Projekt "CORSCHE"
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Wystarczy poszukać... Link do filmiku na You Tube'ie gościu (jakby Ci się chciało tak poszukać ) jest w temacie Klarie'go...
Analogicznie w temacie kamilooo jest linkt do jego gościny w OPT...
Po za tym ode mnie osobiste zdanie... OPT jak OPT ale kurwa niech zmienią gościa, który prowadzi ten program... Z resztą Klari coś wie w tym temacie...
Analogicznie w temacie kamilooo jest linkt do jego gościny w OPT...
Po za tym ode mnie osobiste zdanie... OPT jak OPT ale kurwa niech zmienią gościa, który prowadzi ten program... Z resztą Klari coś wie w tym temacie...
- Davidss
- Świeżak
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 gru 2011, o 16:26
- Imię: David
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Projekt "CORSCHE"
tede to cwaniaczek ktory sie nabija z wszystkiego i z kazdego lepszy był by juz Krzychu Ibisz
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Coś się tam rzeźbi ))
Flansza pod dBilas-a ) będzie troszku więcej powietrza ))
Stalowa uszczelka pod głowicę z silnika Z20LET (młodszego brata C20LET) ori ASO...
Flansza pod dBilas-a ) będzie troszku więcej powietrza ))
Stalowa uszczelka pod głowicę z silnika Z20LET (młodszego brata C20LET) ori ASO...
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
kari chce Ci sie dlubac przy itb skoro i tak bedziesz dmuchał? chyba ze Ci sie chce bo tak zaplanowales wczesniej i chcesz doprowadzic tego moda do konca.
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Tak Marcin Dbilasik będzie pod turbo - w c20xe/let seryjny kolektor dolotowy to największe zło.. dlatego najczęściej wypala środkowe tłoki przy podnoszeniu mocy... ze względu na większą ilość powietrza niż zewnętrzne - afr zbierasz z ogółu i niby wszystko jest ok ale potem wychodzi kuku trzeba by stroić na 4 osobnych sondach..
U mnie powietrza będzie dużo więc i sprężarka dość odpowiednia.
U mnie powietrza będzie dużo więc i sprężarka dość odpowiednia.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
td05 z evo na TS wystarczy
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Projekt "CORSCHE"
I to z tej sprezarki ma byc az tyle powietrza..? Nnnno nie wiem... Glowy nie urywa. Myslalem, ze jak taki chrom lans i worek oemu, to i turbo bedzie odpowiednie. Widzialbym tu conajmniej 30tke taka jak moja
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
td05 pod 350km wystarcza - więc pod 300 będzie w sam raz w dodatku ma mniejszy lag niż seryjna kkk16 z Leta i jest prawie niezniszczalna pod taką moc.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Klari td05, ale która z którego EVO? Jakbys dorwał np z IX to jest to zajebista spreżarka, z której spojkojnie da się zrobić 350+ i żyje długo a w istocie laga ma niewielkiego. Inna bajka, ze w seryjnej IX-tce w całości duza role odgrywa jeszcze Mivec. Natomiast wystroic turbo i itb razem to jest niezłe wyzwanie Pełnego buta owszem, ale zakresy pośrednie to już nie tak prosto
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Projekt "CORSCHE"
Ale gdzie takie turbo do takiej ilosci chromu, hiperzadbanej strony wizualnej i gadzeterii... Ja wiem, ze jest rozsadne, wydajne i do tego tanie, ale to chyba nie jest Twoj kaliber. No chyba, ze chcesz je zaslonic polerowana nierdzewna oslona, to zrozumiem wybor-=kLaRi=- pisze:td05
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
myslalem ze cos wiecej niz 300 jesli chchesz itb. deadline'u nie ma wiec wystroi sie na spokojnie, powoli
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Nie qmam, a co ma turbo do wizualnej strony...jak dorwie mało uzywana sztuke to będzie dobrze wygladała. A jak kupi nówke 3071 czy inna to i tak za chwile będzie wygladła jak używana...no nie czaje. Poza tym czesc ciepła i tak trzeba obłozyc kocem bo w mikro małej komorze Corsy nie potrzeba nadmiernej ilości grzejników.
Porszak stroic mozna długo i powoli, na wprost i na skos, rzecz w tym, że w przypadku połaczenia turbo+itb jest to spora sztuka. Seryjne auta turbo w połaczeniu z itb mozna na palcach jednej ręki policzyć i grzebanie w ich elektronice celem szukania mocy skutkuje tym, ze jak masz pełne obciazenie zrobione to np przy klepaniu po gazie auto się przeokrutnie przylewa i zamiast iść bomba zawsze i wszedzie to sa momenty ze zdycha. Jak zniwelujesz ten efekt to z kolei sa problemy przy pełnym obciązeniu. Niestety świnki maja za małe mozliwość. Ostatnio jak stroiliśmy GTiR'a (auto, które seryjnie ma itb oraz turbo) to Jadźwin (własciciel Ecu Master) specjalnie dla nas kawałek softu dopisał do DET'a III, żeby się to dało ogarnąć. W takim układzie to SA jest rozsądniejszym wyjściem.
Porszak stroic mozna długo i powoli, na wprost i na skos, rzecz w tym, że w przypadku połaczenia turbo+itb jest to spora sztuka. Seryjne auta turbo w połaczeniu z itb mozna na palcach jednej ręki policzyć i grzebanie w ich elektronice celem szukania mocy skutkuje tym, ze jak masz pełne obciazenie zrobione to np przy klepaniu po gazie auto się przeokrutnie przylewa i zamiast iść bomba zawsze i wszedzie to sa momenty ze zdycha. Jak zniwelujesz ten efekt to z kolei sa problemy przy pełnym obciązeniu. Niestety świnki maja za małe mozliwość. Ostatnio jak stroiliśmy GTiR'a (auto, które seryjnie ma itb oraz turbo) to Jadźwin (własciciel Ecu Master) specjalnie dla nas kawałek softu dopisał do DET'a III, żeby się to dało ogarnąć. W takim układzie to SA jest rozsądniejszym wyjściem.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Dzięki za podpowiedzi -
Fifo ma rację - turbo będzie w kocu - zimna część pewnie w polerce... - i tak chodziło o te z IX
Co do strojenia to jeszcze długa droga i może faktycznie załadujemy SA na razie to temat do rozgryzienia na przyszłość.
Poraszak - zobaczymy co wyjdzie generalnie nie wiem czy jest sens ładować ponad 300KM... .
Może inaczej - silnik będzie przygotowany pod większe moce pod względem technicznym a co wyskrobiemy to pokaże czas...
Fifo ma rację - turbo będzie w kocu - zimna część pewnie w polerce... - i tak chodziło o te z IX
Co do strojenia to jeszcze długa droga i może faktycznie załadujemy SA na razie to temat do rozgryzienia na przyszłość.
Poraszak - zobaczymy co wyjdzie generalnie nie wiem czy jest sens ładować ponad 300KM... .
Może inaczej - silnik będzie przygotowany pod większe moce pod względem technicznym a co wyskrobiemy to pokaże czas...
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Podziwiam chęć połączenia ITB z turbo, ale czytając wypowiedzi fifo nachodzi mnie refleksja, że ciężko będzie to wystroić i zamiast kupy szczęścia będziesz się z tym tylko pałował i denerwował.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
To nie tak, itb + turbo to bardzo fajna sprawa. Takie połaczenie wystepowało w np. Nissanie Skyline GT-R, w Sunny GTiR i ż mechanicznego punktu widzenia jest super. Inna sprawa, ze jest cieżkie do wystrojenia, choć to nie oznacza, ze się nie da, bo da sie. Tyle tylko, ze mało kto potrafi to dobrze ogarnąć. W istocie, jak się zabierze ktos nieodpowiedni to bedzie więcej problemów niz frajdy. Jak będzie to zrobione dobrze to i frajda z jazdy będzie
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Heh dobrze Porszak ze dałes linka do tego tematu. Post 29 dokładnie oddaje to o czym wspominałem wyzej. Niemniej jednak Coobcio juz nie chce itb a my stroilismy niemalże bliźniacze auto (rózniące się dosłownie detalami pod maską) i na Ecu Masterze DET III da się to ogarnąć ( jak wspominałem Jadźwin dopisał nam soft na życzenie ), tyle, ze jest z tym troche walki. ITB to przy turbo mega fajna sprawa. Nie jestem w stanie stwierdzić czy to zasługa tylko ITB, ale przerabialiśmy wiele Nissanów z silnikami SR20DET pod maska i w zadnym nie było takiej odpowiedzi na gaz jak w tym GTiR. Spręzarka (GT2871R) miała 1 bar doładowania przy 3000 obr/min a ogólnie sprezarka wstawała od około 2200. Zero laga. Fantastyczna sprawa. Myslę, że w projekcie Klariego bedzie się dało uzyskac rewelacyjny przebieg krzywych. ITB w połaczeniu ze sprezarka z EVO powinno dac boosta od niskich obrotów do końca i w rezultacie płaski moment oraz pure power w całym zakresie prędkości obrotowej.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
no to Fifo po tym co napisales Kalri na bank nie zrezygnuje z ITB i chyba tez bym tego nie zrobil(wiem ze odradzalem)... przez Ciebie
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
i tak bym nie zrezygnował z tego pomysłu ale po tym co Fifo napisał to jeszcze bardziej się nakręciłem...
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- mr_luke
- Nowy
- Posty: 447
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 01:13
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Projekt "CORSCHE"
Klari a ty masz DETa III już na pokładzie? Bo do czasu jak skończysz składanie etc powinien się pojawić SA od EMa. Na nim dużo prościej by się chyba wszystko postawiło, mam racje Fifo?
Corsa - sold
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Ja 2 lata temu kupiłem DETII ale sprzedałem go na allegro i generalnie tak jak Fifo mówił plan był ,żeby kupić DETIII ale chyba jednak będzie SA - to wyjdzie w praniu... tak jak mówisz na SA będzie łatwiej...
Do tego etapu jeszcze mam trochę czasu żeby odłożyć jakieś siano bo nie ukrywam ,że czeka mnie jeszcze wiele poważnych wydatków zanim dojdę do etapu składania elektroniki... )
Do tego etapu jeszcze mam trochę czasu żeby odłożyć jakieś siano bo nie ukrywam ,że czeka mnie jeszcze wiele poważnych wydatków zanim dojdę do etapu składania elektroniki... )
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
No zdecydowanie do wiosny będzie w sprzedazy SA od ECU Master, juz Wam wrzuciłem małe info w innym temacie - tylko mało kto tam zagląda ;-p
http://corsasport.pl/forum/projekty-z-p ... 69998.html
Ostatnie posty
Da się ogarnac itb + turbo na DET III, w temacie podanym przez Porszaka wypowiedział się mój wspólnik, ale naturalnie większe mozliwości stwarza SA.
Na chwile obecna moge napisać, że SA od Ecu Master ma kilka małych detali w sofcie do korekcji, ale poza tym wsio działa, z czego jestesmy mega zadowoleni. Lex śmiga i to najwazniejsze
http://corsasport.pl/forum/projekty-z-p ... 69998.html
Ostatnie posty
Da się ogarnac itb + turbo na DET III, w temacie podanym przez Porszaka wypowiedział się mój wspólnik, ale naturalnie większe mozliwości stwarza SA.
Na chwile obecna moge napisać, że SA od Ecu Master ma kilka małych detali w sofcie do korekcji, ale poza tym wsio działa, z czego jestesmy mega zadowoleni. Lex śmiga i to najwazniejsze
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Dziś sylwestrowo...
Wczoraj odebrana paczka z Opel Classic Parts... jako ,że nie wszystkie już części są dostępne w serwisie Opla...
Niedostępne już blachy mocujące gumę zderzaka GSi oraz ciekawy znaczek... ;D
W tym momencie mogę powiedzieć ,że skompletowałem cały nowy zderzak GSi !!
Oraz sylwestrowe dłubanie przy flanszy dla dBilasa ...
Tak mniej więcej to będzie wyglądało... (to oczywiście zdjęcie poglądowe ) - detale będą odpowiednio dopieszczone
Pozdro i DOSIEGO !!!!
Wczoraj odebrana paczka z Opel Classic Parts... jako ,że nie wszystkie już części są dostępne w serwisie Opla...
Niedostępne już blachy mocujące gumę zderzaka GSi oraz ciekawy znaczek... ;D
W tym momencie mogę powiedzieć ,że skompletowałem cały nowy zderzak GSi !!
Oraz sylwestrowe dłubanie przy flanszy dla dBilasa ...
Tak mniej więcej to będzie wyglądało... (to oczywiście zdjęcie poglądowe ) - detale będą odpowiednio dopieszczone
Pozdro i DOSIEGO !!!!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Ładnie, ładnie....
ten plaskownik to przejscowka miedzy przepustnicami, a flansza kolektora, nie chcesz spawac DB do flanszy?
ten plaskownik to przejscowka miedzy przepustnicami, a flansza kolektora, nie chcesz spawac DB do flanszy?
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Tak to przejściówka - nie jest potrzebny taki długi kolektor - wytryski będą teraz w obudowie przepustnic (tak jak to robi JENVEY) przejściówka będzie płynnym przejściem z 45mm do i tak delikatnie powiększonego kanału dolotowego w głowicy.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
))) znam to auto lecz u mnie z tego co wiem dużo wcześniej pojawiły się prosiaki poza tym koleś pojechał już grubo nie w tą stronę jak na mój gust... przerost formy nad treścią
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Projekt "CORSCHE"
Halo
Ciąg dalszy układanki - prace posuwają się mega powoli do przodu ponieważ mam ciągle robotę przy swapach klientów... i jak to mówią szewc bez butów chodzi...
W międzyczasie wpadło to :
Korby PEC
dBilas ciąg dalszy...
Ale jednak coś się tam dzieje delikatnie...
Narazie wersja bardzo wczesna ale już coś widać...
Po doszlifowaniu mała przymiarka... zaczyna to już jakoś wyglądać... )))
Ciąg dalszy układanki - prace posuwają się mega powoli do przodu ponieważ mam ciągle robotę przy swapach klientów... i jak to mówią szewc bez butów chodzi...
W międzyczasie wpadło to :
Korby PEC
dBilas ciąg dalszy...
Ale jednak coś się tam dzieje delikatnie...
Narazie wersja bardzo wczesna ale już coś widać...
Po doszlifowaniu mała przymiarka... zaczyna to już jakoś wyglądać... )))
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/