Swap z c12nz na x14xe
- darx1204
- Nowy
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 23:32
- Imię: Darek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Swap z c12nz na x14xe
Witam Panowie mam do kupienia na śmieszne pieniążki silniczek x14xe w dobrym stanie z przebiegiem 97tys.
Wracając do tematu: Silniczek posiada wszystko oprócz skrzyni biegów i kompa tak poza tym wszystko kompletne cała wiązka silnika kolektory i inne elementy . Czego mogę się spodziewać na jakie problemy mogą się pojawić jak się ma sprawa łap z c12nz a x14xe?? Czy wiązka silnika jest plug&play z wiązką główną do kompa czy trzeba coś kombinować co powinienem jeszcze wiedzieć??
Wracając do tematu: Silniczek posiada wszystko oprócz skrzyni biegów i kompa tak poza tym wszystko kompletne cała wiązka silnika kolektory i inne elementy . Czego mogę się spodziewać na jakie problemy mogą się pojawić jak się ma sprawa łap z c12nz a x14xe?? Czy wiązka silnika jest plug&play z wiązką główną do kompa czy trzeba coś kombinować co powinienem jeszcze wiedzieć??
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Swap z c12nz na x14xe
Darku... Wałkowane już miliard razy... Wystarczy poszukać...
Twoja skrzynie F13 podchodzi plug&play więc to masz z bani...
Wiązka elektryczna praktycznie cała jest plug&play... Parę kabli trzeba połączyć z wiązką pod deską... Jednak jak się wywali schowek i półkę i do tego ma się schemacik to jest to proste do zrobienia...
Komp... Kompa musisz sobie niestety kupić... A jak go już kupisz to masz dwie opcje... Albo go kupisz razem z immo albo dasz go sobie rozkodować wywalając całkowicie immo...
Hmmm... Coś jeszcze... Raczej nie...
A... łapy... zależy jaką masz... Raczej na pewno masz taką jak ja więc z racji, że nie możesz przymocować napinacza do łapy tak jak to jest w x16/14 to kup sobie napinacz paska wielorowkowego (ten z alternatora) z Astry G (2) z silnika 1.6 16V... Przykręca się go pod alternatorem z tyłu silnika i masz to z bani... Ja mam tak zrobione u siebie...
Twoja skrzynie F13 podchodzi plug&play więc to masz z bani...
Wiązka elektryczna praktycznie cała jest plug&play... Parę kabli trzeba połączyć z wiązką pod deską... Jednak jak się wywali schowek i półkę i do tego ma się schemacik to jest to proste do zrobienia...
Komp... Kompa musisz sobie niestety kupić... A jak go już kupisz to masz dwie opcje... Albo go kupisz razem z immo albo dasz go sobie rozkodować wywalając całkowicie immo...
Hmmm... Coś jeszcze... Raczej nie...
A... łapy... zależy jaką masz... Raczej na pewno masz taką jak ja więc z racji, że nie możesz przymocować napinacza do łapy tak jak to jest w x16/14 to kup sobie napinacz paska wielorowkowego (ten z alternatora) z Astry G (2) z silnika 1.6 16V... Przykręca się go pod alternatorem z tyłu silnika i masz to z bani... Ja mam tak zrobione u siebie...
- darx1204
- Nowy
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 23:32
- Imię: Darek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Swap z c12nz na x14xe
Dobra powiedź mi jeszcze co z tym immo?? jak go mogę rozkodować i ile taki zabieg kosztuje??
-
- Swój
- Posty: 566
- Rejestracja: 5 lis 2011, o 22:39
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował;: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Swap z c12nz na x14xe
Przerabiałem to samo w poniedziałek
Ja zanosiłem do elektronika kluczyk z transponderem, pętle immo i komp. Immo jest wgrane do komputera, teoretycznie on sam powinien wystarczyć, ale zawsze lepiej zanieść klucz, pętle i komp, niż śmigać dwa razy i czekać dłużej. Ode mnie wziął 100zł.

- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Swap z c12nz na x14xe
W zasadzie to po co ci immo... Niby zabezpieczenie srutututu itp. Bierzesz kompa i wieziesz chociażby do Przemka do oświęcimia i ci go wywali całkiem... Ceny różne. Od wspomnianych 100 zł do 250 zł. Zależy kto jak się ceni... Albo szukać kompa bez immo już...
- darx1204
- Nowy
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 23:32
- Imię: Darek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Swap z c12nz na x14xe
A były takowe?? bo jeśli tak to bardzo bym się cieszył i nie potrzebuje właśnie takiego czegoś
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Swap z c12nz na x14xe
Pewnie, że były... W przypadku jak ktoś sprzedaje taki ECU już z ściągniętym immo...
- darx1204
- Nowy
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 23:32
- Imię: Darek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Swap z c12nz na x14xe
ahaa no to dobrze a wiesz jak to poznać czy jest z czy bez bo chyba jakoś muszą się różnić choćby nr. seryjnym
w katalogu znalazłem dwa CMJR czy BWJN to są komputery z tigry, ten RN BNKZ i ten BZKW rzekomo jest z corsy wg katalogu
w katalogu znalazłem dwa CMJR czy BWJN to są komputery z tigry, ten RN BNKZ i ten BZKW rzekomo jest z corsy wg katalogu
-
- Swój
- Posty: 566
- Rejestracja: 5 lis 2011, o 22:39
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował;: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Swap z c12nz na x14xe
Nie poznasz tego po numerze seryjnym, najlepiej jak kupisz to jedź do elektronika, on podepnie pod swój sprzęt i będziesz miał pewność czy ma immo czy nie.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Swap z c12nz na x14xe
Kurwa Darek... To była ironia... Nie ma seryjnego kompa bez immo... Były, ale starsze wersje, w starszych autach... Jednak wątpię żeby w tigrze/corsie z tymi silnikami...darx1204 pisze:ahaa no to dobrze a wiesz jak to poznać czy jest z czy bez bo chyba jakoś muszą się różnić choćby nr. seryjnym
w katalogu znalazłem dwa CMJR czy BWJN to są komputery z tigry, ten RN BNKZ i ten BZKW rzekomo jest z corsy wg katalogu
Tam już były stosowane nowsze stacyjki i kiery z airbag'iem... Także również immo...
Kupujesz kompa, jedziesz ściągać immo i po sprawie...
- darx1204
- Nowy
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 23:32
- Imię: Darek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Swap z c12nz na x14xe
Dobra Misiek powiedz mi jeśli posiadam w mojej corsie immo z tego co zobaczyłem posiadam pestke w kluczyku jest możliwość ze mam immo?? z tego co czytam to posiadam:):)
- mehes
- Moderator Leader
- Posty: 1535
- Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Kontakt:
Re: Swap z c12nz na x14xe
Jak masz pestke w kluczyku to na bank masz immo
Zobacz dla pewności pod stacyjką czy masz transponder immo
Zobacz dla pewności pod stacyjką czy masz transponder immo
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Swap z c12nz na x14xe
Pany... Pany ale spokojnie... Co ma immo który masz fabryka na aucie do swap'u? Chu* Ci po tym Darek, skoro i tak przyjdzie nowy komp itp. Chyba że se chcesz kupic kompa do 14xe i przypisać mu swój immo... Jak nie to przy swapie to czy ty go masz czy nie to cię to wierci... I tak z nowego kompa będziesz musiał go wywalic... Ale jak już to raczej na 100% go masz...
- mehes
- Moderator Leader
- Posty: 1535
- Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Kontakt:
Re: Swap z c12nz na x14xe
quote="!rafi"]Najprościej to wyjąć pestek z kluczyka i spróbować odpalić
[/quote]
Zakładając że ma "nieściągnięte" immo z ecu jeśli wyciągnie pestke z kluczyka to niby jak odpali?
darx1204 ogarnij jeszcze raz na spokojnie elektryke,
i w końcu zobacz do cholery pod stacyjkę czy masz to immo bo tak klepiemy a Ty sam nie wiesz co masz w aucie i opieramy się tylko na domysłach.
Jeśli ktoś ma pomóc to przedstaw konkrety...
Reszta tak jak pisze Bear_
Kup graty i dawaj swapa

Zakładając że ma "nieściągnięte" immo z ecu jeśli wyciągnie pestke z kluczyka to niby jak odpali?
darx1204 ogarnij jeszcze raz na spokojnie elektryke,
i w końcu zobacz do cholery pod stacyjkę czy masz to immo bo tak klepiemy a Ty sam nie wiesz co masz w aucie i opieramy się tylko na domysłach.
Jeśli ktoś ma pomóc to przedstaw konkrety...
Reszta tak jak pisze Bear_
Kup graty i dawaj swapa
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- !rafi
- Nowy
- Posty: 366
- Rejestracja: 30 lis 2008, o 16:50
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Elbląg
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Swap z c12nz na x14xe
No nie odpali, chodziło mi o sprawdzenie czy ma immo, bo wyjęcie pestki zajmie mniej czasu niż sprawdzenie pod stacyjką.mehes pisze:Zakładając że ma "nieściągnięte" immo z ecu jeśli wyciągnie pestke z kluczyka to niby jak odpali?!rafi pisze:Najprościej to wyjąć pestek z kluczyka i spróbować odpalić
- darx1204
- Nowy
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 23:32
- Imię: Darek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Swap z c12nz na x14xe
Misiek wiem że jest taki motyw bynajmniej kumple na rozbiórce samochodów jak rozkłada na tajle auto to wylogowuje czy jakoś tak immo i jeśli posiadam immo mogę go wylogować i potem przypisać immo do nowego kompa przez OBD tak bynajmniej się dowiedziałem
- mr_luke
- Nowy
- Posty: 447
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 01:13
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Swap z c12nz na x14xe
Przecież dokładnie to napisał Ci wyżej Bear.... czytanie ze zrozumieniem ?darx1204 pisze:Misiek wiem że jest taki motyw bynajmniej kumple na rozbiórce samochodów jak rozkłada na tajle auto to wylogowuje czy jakoś tak immo i jeśli posiadam immo mogę go wylogować i potem przypisać immo do nowego kompa przez OBD tak bynajmniej się dowiedziałem
Poza tym, co oznacza "bynajmniej" ? Bo mam wrażenie, że nie masz pojęcia

A na koniec, nie wiem jak Bear'a ale mnie by takie spoufalanie lekko wkurzało

darx1204 konkrety bo temat pójdzie do zamknięcia mehes
Corsa - sold
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Swap z c12nz na x14xe
W corsie B nie trzeba nic wylogowywać. Dopiero od szyny CAN takie cuda się robi.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
- mr_luke
- Nowy
- Posty: 447
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 01:13
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Swap z c12nz na x14xe
Chodziło mu o ściągnięcie immo po rozczęściowaniu samochodu, tak by mozna było podpiąć i bez strachu uruchomić silnik.wolga85 pisze:W corsie B nie trzeba nic wylogowywać. Dopiero od szyny CAN takie cuda się robi.
Ale masz racje dopiero na CANie są jazdy z logoutem VINu itp

Mehes dobrze napisał, konkrety darx1204.
Corsa - sold