Więc przyszedł i czas na mnie, chciałbym przedstawić swoją corse

Silnik: Najpierw kupiłem seryjną corsę z silnikiem X16XE, plan był przerobić ją do KJS, jednak stało się i obróciłem panewkę, podjąłem decyzję o kupnie silnika, akurat kolega który mieszka blisko sprzedawał swoją corsę też przygotowaną do KJS , na pewno znana bo od chucky z forum oraz potem od jasiek18 (P.S chucky Twój silnik do dziś jeździ

Obecnie:
Dolot : Ala Mantzel + stożek Auto Jacky Sport,
Wydech: Kolektor Wydechowy 4-2-1 Lexmual, wydech - środkowy tłumik + przelot.
Skrzynia : Niestety długa (1bieg-40kmh , 2-95 , 3-140 , 4-180) ale na szczęście w garażu leży krótsza (1-40, 2-80, 3-120) , nie długo będzie zmiana.
Zawieszenie: przód : GT Cupline + seryjna sprężyna - odziwo mimo narzekań na amortyzatory dla mnie jest OK


Wnętrze: Fotel kierowcy- Mirco S2000 + pasy RACING 5-punktowe , Fotel kierowcy Speed model 3 , kierownica 35 mm + naba .
Wybebeszony tył oraz usunięte wygłuszenia. Usunięte parę elementów z tapicerki
Plany: Klatka z załącznikiem J, poprawa osiągów silnika.
Jako iż każdy ze starszych forumowiczów wie że w silniku od chucky były korby od 1.8, planuję przesunięcie odcięcia z seryjnego na większe- w granicach 7200-7300, mógłby mi ktoś doradzić w jaki sposób to zrobić lub kto mógłby to z forumowiczów zrobić? w jakich przedziałach cenowych? , czytałem tez o dolocie, czy zyskam zmieniając stożek na filtr oryginalny?
Zdjęcia po kupnie:
http://zapodaj.net/31bdd5165655d.jpg.html
W czasie robót:
http://zapodaj.net/ee753e6b878a3.jpg.html
Obecne z 12.01:
http://zapodaj.net/8be31e507f039.jpg.html
http://zapodaj.net/8905e5aa4ed94.jpg.html
http://zapodaj.net/17023eb1aeb01.jpg.html
O dalszych modyfikacjach będę chętnie informował.
Pozdrawiam
