Temat ruszył. Jednak ze względu na kuszącą ofertę, poszedłem o krok dalej
Wpada C16SE z Astry F. Silnik od znajomego znajomego, także w kwocie, którą dałem, mam sterownik, wiązkę, pompę paliwa, sprzęgło i wszystko co jeszcze ew. będzie potrzebne a on ma. Na razie 1,2 wyleciało i szykuję komorę do lakierowania. W międzyczasie powoli kupuję rzeczy typu rozrząd, filtr oleju, uszczelki itd. Jest plan, żeby w piątek polakierować komorę (planuję grafit metalik + czarna grodź), a w weekend włożyć silnik. Za jednym rozebraniem auta chcę też założyć nowe sierpy z przodu (w trakcie przygotowywania pod lakier), nowe śruby zderzaka, podszybie i jeżeli zdążą przyjść, to fotele i kanapę od sporta/gsi, które kupuję już ponad miesiąć i ciągle nie było czasu, żeby się ustawić z kurierem

Ale już temat rusza przez znajomego.
Jakieś foty z prac:
Bebeszonko

Szlifowanie komory, zabezpieczanie ognisk korozji itd.
A tutaj bonusik z pożegnania 1,2, które nie dawało do końca za wygraną i nie chciało zgasnąć. Po dolaniu płukanki do oleju chodził sobie mimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki, potem odpięcia świec, akumulatora
https://www.youtube.com/watch?v=EwU2QOUZ3Qw
Przy okazji, jakby ktoś chciał się tanio pozbyć rury/gumy od dolotu, między filtrem a kolektorem, do C16SE, to proszę o cynk na pw
