Audi TT Coupe 8N 1.8T 224KM Quattro
Modyfikacje Silnika
seria
Układ Dolotowy
TIP Properfekt, hybryda BOV/DV Properfekt, FMIC 550x230x65
Układ Wydechowy
seria
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
seria
Układ Napędowy
Dystanse 17mm i 22mm zmieniające rozstaw z 5X100 na 5X112
Układ Hamulcowy
seria
Modyfikacje Zawieszenia
seria
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
seryjnie skóry i zmieniarka, trochę folii 3M 3D carbon połysk
Body KIT i Oświetlenie
tylna blenda z R32, grill z R32, felgi 19" OZ PALLADIO, Zegar Boost STACK
Fabryczna Moc i Moment:
225KM
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
seria
Zdjęcia



Ogromne dzięki za zdjęcia dla Macmaxa :!:
BOV:
Jako, ze awaria jest matką tuningu to po pęknięciu fabrycznego TIPa (węża od przepływomierza do turbo) poprosiłem Propera o wymodzenie nowego TIPa, który nie będzie zwężał dolotu. Wg zagranicznych for takie rozwiązanie mocno poprawia górę obrotów i dodaje 5-8KM. Po wymianie dupohamownia mówi, że różnica w górnym zakresie obrotów jest ogromna



3M 3D Carbon połysk:




i całość:

Jesiennie:





Zegar boost STACK:


i w aucie:

Blenda:

OZ Palladio 19"

FMIC:

Kartodrom:













