Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hej nie wiedzialem gdzie zalozyc wiec zakladam tutaj.PROBLEMÓW POSWAPOWYCH CIAG DALSZY !
otóz tak,zapalam sobie auto i chodzi normalnie,pojezdze lub postoje i przed właczeniem się wentylatora(niewiem czy sie wogole włacza bo nie idzie sprawdzic bo płyn gotuje)w zbiorniczku z chłodnicy zaczyna wrzec woda :| co moze byc tego przyczyną? w chłodnicy płyn jest i nie jest pusta,co to moze byc? ratujcie chłopaki bo niemam juz sił do tej kur*y!
Bardzo częstą przyczyną gotowania cię cieczy chłodzącej jest uszkodzony korek zbiornika naczynia wyrównawczego.
W korku jest zawór utrzymujący odpowiednie ciśnienie w instalacji chłodzącej, temperatury w zakresie od 90° do 100° i więcej to norma, jednak mimo tego ciecz się nie gotuje, to właśnie utrzymanie podwyższonego ciśnienia powoduje że ciecz nie ulega zagotowaniu.
Jeśli przy 90 stopniach węże chłodnicy są miękkie lub przy ich ściskaniu słychać świst powietrza przy korku naczynia, to oznacza to że korek jest do wymiany.
weze są twarde,dzis wymienie termostat i zrobie wiatrak"na króko"napisz eczy cos pomoglo
-- 4 maja 2012, o 23:49 --
termostat wymieniony na 82 stopnie,wiatrak zrobiony na krótko,narazie wszystko okej,zobaczymy jak przyjdzie pogoda odpowiednia do grzania,auto zagrzne do takiego stanu jak wczesniej i w zbiorniczku narazie spokoj,ale nie chwale poki nie sprawdze przy cieplej pogodzie
-- 14 cze 2012, o 16:07 --
podbijam znowu temat, termostat zrobiony,wiatrak na krotko tez,chlodnica używana bo w starej nie dalo sie odkrecic czujnika. Przekracza 90 stopni na budziku z licznika i to samo,co to do jasnej ciasnej moze byc? które czujniki jeszcze odpowiadają za to?