

Jest to model "SPORT" z końcówki 92 roku przeznaczony na rynek szwajcarski i wyposażony seryjnie w C14SE na DISie,podczas zakupu miała niecałe 145tys,dzisiaj juz ponad 160tys i przeszła u mnie kilka zmian mechanicznych

Zdjecia po zakupie:





Opel jak to opel wiadome ze lubi rdze tak wiec w pierwszym rzedzie musiałem poprawić blache bo zaczynało byc kiepsko w niektórych miejscach:








Po remoncie blacharki zabrałem sie za mechanike,czyli oleje,paski,filtry itd. itp.
Łupina została zalana Valvo 10W40

Po ogarnieciu wszystkich najważniejszych rzeczy przyszedł czas na ulubioną częsć czyli mody

Z tego co udało mi sie zmodzic w silniku i budzie to:
-głowica + kolektor ssący z Daewoo Lanosa 1.5 8V / A15SMS + wtryski
-powiekszone kanały wydechowe i ssace
-obniżona o ponad 1mm
-uszczelka głowicy z X14XE 1,3mm grubości (wyszło sprezanie ok 14,5 bara na tłok)
-rurowy kolektor wydechowy 4-2-1 z C20XE
-przerobiona puszka filtra powietrza + zimny dolot (w przyszłosci bedzie stożek)
-przepustnica z C16SE (52mm)
-odłączone podgrzewanie kolektora ssacego
-wydech na dwóch tłumikach przelotowych
-delikatnie odelżona buda
- z przodu opony 175/50 R13
-zawias:
Przód: FK -60mm
Tył: APEX -40mm + amortyzatory BOGE TURBO
Są jeszcze tam takie małe nieistotne przeróbki o których szkoda wspominać

Na dzień dzisiejszy motorownia i sama łupa wyglada tak:







Silniczek jak na pojemnosć radzi sobie można powiedziec BDB i nie jeden już na drodze sie o tym przekonał

A najbardziej podobają mi sie miny kierowców jakiś 2.0l lub więcej jak dowiadują sie ze dostali od 1.4

To by było narazie na tyle,poza tym że leci już do mnie nowy zawias na przód i zaczynam miec checi na coś z wiekszych pojemnosci

Pozdr
