Auto po zakupie wymagało włożenia trochę wysiłku w doprowadzeniu wszystkich rzeczy do ładu, chciałem aby z zewnątrz niewiele różnił się od oryginalnego GSI.
Z czasem zamieszczę zdjęcia z całego przebiegu prac. Na chwilę obecną wrzucam zdjęcia autka po kompletnym remoncie.





W skrócie opis z remontu.
Auto zostało kompletnie rozebrane i wyczyszczone. Silnik został wyjęty, komora została pomalowana:


Silnik otrzymał komplet nowych uszczelek, filtrów i wszystkich płynów. Wymieniony został rozrząd i wszystkie uchwyty i drążek trzymające silnik w ramie.




Pomalowany został kolektor dolotowy oraz rozpórka.
Wszystkie zaciski hamulcowe zostały rozebrane, wyczyszczone zregenerowane, polakierowane i złożone.







Tarcze hamulcowe wraz z klockami zakupiono nowe. Gumy na przegubach zostały wymienione na nowe.
Spód auta został wyczyszczony, ogniska rdzy zlikwidowane, skorodowane części wycięta i wspawane nowe.
Na tył trafiła przerobiona belka mieszcząca tarczobębny i opony 195 bez potrzeby przerabiania nadkoli aby bezproblemowo mógł siąść pakiet GSI.
Do progów został kupiony oryginalny komplet spinek.
Od kolektorów wydechowych układ został pospawany ze stali kwasoodpornej.




Zostały zamontowane elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.