 14,5 bara na tłok)
-rurowy kolektor wydechowy 4-2-1 z C20XE
-przerobiona puszka filtra powietrza + zimny dolot (w przyszłosci bedzie stożek)
-przepustnica z C16SE (52mm)
-odłączone podgrzewanie kolektora ssacego
-wydech na dwóch tłumikach przelotowych
-delikatnie odelżona buda
- z przodu opony 175/50 R13

-zawias:
Przód: FK -60mm
Tył: APEX -40mm + amortyzatory BOGE TURBO

Są jeszcze tam takie małe nieistotne przeróbki o których szkoda wspominać :P

Na dzień dzisiejszy motorownia i sama łupa wyglada tak:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Silniczek jak na pojemnosć radzi sobie można powiedziec BDB i nie jeden już na drodze sie o tym przekonał :-D
A najbardziej podobają mi sie miny kierowców jakiś 2.0l lub więcej jak dowiadują sie ze dostali od 1.4 :-D
To by było narazie na tyle,poza tym że leci już do mnie nowy zawias na przód i zaczynam miec checi na coś z wiekszych pojemnosci :P

Pozdr ;)
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Corsa A SPORT by LUKI

Post autor: -=m&m=- »

Fajnie, że zdecydowałeś się przedstawić nam swoje auto :)2 Każda corsa A na forum cieszy tym bardziej, że jest ich stosunkowo mało tutaj. Ciekawe jakimi osiągami legitymuje się po przeprowadzonych modach.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
LUKI
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 6 sty 2011, o 18:41
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa A SPORT by LUKI

Post autor: LUKI »

Sam jestem ciekaw ile wypluła by teraz hamownia,być moze kiedyś się wybiore. Póki co mierzyłem tylko przyspieszenie 0-100km/h na G-techu i wyszło niecałe 8s,także myśle że jak na tą motorownie to jest dobrze :)
LUKI
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 6 sty 2011, o 18:41
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa A SPORT by LUKI

Post autor: LUKI »

Jedziem dalej. :P Jako ze moje stare spowalniacze z przodu są juz w masakrycznym stanie tak wiec musiałem zainwestowac w nowe tarcze i klocki. Na poczatku chciałem zakupić zestaw tarcze Mikoda GT + klocki Ferodo ale w koncu poszedłem w stronę sprawdzonej firmy i zakupiłem zestaw ATE tarcz dodatkowo naweglanych + powłoka ochronna i do tego klocki tej samej firmy :) Na dniach bedą montowane tylko musze sie najpierw zebrać i pociągnąć "szprajem" zaciski :P

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Auta”