pierwsza corsę kupiłem kilka lat temu jak również mój 1 kontakt z forum, potem auto zmieniłem na japonca ale ze wylądowało na zlomie (wypadek) to zacząłem szukać jakiegoś niedrogiego auta na chwile, ale ze sprawy z tamtym autem (sad)się przeciągały wiec zapadła decyzja ze po co mi inny samochód skoro i tak w corsie od zawsze zakochany:-)
a wiec
opel corsa b atlanta
1996r
silnik x12sz
wyposażenie- szyberdach, dwie poduszki
co się dzialo:
-zderzak przód od gsi po małym lifcie i z atrapa po przeróbce od zderzaka poliftowego
-lampy firmy depo ala Arteb, z tym ze ramki zrobiłem w połysku bo mnie ten mat denerwował
-alu 13 rial, tymczasowo, bede 14 lub 15
-wnetrze troche odswiezone
silnik:
- przepustnica c16nz
-kolektor ssacy oraz walek takze z c16nz
-stożek i trochę zabawy z kolorami
ogólnie auto nabrało dynamiki, a walek sprawil, ze prz 5500obrotow dostaje kopa, ale jako, ze grzebanie przy spi to jak babranie w go** zainspirowany tematem poszaka zaczela sie budowa c18se
póki co rozebrana i wyczyszczona gorą z c16se(sory za kiepskie zdjecie)
obrobione kanały ssące
kanały wydechowe pod uszczelkę
a tu widać ładnie różnice
polerowane zawory
kolektor ssący lanos 1,5 8v
a tu wycięty egr
ożeniona przepustnica z 20ne
tu widać różnice w średnicy
wiązka c16se
blok x16sz po odrdzewieniu, odtłuszczeniu i pomalowany
przepustnica C20NE
kolejne fotki przepustnicy a raczej sposobu zamocowania tps'a, flansza wycięta z grubego laminatu, flansza na os motyla zrobiona z jakiegoś miedzianego rdzenia od wiatraczka z kompa, oska skrocona, calosc lezy stabilnie i pracuje bez zastrzeżeń.
flansza na ośkę by się nie obracała, została nałożona na nią i puste miejsce zalane cyna, potem nadlane nieco więcej i skrojone by ładnie i ciasno wchodziło, na foto trochę wygląda brzydko ale w rzeczywistości jest o wiele lepiej:-)
P.S. porady a tym bardziej słowa krytyki mile widziane:-)
postępy na bieżąco zawsze na Facebooku, adres w podpisie.
CorsaAir by morfeusz
- morfeo2000
- Świeżak
- Posty: 78
- Rejestracja: 27 cze 2015, o 21:37
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wągrowiec
- Podziękował;: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
CorsaAir by morfeusz
Ostatnio zmieniony 26 lip 2015, o 12:55 przez morfeo2000, łącznie zmieniany 5 razy.
- prymasso
- Użytkownik Premium
- Posty: 217
- Rejestracja: 5 mar 2009, o 22:38
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CorsaAir by morfeusz
Czyli dół z x18xe1 ? A góra z c16se?
...i zapamiętajcie obywatele i obywatelki: To ja tutaj jestem Pan Sowa i ja wiem lepiej
- morfeo2000
- Świeżak
- Posty: 78
- Rejestracja: 27 cze 2015, o 21:37
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wągrowiec
- Podziękował;: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CorsaAir by morfeusz
dol z x16sz rozwiercony pod wymiar tloka z x18xe
Ostatnio zmieniony 22 lip 2015, o 19:54 przez morfeo2000, łącznie zmieniany 2 razy.
- morfeo2000
- Świeżak
- Posty: 78
- Rejestracja: 27 cze 2015, o 21:37
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wągrowiec
- Podziękował;: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- morfeo2000
- Świeżak
- Posty: 78
- Rejestracja: 27 cze 2015, o 21:37
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wągrowiec
- Podziękował;: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt: