![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/spiteful.gif)
Zaczynamy:
-idziemy do auta, ściągamy mieszek i wyciągamy lewarek zmiany biegów. jest osadzony na bolcu i zabezpieczony blaszką. należy odbezpieczyć blaszkę w lewo i wyciągnąć bolec w tył zdjęcia pożyczone od ja37)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/105/e8fed8992518cb82m.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/101/928597dc426c9160m.jpg)
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/105/2b8fd8bc1a51e583m.jpg)
-gdy mamy drążek "na stole" ściągamy biały i czarny plastik
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1668/657e09752060896fm.jpg)
-potem odczepiamy czarny plastik od białego i nad jajowatymi dziurami w czarnym plastiku wiercimy nowe. potem odcinamy część ze starymi dziurami
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/498/4423ecb61dee369bm.jpg)
Tym sposobem drążek można skrócić o 2-3cm. Dla mnie to było za mało.
Tak więc dalej:
-wkręcamy czarny plastik w imadło i tniemy
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/1451/73222e51761f2b76m.jpg)
-po cięciu wygląda tak:
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1702/b33e4de6c4481affm.jpg)
-czas na klejenie (ja wstępnie użyłem kropelki, a potem poxipolu):
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/325/a2dcd523aefec603m.jpg)
-jak klej zaschnie możemy przejść do szlifowania i malowania elementu. potem idziemy do auta i składamy wszystko w odwrotnej kolejności.
Efekt:
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/212/60528b9b78dff94am.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1668/3b741405c9ebdfe6m.jpg)
Lewarek skrócił się o jakieś 6-7cm od serii, co mnie bardzo cieszy
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Rada: nie odcinajcie kołnierza, który wchodzi w gałkę
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)