Problem z immobilizer em.
- corsarz1984
- Świeżak
- Posty: 82
- Rejestracja: 9 sty 2009, o 21:43
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Problem z immobilizer em.
Witam. W mojej corsie B GSI z 94 roku zamontowany jest alarm firmy kgt. Do dnia dzisiejszego posiadałem jeden pilot od alarmu i immobilizera. Niestety dzisiaj pilot uległ całkowitemu zniszczeniu, i teraz nie mogę odpalić auta jak wiadomo. Jeżeli ktoś ma ten sam alarm lub miał taki problem niech napisze co mam zrobić, czy da się jakoś obejść immobilizer i gdzie jest zamontowany? przypuszczam że gdzieś w desce rozdzielczej.
- corsarz
- Swój
- Posty: 860
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 16:38
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Królewski Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Problem z immobilizer em.
immo wygląda tak:
i jak ściągniesz plastikową obudowę kolumny kierowniczej (tą osłaniającą przełączniki kierunków i wycieraczek) to go zobaczysz
Żeby zapalić auto to w kluczyku musisz mieć taką małą pestkę widoczną też na fotce.
Jakby ta pestka też uległa Ci zniszczeniu, to mam do sprzedania immo wraz z pestką do kluczyka za 250zł (w porównaniu do cen na allegro to dość tanio)
i jak ściągniesz plastikową obudowę kolumny kierowniczej (tą osłaniającą przełączniki kierunków i wycieraczek) to go zobaczysz
Żeby zapalić auto to w kluczyku musisz mieć taką małą pestkę widoczną też na fotce.
Jakby ta pestka też uległa Ci zniszczeniu, to mam do sprzedania immo wraz z pestką do kluczyka za 250zł (w porównaniu do cen na allegro to dość tanio)
- corsarz1984
- Świeżak
- Posty: 82
- Rejestracja: 9 sty 2009, o 21:43
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z immobilizer em.
ja miałem immobilizer w pilocie tj jeden przycisk od alarmu drógi od immo, a w kolumnie kierowniczej go nie napewno ,bo już kiedyś kolumne rozbierałem, a teraz jak próbuję przekręcić kluczykiem stacyjkę to jest odgłos jakiegoś przełącznika mniej więcej na środku deski rozdzielczej. Alarm jest firmy kgt zakładany we francji od nowości. Jakieś pomysły?
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Problem z immobilizer em.
No to musisz sprawdzić co wyłącza.Sprawdź czy masz przekaźnik K3 od originalnego alarmu (szósty licząc od lewej w w dolnym rzędzie w skrzynce bezpieczników zaraz nad bezpiecznikiem od wentylatora chodnicy duży 30 A chyba zielony). Może tez pompę paliwa (podczas kręcenia popa powinna chodzić) lub napięcie na jednostkę sterująca (bez podania napięcia chyba się check nie świeci na nieodpalonym).
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
- corsarz1984
- Świeżak
- Posty: 82
- Rejestracja: 9 sty 2009, o 21:43
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z immobilizer em.
Hej wolga85. Wymontowałem cały alarm i immo, był nie oryginalny a przekaznika rzeczywiście nie było, pospinałem oryginalne kostki i jest dobrze.
- corsarz
- Swój
- Posty: 860
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 16:38
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Królewski Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Problem z immobilizer em.
to dobrze, a właśnie jak to jest że niektóre corsy miały immo w kolumnie kierownicy a niektóre nie. Czy to zależy od rocznika?
- corsarz1984
- Świeżak
- Posty: 82
- Rejestracja: 9 sty 2009, o 21:43
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z immobilizer em.
Hej, starsze modele nie miały zakładanego wogóle alarmu i immo oryginalnie, tylko po zakupie samochodu zakładał je na życzenie klienta serwis opla. W nowszych modelach od chyba 96 juz miały oryginalnie montowany, z tego co poczytałem troche.corsarz pisze:to dobrze, a właśnie jak to jest że niektóre corsy miały immo w kolumnie kierownicy a niektóre nie. Czy to zależy od rocznika?
- noriad
- Nowy
- Posty: 123
- Rejestracja: 27 mar 2010, o 17:05
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Problem z immobilizer em.
Odkopię ten temat, żeby nie zakładać nowego.
Mam pytanie - jaka może być przyczyna sytuacji, w której po przełożeniu stacyjki i immo z drugiej corsy (obydwie '98, jedna 1.0, druga 1.4) immo nie chce "puścić" ? (migający check engine) Czy w takiej sytuacji trzeba by coś grzebać w komputerze ?
Co prawda mam pomysł, żeby ten problem obejść zmieniając samą stacyjkę i przekładając pastylkę, lecz zdziwiło mnie to, bo jak patrzyłem po necie, wydawało mi się że cała operacja to plug&play.
Mam pytanie - jaka może być przyczyna sytuacji, w której po przełożeniu stacyjki i immo z drugiej corsy (obydwie '98, jedna 1.0, druga 1.4) immo nie chce "puścić" ? (migający check engine) Czy w takiej sytuacji trzeba by coś grzebać w komputerze ?
Co prawda mam pomysł, żeby ten problem obejść zmieniając samą stacyjkę i przekładając pastylkę, lecz zdziwiło mnie to, bo jak patrzyłem po necie, wydawało mi się że cała operacja to plug&play.
Było 973 cm3, jest 1389 cm3.
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Problem z immobilizer em.
noriad pisze:Odkopię ten temat, żeby nie zakładać nowego.
Mam pytanie - jaka może być przyczyna sytuacji, w której po przełożeniu stacyjki i immo z drugiej corsy (obydwie '98, jedna 1.0, druga 1.4) immo nie chce "puścić" ? (migający check engine) Czy w takiej sytuacji trzeba by coś grzebać w komputerze ?
Co prawda mam pomysł, żeby ten problem obejść zmieniając samą stacyjkę i przekładając pastylkę, lecz zdziwiło mnie to, bo jak patrzyłem po necie, wydawało mi się że cała operacja to plug&play.
Immo musi być zgrane w 3 miejscach - przy stacyjce (taka czarna mała puszka), pestka w kluczyku i ECU auta - wszystko powinno być kompletem z jednego auta
- noriad
- Nowy
- Posty: 123
- Rejestracja: 27 mar 2010, o 17:05
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Problem z immobilizer em.
A widzisz, czyli zgrania w ECU mi brakowało... Dzięki za informację, teraz jestem mądrzejszy
Było 973 cm3, jest 1389 cm3.