Witam, z tego co czytałem na innych forach w x18xe1 i z18xe jest slaby dolot zimnego powietrza. W mojej corsie z18xe(PRZEDLIFT) zauważyłem ze tam prawie w ogolę nie ma dolotu powietrza. Mianowicie jest rura doprowadzająca zimne powietrze ale skąd? W corsie c przedlift jest grill tak masywny ze łapacz powietrza nic nie łapie a w dodatku jest silencer na tej rurze. Czy ktoś już praktykował zaadoptowanie łapacza powietrza z VC?
Kolejne pytanie czy w Corsie C gsi z18xe jest puszka filtra powietrza taka jak w innych samochodach z tym motorem?
Corsa C GSI modyfikacje układu dolotowego.
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Corsa C GSI modyfikacje układu dolotowego.
w przedliftach (nie wiem jak w poliftach, ale pewnie bedzie tak samo) do puszki filtra jest doprowadzony lapacz powietrza z grila obok loga opla.
mozna dorobic dodatkowy lapacz z dolnego grila lub zamiast halogenu...
tylko pytanie czy dajesz filtr stozkowy czy bedzie puszka ze sportowa wkladka? taka puszka wg mnie jest lepszym rozwiazaniem.
mozna dorobic dodatkowy lapacz z dolnego grila lub zamiast halogenu...
tylko pytanie czy dajesz filtr stozkowy czy bedzie puszka ze sportowa wkladka? taka puszka wg mnie jest lepszym rozwiazaniem.
-
- Świeżak
- Posty: 45
- Rejestracja: 21 lis 2011, o 09:32
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa C GSI modyfikacje układu dolotowego.
Mój grill jest dokładnie taki jak na tym foto http://shinyautos.com/shop/images/corsacmor.JPG .
Oczywiście ze wkładka ,stożek nie wchodzi w grę. Z tego co patrzyłem dziś przy tym grillu jest tam bardzo mało miejsca na łapacz powietrza z VC a temperatura powietrza wlotowego przy temperaturze -14stopni na dworze przy postoju to 9 stopni w plusie, a to jednak trochę za dużo. Według mnie łapacz powietrza który jest w mojej corsie jest podgrzewany przez chłodnice wiec jak by puścić go spod halogenu lub w tych okolicach temperatura powietrza wlotowego by spadła o parę dobrych stopni.
Oczywiście ze wkładka ,stożek nie wchodzi w grę. Z tego co patrzyłem dziś przy tym grillu jest tam bardzo mało miejsca na łapacz powietrza z VC a temperatura powietrza wlotowego przy temperaturze -14stopni na dworze przy postoju to 9 stopni w plusie, a to jednak trochę za dużo. Według mnie łapacz powietrza który jest w mojej corsie jest podgrzewany przez chłodnice wiec jak by puścić go spod halogenu lub w tych okolicach temperatura powietrza wlotowego by spadła o parę dobrych stopni.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Corsa C GSI modyfikacje układu dolotowego.
to jest bardzo dobra opcja. bandazem albo kocykiem kolektor i katalizator bo chyba w z18 tez jest na gorze miedzy blokiem i chlodnica.to bedzie rowniez z korzyścią dla kata. jak chcesz tanszy bandaz niz tuningowe,a moim zdaniem rownie dobry to szukaj na holtex energoserv(w)is
-
- Świeżak
- Posty: 45
- Rejestracja: 21 lis 2011, o 09:32
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa C GSI modyfikacje układu dolotowego.
Narazie nie ingeruje w wydech bo za miesiąc mam mieć ofertę 4-2-1 za 500zl także narazie wydech zostawię i chce się zająć układem dolotowym. Dlatego myślę z czego zaadoptować łapacz powietrza.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Corsa C GSI modyfikacje układu dolotowego.
wlasnie dlatego poczekaj az zrobia Ci wydech, owiniesz go, a potem zobaczysz jak wyglada sytuacja w dolocie iw tedy bedziesz kombinowal z zimnym dolotem