Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehehe )
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
ja czasem z rozpędu, czasem nieswiadomie wale błedy, ale na stronie to już nie wypada
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
to troche siechowe bo dziela parametry na max i stałe, czyli do uzytku jest 530, a nie 650. a to tez spora roznica, wdodatku w koncu nie wiem czy to jest moc z 6.1 z 7L. tak czy siak przyrost ladny, nawet jesli to tylko 100KM.
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
Gdyby się zgodzili za darmo stuningować moją corsinę w ten sposób to zaryzykowałbym, nawet gdyby przybyło tylko 50 KM
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
Bo gaz nie jest gorszym paliwem. Energia z 1kg niemal identyczna (czysty propan ma nawet większą) do tego dwa gazy łatwiej wymieszać niż ciesz odparować i wymieszać i liczba oktanowa 120 dla LPG. Gdyby jeszcze przez odpowiednie modyfikacje obniżyć temperaturę silnika (nie jest potrzebna tak duża żeby odparować paliwo) i podawać gaz w fazie ciekłej pod ciśnieniem bezpośrednio lub lepiej w dolot (obniżyło by to temperaturę mieszanki do kilku stopni). Niestety silniki są projektowane do benzyny ewentualnie do bioetanolu. Zresztą sam się dziwie że nikt nie zaprojektował silnika pod LPG z ewentualną możliwością jazdy na PB.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
o liczbie oktanowej wiem, a rozwiniesz dalej reszte? czym rózniłby sie silnik zaprojektoany pod lpg od tego projektowanego pod pb?
- prymasso
- Użytkownik Premium
- Posty: 217
- Rejestracja: 5 mar 2009, o 22:38
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
wolga85 pisze:Bo gaz nie jest gorszym paliwem. Energia z 1kg niemal identyczna (czysty propan ma nawet większą) do tego dwa gazy łatwiej wymieszać niż ciesz odparować i wymieszać i liczba oktanowa 120 dla LPG. Gdyby jeszcze przez odpowiednie modyfikacje obniżyć temperaturę silnika (nie jest potrzebna tak duża żeby odparować paliwo) i podawać gaz w fazie ciekłej pod ciśnieniem bezpośrednio lub lepiej w dolot (obniżyło by to temperaturę mieszanki do kilku stopni). Niestety silniki są projektowane do benzyny ewentualnie do bioetanolu. Zresztą sam się dziwie że nikt nie zaprojektował silnika pod LPG z ewentualną możliwością jazdy na PB.
Są instalacje fazy ciekłej. Ich ceny powoli spadają obecnie jest to około 4000-4500 zł
...i zapamiętajcie obywatele i obywatelki: To ja tutaj jestem Pan Sowa i ja wiem lepiej
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
no tak to wiem instalacje V gen, ciekawy jestem czy technologia materiałów pod ciekły gaz musi sie róznić od zwykłego silnika?
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
Tylko 5 generacja to wtrysk bezpośredni. Lepsze efekty miałby wtrysk sekwencyjny (wielopunktowy) fazy ciekłej w kolektor. Propan podczas parowania schładza się do - 40 C a butan do około 0 C ( przy ciśnieniu atmosferycznym) więc przy zastosowaniu propanu jesteśmy wstanie schłodzić mieszankę do prawie -40 C bez straty na jej jednorodności. A co do materiałów to właśnie muszą być odporne na szybkie zmiany temperatury szczególnie wtryskiwacze fazy ciekłej.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
a ja zyłem w przekonaniu, że 5 gen to wtrysk posredni fazy ciekłej. czyli wychodzi na to ze zawory nie ucierpia od wtrysku fazy cieklej przez czeste zmiany temp. bo nie jest to jakis ogromny(szkodliwy dla pracujacych elementów) spadek temp
- prymasso
- Użytkownik Premium
- Posty: 217
- Rejestracja: 5 mar 2009, o 22:38
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
Generacja V czy nie V-ta, faza ciekła jest do silników z bezpośrednim jak i pośrednim wtryskiem paliwa zresztą co ja się tutaj będę uzewnętrzniał tutaj można poczytać http://www.vialle.com.pl/index.php?str= ... 7e12252c5f Tak generalnie jak dla mnie same zalety a jedyny minus to póki co cena a skoro nie potrzebny jest parownik to można by nawet w ogóle zrezygnować z benzyny.
...i zapamiętajcie obywatele i obywatelki: To ja tutaj jestem Pan Sowa i ja wiem lepiej
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
koła dwu masowa sprawdza sie troche inaczej niz tylko na skrzypienie, takze bez sensu w ogołe filmik moim zdaniem
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
Tu jest filmik od LUKa czyli jak z płaskownika i flamastra zrobić specjalistyczne narzędzie.
http://www.youtube.com/watch?v=MMW8UrEnsmo
http://www.youtube.com/watch?v=MMW8UrEnsmo
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
- noriad
- Nowy
- Posty: 123
- Rejestracja: 27 mar 2010, o 17:05
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
Przeglądając pewny serwis natrafiłem na coś takiego:
[video][/video]
Trzeba przyznać, że fajnie mu to wyszło, ciekawe za ile ją sprzeda
[video][/video]
Trzeba przyznać, że fajnie mu to wyszło, ciekawe za ile ją sprzeda
Było 973 cm3, jest 1389 cm3.
- Herman
- Świeżak
- Posty: 41
- Rejestracja: 3 mar 2013, o 13:54
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
Dokładnie to samo chciałem wrzucić, filmik bardzo przyjemny do tego te efekty wraz z muzyką;] Bardzo fajne
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 30 wrz 2010, o 19:46
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
troche stare,a auto chyba na podnosniku, kołami nie dotyka ziemi
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 30 wrz 2010, o 19:46
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
raczej, przecież tak szybko by się nie kręciła kiera.
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
nie wiem czy było, ale fajna (w jedynym słusznym kolorze )
http://www.rallye-magazin.de/videos/ral ... index.html
http://www.rallye-magazin.de/videos/ral ... index.html
Było c14se
-
- Świeżak
- Posty: 99
- Rejestracja: 30 wrz 2010, o 19:46
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- raf02
- Nowy
- Posty: 252
- Rejestracja: 1 sty 2014, o 00:00
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: Saab B204 Turbo
- Lokalizacja: Radzyń Podl.
- Podziękował;: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
https://www.facebook.com/TypowyMirekHan ... =3&theater
BORSA staje się coraz bardziej popularna
Ostatnio ta fotka krąży po internecie (widziałem ją jeszcze na innym serwisie parę dni temu) opinie są różne, ale ogólnie pozytywne
BORSA staje się coraz bardziej popularna
Ostatnio ta fotka krąży po internecie (widziałem ją jeszcze na innym serwisie parę dni temu) opinie są różne, ale ogólnie pozytywne
Corsa B & Saab | 2.0 Turbo projekt
225HP / 347Nm
225HP / 347Nm
- Peter
- Nowy
- Posty: 351
- Rejestracja: 20 gru 2012, o 22:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehe
Co chwile ktoś mi podsyła gdzie to moje autko . Opinia ludzi sie nie przejmuje bo robie auto dla siebie i za swoje pieniądze .
- raf02
- Nowy
- Posty: 252
- Rejestracja: 1 sty 2014, o 00:00
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: Saab B204 Turbo
- Lokalizacja: Radzyń Podl.
- Podziękował;: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehehe )
Własnie skończyła się licytacja pewnego licznika Digital do vectry A / Astry F gsi zobaczcie jaka cena, Szok!
Corsa B & Saab | 2.0 Turbo projekt
225HP / 347Nm
225HP / 347Nm
- raf02
- Nowy
- Posty: 252
- Rejestracja: 1 sty 2014, o 00:00
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: Saab B204 Turbo
- Lokalizacja: Radzyń Podl.
- Podziękował;: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehehe )
Bardzo ciekawa wrzuta
Ja wrzucam o Corsie A w motorsporcie
https://www.youtube.com/watch?v=NmxnQ8w63SQ
Corsa B & Saab | 2.0 Turbo projekt
225HP / 347Nm
225HP / 347Nm
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Ciekawostki, filmiki, itp... ( linki niepasujące do hehehe )
Jakis rok nie ma żadnego wpisu.
Poproszę o degradację na normalnego usera i wywalenie.
Szkoda miejsca na kompie.
Poproszę o degradację na normalnego usera i wywalenie.
Szkoda miejsca na kompie.