Audi TT 8N 1.8T Quattro
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Kilka osób pytało mnie o wagę dystansów.
Dystans stalowy 15mm grubości (+ kołnierz) - 2050g i to bez śrub.
Dystans aluminiowy 22mm grubości (+ kołnierz) :
Dystans aluminiowy 22mm grubości (+ kołnierz) ze wszystkimi śrubami i nakrętkami (śruby prawdopodobnie lekko skrócę, więc kilka gram będzie mniej):
Dla porównania - waga 2 ze sztuk, którą skończyłem(najpierw chcę przymierzyć te 2 szt, czy przednie nie będą za grube, a potem będę wciskać na prasie szpilki):
Więc pomiędzy jedną a drugą jest cały 1g różnicy
Dystans stalowy 15mm grubości (+ kołnierz) - 2050g i to bez śrub.
Dystans aluminiowy 22mm grubości (+ kołnierz) :
Dystans aluminiowy 22mm grubości (+ kołnierz) ze wszystkimi śrubami i nakrętkami (śruby prawdopodobnie lekko skrócę, więc kilka gram będzie mniej):
Dla porównania - waga 2 ze sztuk, którą skończyłem(najpierw chcę przymierzyć te 2 szt, czy przednie nie będą za grube, a potem będę wciskać na prasie szpilki):
Więc pomiędzy jedną a drugą jest cały 1g różnicy
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Byłem wczoraj znowu pojeździć na torze:
Wynik bardziej jak zadowalający:
Wynik bardziej jak zadowalający:
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, o 19:22 przez STELMI, łącznie zmieniany 1 raz.
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
gratki pucharu z kim rywalizowałeś?
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
było dużo aut i kilka podziałów na klasy, ciężko wszystko wymieniać-=m&m=- pisze:gratki pucharu z kim rywalizowałeś?
Kolejne zdjęcia z tej rundy:
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
gratki, a po śniegu zdazyło Ci sie latać? jakie wrazenia jesli chodzi o naped na 4 buty?
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
nie wiem, wciąż go nie mamPorszak pisze:gratki, a po śniegu zdazyło Ci sie latać? jakie wrazenia jesli chodzi o naped na 4 buty?
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
STELMI graty miejsca i pucharu. TT to całkiem zwinne auto
Napęd w takim TyTy to niestety największe rozczarowanie. Haldex I gen to fajna sprawa ale tylko przy ruszaniu, przy wpadaniu w poślizg to moim zdaniem dosc "niebezpieczne" rozwiązanie. Działa on z mocno zauważalnym opóźnieniem. Dołacza tylna os nie wtedy kiedy my byśmy chcieli tylko dopiero wtedy jak juz tego zdecydowanie bysmy nie chcieli. Mianowicie wyobraźmy sobie, ze lecimy ogniem przez jakis łuk. Jest jakos tak sliskawo i auto zaczyna wyjeźdzac przodem jak każda normalna przednionapedówka. Odpuszczamy troche gaz i dokrecamy chcac naprowadzic auto na własciwy tor. W pierwszym ułamku sekundy jest mysl: " zaraz mamy quattro, dołaczy się tył i pomoże wiec nie trzeba odpuszczać". No ale nic takiego się nie dzieje a auto dalej wali w zewnętrzna zakretu, a tam np drzewo, kraweznik, słupek czy inne dobrodziejstwo. No więc jednak odpuszczamy i dokrecamy kiere. Auto reaguje zaczyna wracać i własciciwe juz nie potrzeba nam quattro a wtedy Haldex przypomina sobie: "hej, chyba jakas chwile temu uslizgneły się przednie koła, przeciez jestem tu po to, zeby sie w takich sytuacjach załaczac". No to bec i się załacza. Tyle tylko, ze my własnie mamy kiere dokrecona do wewnetrznej zakretu a siła odsrodkowa działa na zewnatrz. Jak walimy ogniem i w takim momencie dopnie sie tył to krecimy efektownego pirueta waląc tym razem w wewnetrzna. Więc trzeba sie do tego przyzwyczaic i wyczuc moment kiedy Haldex się dopnie i z wyprzedzeniem załozyc kontre, albo miec silne nerwy i jaja ze stali i liczyć, ze sie dopnie zanim pocałujemy drzewo. Na zupełnie śliskiej nawierzchni, jak śnieg jest troche lepiej bo opóźnienia nie czuc aż tak bardzo, ale tez trzeba się przyzwyczaić. Jest na to naturalnie rozwiązanie, czyli kontroler Haldexa od ECU Master, ale to juz inna inszośc.
Napęd w takim TyTy to niestety największe rozczarowanie. Haldex I gen to fajna sprawa ale tylko przy ruszaniu, przy wpadaniu w poślizg to moim zdaniem dosc "niebezpieczne" rozwiązanie. Działa on z mocno zauważalnym opóźnieniem. Dołacza tylna os nie wtedy kiedy my byśmy chcieli tylko dopiero wtedy jak juz tego zdecydowanie bysmy nie chcieli. Mianowicie wyobraźmy sobie, ze lecimy ogniem przez jakis łuk. Jest jakos tak sliskawo i auto zaczyna wyjeźdzac przodem jak każda normalna przednionapedówka. Odpuszczamy troche gaz i dokrecamy chcac naprowadzic auto na własciwy tor. W pierwszym ułamku sekundy jest mysl: " zaraz mamy quattro, dołaczy się tył i pomoże wiec nie trzeba odpuszczać". No ale nic takiego się nie dzieje a auto dalej wali w zewnętrzna zakretu, a tam np drzewo, kraweznik, słupek czy inne dobrodziejstwo. No więc jednak odpuszczamy i dokrecamy kiere. Auto reaguje zaczyna wracać i własciciwe juz nie potrzeba nam quattro a wtedy Haldex przypomina sobie: "hej, chyba jakas chwile temu uslizgneły się przednie koła, przeciez jestem tu po to, zeby sie w takich sytuacjach załaczac". No to bec i się załacza. Tyle tylko, ze my własnie mamy kiere dokrecona do wewnetrznej zakretu a siła odsrodkowa działa na zewnatrz. Jak walimy ogniem i w takim momencie dopnie sie tył to krecimy efektownego pirueta waląc tym razem w wewnetrzna. Więc trzeba sie do tego przyzwyczaic i wyczuc moment kiedy Haldex się dopnie i z wyprzedzeniem załozyc kontre, albo miec silne nerwy i jaja ze stali i liczyć, ze sie dopnie zanim pocałujemy drzewo. Na zupełnie śliskiej nawierzchni, jak śnieg jest troche lepiej bo opóźnienia nie czuc aż tak bardzo, ale tez trzeba się przyzwyczaić. Jest na to naturalnie rozwiązanie, czyli kontroler Haldexa od ECU Master, ale to juz inna inszośc.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Zimo Wyp...aj!
Jest 19"
Dystanse przód 17mm, tył 22mm, spasowanie z linią błotnika - idealne!
Jeszcze tylko sprężyny ok -30mm i będzie ideał jaki sobie wymarzyłem
Zmieniając koła znalazłem niepodłączoną masę chyba z Haldexa
Jak się okaże, że po założeniu tej masy zacznie Haldex działać to będę chyba skakał z radości, ale aż takim optymistą nie jestem
Jest 19"
Dystanse przód 17mm, tył 22mm, spasowanie z linią błotnika - idealne!
Jeszcze tylko sprężyny ok -30mm i będzie ideał jaki sobie wymarzyłem
Zmieniając koła znalazłem niepodłączoną masę chyba z Haldexa
Jak się okaże, że po założeniu tej masy zacznie Haldex działać to będę chyba skakał z radości, ale aż takim optymistą nie jestem
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Co Ty mi tu o jakichś -30 :0
Na GLEBEEEEEEEEEE !!! LAY DOWN !!!!!!!!!!!!
Na GLEBEEEEEEEEEE !!! LAY DOWN !!!!!!!!!!!!
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
nie widac z tych fot jak wysoko realnie, choc widać tez ze nisko nie jest. wygląda bardzo dobrze, z eibachem bedzie zupełnie i zawias bedzie pracował
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
WystarczyBear_ pisze:Co Ty mi tu o jakichś -30 :0
Na GLEBEEEEEEEEEE !!! LAY DOWN !!!!!!!!!!!!
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
sory ze tak napisze ale to auto kojarzy mi sie tylko i wylacznie z komedia "wesele". nowa buda tt o niebo lepiej.
no ale osiagi super.
no ale osiagi super.
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re:
Za duze nie bedzie z gleba. Chcialem zalozyc, zeby wiedziec ile moge na spokojnie zejsc, bo nie chce gwintu ani poduch!markos pisze:Za duze to kolo do tej budy... Nie w tym kolorze i pasek gumki bez gleby tez nie chce wygladac
- Gesio_CB
- Nowy
- Posty: 331
- Rejestracja: 12 kwie 2008, o 14:53
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Te koło wogóle tutaj nie pasuje, i też jest zbyt duże,no ale to tylko moje zdanie.
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Jesli STELMI wrzuca zdjecie to wiedz, ze.cos sie dzieje
Czekam na rurki, bo dostalem zlej srednicy i silikony ze zlym katem.
Jezdze od tyg bez zderzaka, bo w koncusie klei i maluje bo byl popekany. Oczywiscie nie jezdze z FMIC, zeby gonie popsuc obd kamykow.
Zamowilem tez DP 3"
Czekam na rurki, bo dostalem zlej srednicy i silikony ze zlym katem.
Jezdze od tyg bez zderzaka, bo w koncusie klei i maluje bo byl popekany. Oczywiscie nie jezdze z FMIC, zeby gonie popsuc obd kamykow.
Zamowilem tez DP 3"
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Troche nisko wyszedł ten icek, pokaż zdjęcie spod maski, jak tam rurki pusciłes? Czy poza tym co widac reszta seria? Wejdą Ci teraz spryskiwajnki reflektorów bez kombinowania?
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
FMIC wyszedł idealnie w zderzaku, tylko rurki musiałem przerabiać (musiałem je dać po kącie w stronę auta, bo były kłopoty z montażem zderzaka)Fifo pisze:Troche nisko wyszedł ten icek, pokaż zdjęcie spod maski, jak tam rurki pusciłes? Czy poza tym co widac reszta seria? Wejdą Ci teraz spryskiwajnki reflektorów bez kombinowania?
Był wdech, jest i wydech
Downpipe 3", zamiast fabrycznych małych pipek i 2 katalizatorów:
http://www.ttsroadsport.com/upload/imag ... ropped.JPG
Będę go wydłużał aż do końcowego tłumika, który jednak zostanie fabryczny, bo nie chcę nadmiernego hałasu, ani nie zależy mi jakoś specjalnie na każdym 1KM. Po montażu pewnie jakieś strojonko będzie, ale to temat narazie mocno w przód, bo mam ważniejsze wydatki
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
z soboty:
Kurde, jak ja lubię to auto Nie dość, że codziennie otwierając garaż mam banana na ryju to mam czym po torze pojeździć
Kurde, jak ja lubię to auto Nie dość, że codziennie otwierając garaż mam banana na ryju to mam czym po torze pojeździć
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
z przodu amory lekko wylały, w planie jest zmiana zawiasu na coś niższego, łącznie z krótszymi amorami. Zderzak dzisiaj ściągam do malowania, przy pomyślnych wiatrach w weekend wróci już jednokolorowy