!markos pisze:A moim zdaniem to kolo jest slabe, a do tego cal za duze
za duże do czego? Pamiętaj, ze nie jest to i nigdy nie będzie wyścigówka, tylko bulwarowy lansowóz, a duże koło w tym wypadku świetnie się sprawdzi. O zawieszeniu wiem i będę myślał później o lekkim obniżeniu, żeby lepiej wyglądała boczna linia.
Podchwytując Miśka słowa, że awaria jest matką tuningu to po pęknięciu TIPa (rura od przepływomierza do turbo, która nowa kosztuje zaledwie 600zł, a Forge`owska ok 500zł) udałem się do Properfektu o wymodzenie czegoś sensownego w miejsce starego TIPa, co spełni kilka warunków:
-nie będzie zwężki tak jak w fabrycznym TIPie
-będzie ładnie wyglądać, mimo że nie jest aż tak bardzo widoczne
-będzie w miarę gładkie w środku w przeciwieństwie do karbowanych narożników fabrycznego TIPa, które spowalniają przepływ powietrza
-będzie tańsze od TIPa Forge`a
-będzie spełniało wszystkie funkcje fabrycznego TIPa
Po pomiarach, 2 dniach pracy i dołożeniu silikonowych kolan Proper wymodził takie coś:
