Tak jak wspominał u samej góry
Fazzie...
Podstawowa rzecz jest taka, że w przypadku kierownicy która posiadasz (bez poduszki) klakson dziala na zasadzie styku blaszki... A w kierownicy z poduszką klakson jest zalączany przez impuls podawany przez taśmę air bag'u...
Co do samego pasowania kierownicy to są jeszcze zależnośći takie jak obudowa kolumny kierownicy... Kierownice, które miały air mają obudowę nowszego typu z "pionową" stacyjką... a kierownice starego typu mają troszkę inna obudowę ze stacyjką "skośną". Jednak to jest zależna od rocznika i zastosowanej kierownicy... W późniejszym czasie (np. tak jak u Ciebie) była nowa obudowa kolumny a kiera bez poduszki...
Jeśli chodzi o wieloklin to on sie nie zmienił nic a nic...
Jak chcesz to mogę Ci jutro sprawdzić jak to się ma bo mam zapiętą w tej chwili kierownicę, do której podales link na allegro (ta bez poduchy) to jest wieeeeeeeeeelka kiera z wersji bez wspomagania (jak w starze

) i jak ona się ma do nowszego typu obudowy kolumny (bo taką posiadam u siebie)
Hmmm... Jakbym o czymś zapomniał niech mnie ktoś poprawi...

- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!