SILNIK:
Był X14XE(90KM, 125NM) jest C20LET(292KM, 404NM)
Dołożony amorek silnika
Wspomaganie Elektro-hydrauliczne z astry G
Pompa paliwa z Evo9
Dwie chłodnice oleju
Wtryski RC550
Regulowane koła rozrządu
UKŁAD NAPĘDOWY
Dłuższa pół oś z ori cali turbo, krótsza robiona na zamówienie
Przeguby ori cali turbo
Skrzynia F28 6-cio biegowa z cali turbo
Sprzęgło Sachs Performance
UKŁAD WYDECHOWY
Przelotowy ze stali nierdzewnej 2,5 cala
HAMULCE:
Zaciski i tarcze cali turbo 288mm. Tarcze nacinane i nawiercane M-Tech
ZAWIESZENIE:
Przód gwint TA-Technix tył gwint FK, rozpórki górna i dolna z przodu+ górna tył, wszystkie gumy na zawiasie zastąpione poliuretanem
WEWNĄTRZ:
Wersja sport, 2 X airbag, ele. szyby, czarna welurowa tapicerka
NA ZEWNĄTRZ:
Seria+dziura w zderzaku na intercooler

nowy zderzak gsi (czeka na założenie)
koła Porsche C2 16" przód 7" tył 8" (czekają na założenie)
Kilka fotek:





