Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallblock
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
jestes ostatnim z dinozaurow , wiec trzymam mocno kciuki
-
- Nowy
- Posty: 274
- Rejestracja: 2 wrz 2010, o 21:18
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Ciekawe ile teraz wypluje KM...
Czekam na fotki jak to wyszło
Czekam na fotki jak to wyszło
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
ach te masy podczas zakładania boxa za słabo je dokręciłem i podczas jazdy auto szarpało, nad morze chyba z 12 godzin jechałem ... jakieś 30 km przed docelowym miejscem doszedłem dzięki pomocy AdamaXXL do przyczynyPorszak pisze: okazało sie ze masy, ktory w oryginale sa przykrecone do kolektora dolotowego, a które ja przesunałem na obudowe alternatora, sa za słabe...
dawaj fotki i nagrywaj jakiś zajawkowy fim
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Pokaz fotki jak to wyglada.Ciekawi mnie wykres Nm, czy max mocno w gore poszedl
- koza149
- Nowy
- Posty: 420
- Rejestracja: 4 maja 2010, o 19:20
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Filmik tak czy tak z pracy by się przydał wielkie gratki !
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Graty Marcin !! Ja co się loguję na forum to licze na aktual tematu
Auto jak by nie gadać było moim mentorem
Super, że dalej to szarpiesz i chcesz się bawić
Auto jak by nie gadać było moim mentorem
Super, że dalej to szarpiesz i chcesz się bawić
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
No dobra, to troche sie rozpisze, nie dam Wam dłużej czekąć. Wykresów i innych fajerwerków odrazu nie będzie, to jeszcze nie ten etap. Narazie jak zobaczycie na fotkach jest chwilowy airbox profesjonalnie uszczelniony taśma .
Odczucia sa takie, że auto jedzie do 3000-3500rpm podobnie jak z Mantzlem, potem juz gorzej zeby przy 4000 wywalic checka. nie doszedłem jeszcze co to za bład, te ktore wymigałem dotyczyły krokowca-zła liczba kroków i czujnika predkości-brak sygnału. 1 to nowosc bo mam pewnie lipny krokowiec w prezencie, a 2 już był przed parkowaniem w garazu. z czasem nauczyłem sie pracy przepustnic, a komp sie zaadoptował troche i auto idzie podobnie jesli nie otworze przepustnic do końca, ale to jeszcze nie to co było
nie miałem czasu sprawdzić napiecia z przepływki albo podpiąć kompa zeby zobaczyć czasy wtrysków o ile sie da w ogóle. Optymistycznie patrzac mam nadzieję, że wreszcie brakuje jej paliwa .
Nie obyło sie bez problemów takich jak spawana listwa wtryskowa, która troche cieknie, próbowąłem to uszczelnic ze 2 godziny, ale nie chciało mi sie odcinac i spawac od nowa wiec nadlewałem materiał i kiedy już wygladało ze jest ok, test 4bar wypadł pomyslnie to po kilku min z cisnieniem na silniku zaczeła sie pocic. pozostaje kupic druga z wymiennym regulatorem. bedzie furtka na podniesienie cisn jesli zajdzie potrzeba bez stosowania regulowanego regulatora.
mowi się, że itb to hardcor i prawie 0-1 reakcja na gaz. Otóż nie, teraz, pewnie tez za sprawą przełożenia dorobionegó kólka i ori uchwytu, mam gaz bardziej płynny niz przy Mantzlu z 60mm przepustnica.
Jest bardzo cicho, az za cicho, jak założyłem filtr powierza to chyba sie zrobiło głosniej ...delikatnie. chyba tylko w wydech strzela bardziej na tym itb.
markos miał racje, 2mm teflonu pod kolektor to zdecydowanie mało i w zasadzie kolektor jest goracy tak jak z ori uszczelka i płynaca przez niego wodą, dopiero korpusy przepustnic sa juz tylko bardzo ciepłe-pod nimi tez jest teflon.
Przeprawa z masami była dluga. Finalnie wyszło na to, że dystans alternatora musi słabo przewodzić do bloku i stad korpus altka miał słaba mase, a za tym masy do niego podłączone były nic niewarte. tymczasowo dokręciłem kilka grubych przewodów i ladowanie jest 14.7V.
Pora na coś ciekawszego:
flansza przed frezowaniem, po frezowaniu zostały same gniazda wtryskiwaczy, zdjecie wcięło. króciec wody mam wkręcony w blok z powodu checi odizolowania kolektora od ciepła głowicy oraz wody płynacej w serii przez flansze kolektora.
gotowy kolektor
przed frezowaniem
po wyrównaniu wnetrza
przymiarka modelu podstawy airboxa, docelowa podstawa bedzie alu
airbox potrzebuje miejsca
kolektor podciśnien versja beda by porszak
ITB wersja bardzo beta, w oczekiwaniu na docelowy box, podstawa mi sie gnie reszte musze w wolnej chwili pospawac
terminal aku, narazie klemy trzymaja się na łbach śrub, ale docelowe "klemy" się robia
taki finalnie wyglada regulowane kólko wydechowe - przerobione ori by Otoczak
a taka była mała prowizorka po montazu kólek - sprawdzanie faz, zanim doszedłem do wprawy trwało to wieki, potem juz szybciutko
zostały wtryski do kupienia, box do ogarniecia i program, a no i trąbki do dorobienia, chyba ze zastosuje ori z toyoty.
męczyłem trochę Fifo i w jego kierunku kieruje podziekowania za wyjasnienia.
p.s. corsa w wersji z Mantzlem jest szybsza od CD opc , minimalnie, ale jest
Odczucia sa takie, że auto jedzie do 3000-3500rpm podobnie jak z Mantzlem, potem juz gorzej zeby przy 4000 wywalic checka. nie doszedłem jeszcze co to za bład, te ktore wymigałem dotyczyły krokowca-zła liczba kroków i czujnika predkości-brak sygnału. 1 to nowosc bo mam pewnie lipny krokowiec w prezencie, a 2 już był przed parkowaniem w garazu. z czasem nauczyłem sie pracy przepustnic, a komp sie zaadoptował troche i auto idzie podobnie jesli nie otworze przepustnic do końca, ale to jeszcze nie to co było
nie miałem czasu sprawdzić napiecia z przepływki albo podpiąć kompa zeby zobaczyć czasy wtrysków o ile sie da w ogóle. Optymistycznie patrzac mam nadzieję, że wreszcie brakuje jej paliwa .
Nie obyło sie bez problemów takich jak spawana listwa wtryskowa, która troche cieknie, próbowąłem to uszczelnic ze 2 godziny, ale nie chciało mi sie odcinac i spawac od nowa wiec nadlewałem materiał i kiedy już wygladało ze jest ok, test 4bar wypadł pomyslnie to po kilku min z cisnieniem na silniku zaczeła sie pocic. pozostaje kupic druga z wymiennym regulatorem. bedzie furtka na podniesienie cisn jesli zajdzie potrzeba bez stosowania regulowanego regulatora.
mowi się, że itb to hardcor i prawie 0-1 reakcja na gaz. Otóż nie, teraz, pewnie tez za sprawą przełożenia dorobionegó kólka i ori uchwytu, mam gaz bardziej płynny niz przy Mantzlu z 60mm przepustnica.
Jest bardzo cicho, az za cicho, jak założyłem filtr powierza to chyba sie zrobiło głosniej ...delikatnie. chyba tylko w wydech strzela bardziej na tym itb.
markos miał racje, 2mm teflonu pod kolektor to zdecydowanie mało i w zasadzie kolektor jest goracy tak jak z ori uszczelka i płynaca przez niego wodą, dopiero korpusy przepustnic sa juz tylko bardzo ciepłe-pod nimi tez jest teflon.
Przeprawa z masami była dluga. Finalnie wyszło na to, że dystans alternatora musi słabo przewodzić do bloku i stad korpus altka miał słaba mase, a za tym masy do niego podłączone były nic niewarte. tymczasowo dokręciłem kilka grubych przewodów i ladowanie jest 14.7V.
Pora na coś ciekawszego:
flansza przed frezowaniem, po frezowaniu zostały same gniazda wtryskiwaczy, zdjecie wcięło. króciec wody mam wkręcony w blok z powodu checi odizolowania kolektora od ciepła głowicy oraz wody płynacej w serii przez flansze kolektora.
gotowy kolektor
przed frezowaniem
po wyrównaniu wnetrza
przymiarka modelu podstawy airboxa, docelowa podstawa bedzie alu
airbox potrzebuje miejsca
kolektor podciśnien versja beda by porszak
ITB wersja bardzo beta, w oczekiwaniu na docelowy box, podstawa mi sie gnie reszte musze w wolnej chwili pospawac
terminal aku, narazie klemy trzymaja się na łbach śrub, ale docelowe "klemy" się robia
taki finalnie wyglada regulowane kólko wydechowe - przerobione ori by Otoczak
a taka była mała prowizorka po montazu kólek - sprawdzanie faz, zanim doszedłem do wprawy trwało to wieki, potem juz szybciutko
zostały wtryski do kupienia, box do ogarniecia i program, a no i trąbki do dorobienia, chyba ze zastosuje ori z toyoty.
męczyłem trochę Fifo i w jego kierunku kieruje podziekowania za wyjasnienia.
p.s. corsa w wersji z Mantzlem jest szybsza od CD opc , minimalnie, ale jest
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
sztuka dla sztuki Ale mega podziwiam Ciebie za ciągłe drążenie tego tematu!
- Zynio
- Swój
- Posty: 529
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:32
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Miasto smoka (Kraków)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Marcin gratuluje pomysłu no i wykonania, co do hamulców mamy już wszystko ogarnięte wiec i moc jest i hamulec też
Kiedy jakaś hamownia ciekawy jestem jaki będzie wykres
Kiedy jakaś hamownia ciekawy jestem jaki będzie wykres
- Konik
- Moderatorzy
- Posty: 957
- Rejestracja: 28 maja 2009, o 23:49
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków, spotkać można wszędzie:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
o w mordeeee supcio
własnie... czekamy na hamownie
gratki
własnie... czekamy na hamownie
gratki
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Walić hamownie... Ja chce zobaczyć na filmiku jak to gada !!!
Jak STELMI - sztuka dal sztuki Panie Prezesie... Jestem pełen podziwu
Jak STELMI - sztuka dal sztuki Panie Prezesie... Jestem pełen podziwu
- Konik
- Moderatorzy
- Posty: 957
- Rejestracja: 28 maja 2009, o 23:49
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków, spotkać można wszędzie:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
BEAR napewno CIe ciary przejdą ;D hehe
Jedyna osoba jaką znam osobiście grzebie N/A ;D PEŁEN RESPECT
Jedyna osoba jaką znam osobiście grzebie N/A ;D PEŁEN RESPECT
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Stelmi, jesli chodzi o ITB to też tak o tym trochę myśle, ale chciałem i zrobiłem. no i zeby dolot miał sens i tak trzeba by go zmienić na coś takiego jak teraz tylko bez przepustnic, do tego trabki i dobrze ogarnięty box.
ale przy okazji itb zmienił sie kształ i wielkośc kanałów dolotowych i w tym upatruje zysku. jak bedzie docelowy box, moze zmieni się dzwięk, narazie tak jak pisałem jest tak jak było na Mantzlu jesli chodzi o głośność, japy to zdecydowanie nie pruje
ale przy okazji itb zmienił sie kształ i wielkośc kanałów dolotowych i w tym upatruje zysku. jak bedzie docelowy box, moze zmieni się dzwięk, narazie tak jak pisałem jest tak jak było na Mantzlu jesli chodzi o głośność, japy to zdecydowanie nie pruje
-
- Świeżak
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 15:34
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Porszak pisze:jest tak jak było na Mantzlu jesli chodzi o głośność, japy to zdecydowanie nie pruje
Mimo wszystko filmik by się przydał
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
bedzie jak bedzie docelowy box, cierpliwości.
dzis sprawdziłem jak zachowuje si eprzpeływka i przy max bucie i pod koniec obrotów ma napiecie dopiero 2.9, nie wiem czy jest sie czym sugerowac, ale jesli tak tzn ze jeszcze jej daleko do zamkniecia
dzis sprawdziłem jak zachowuje si eprzpeływka i przy max bucie i pod koniec obrotów ma napiecie dopiero 2.9, nie wiem czy jest sie czym sugerowac, ale jesli tak tzn ze jeszcze jej daleko do zamkniecia
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
poki co jestem baaaardzo zadowolony i polecam, tym bardziej, ze cena nie jest chyba hardcorowa, a renoma GAZ moze nawet większa niz spaxa u anglików
- Zynio
- Swój
- Posty: 529
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:32
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Miasto smoka (Kraków)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Super czyli warte ceny po wiec mi tylko czy są bardzo twarde i na jakich sprężynach teraz auto stoi
bo bardzo podobnej cenie jest też gwint dlatego pytam czy amorki i sprężyny np. Eibach czy cały gwint firmy GAZ
bo bardzo podobnej cenie jest też gwint dlatego pytam czy amorki i sprężyny np. Eibach czy cały gwint firmy GAZ
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
tyl jest ok. 45mm nizej od serii. sprężyny to Weitec. jest sztywno, ale nie deska. rozkręce je zupełnie i pośmigam, bede miał porównanie. uwazam że bedzie już miekko. dam znac.
Koni z przodu jeszcze działa wiec zostawiłem, jak bedzie mnie kasa swędziała to mozne na przyszły rok...
Koni z przodu jeszcze działa wiec zostawiłem, jak bedzie mnie kasa swędziała to mozne na przyszły rok...
- Zynio
- Swój
- Posty: 529
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:32
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Miasto smoka (Kraków)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Dlatego wypytuje, bo mnie przycisnęło i muszę coś dobrego kupić do sprężyn firmy Eibach, a na zlocie trochę o tym rozmawialiśmyPorszak pisze:tyl jest ok. 45mm nizej od serii. sprężyny to Weitec. jest sztywno, ale nie deska. rozkręce je zupełnie i pośmigam, bede miał porównanie. uwazam że bedzie już miekko. dam znac.
Koni z przodu jeszcze działa wiec zostawiłem, jak bedzie mnie kasa swędziała to mozne na przyszły rok...
ps. Proszę sprawdzi jak będzie na pierwszej pozycji jestem bardzo ciekaw
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Klasa amory, jak robiem corsę to planowałem je też kupić w późniejszym czasie, bo mają świetną renomę u angoli
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
no to Porszak poszalaeś trochę, mnie było mnie chwile ale brawa za zaangażowanie i kupę dobrej roboty
dinozaury górą !
dinozaury górą !
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
no z szaleństwem to jeszcze troche, moze za 2 miech cos sie wystroi to wtedy zobaczymy co to wszystko warte.
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
wypadłem na tyle z obiegu, że pierwszy raz słyszę o tych amorach jak zawsze kibicuje projektowi bo to zdaje się jedyny, który pokazuje jakie możliwości drzemią w małym bloku.
Ps. Nie wiem jak w tych amorach jest to rozwiązane ale w przypadku regulacji SPAX 'a, która była w podobnym miejscu należało dobrze zabezpieczyć jakimś mazidłem pokrętło bo inaczej po zimie się zapiekało
Ps. Nie wiem jak w tych amorach jest to rozwiązane ale w przypadku regulacji SPAX 'a, która była w podobnym miejscu należało dobrze zabezpieczyć jakimś mazidłem pokrętło bo inaczej po zimie się zapiekało
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
seboss pisze:...dinozaury górą !
a swoją drogą fajnie, że ci się nadal chce w to bawić Porszak..
Było c14se
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
Oooo i jeszcze jeden się odnalaz , cieszy mnie, że zaglądacie na forum.
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
chyba duzo osob tu zaglada z powodu Twojej corsy
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- Mat
- Nowy
- Posty: 340
- Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
- Lokalizacja: Lbt
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
I tak dalej będzie a Porszak skończy corsę i tak wymyśli coś jeszcze
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
"tu" mialem na mysli forum . juz coś wymislilem ...przypadkiem
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallbl
tak czy siak, trzeba byc czujnym Ja tez podgladam i kibicuje MarcinPorszak pisze:Oooo i jeszcze jeden się odnalaz , cieszy mnie, że zaglądacie na forum.