Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 11:51
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
MODEL: Combo c, 2004, bazowo blaszak i golas
SILNIK: Z16SE, swap na C20XE M2.5
UKLAD DOLOTOWY: home made drut, power cup z kadetta(do wywalenia), puszka simoty, spirorura
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria, dalej kwas 2,25 cala na 2 tlumikach przelotowych koncowka 70mm
ELEKTRONIKA: seryjny komp m2.5 do sterowania silnikiem, komp z 1.6 do komunikacji z BSM, sterowania wentylatorem, zegarami, wspomaganiem, ladowaniem itp. Nawet immo dziala
UKLAD NAPEDOWY: odelzony garnek, tarcza sprzeglowa "sztywna" bez sprezynek, skrzynia f23 mix 1,7cdti, i 2.2 benzyny, przelozenie 4.18 CR, polosie Deawoo
ZAWIESZENIE: seria i takie pozostanie Felgi Rial R15, opony 195/55r15
HAMULCE: jeszcze seria, pierwsza rzecz ktora wymaga w tej chwili ingerencji, bedzie 280/264 z merivy
BODY: seria
WNETRZE: seria
AUDIO: jakies radio z usb
INNE: zmienione mocowanie silnika do podluznicy, przerobiony pedal gazu na linke
ZDJECIA:
MOC: seria 84/ po swapie 150?
Auto kupione z 1 rak, u mnie pelni funcje osiolka firmowego, tyle ze delikatnie bystrzejszego jest to prawdopobnie pierwsze w Polsce combo c z tym silnikiem, jednak jeszcze zostalo troche pierdol do dopracowania ale powoli w miedzyczasie cos sie dziala wizualnie nie ma juz kangura na bokach, oraz relingow. pozdrawiam Sebastian
SILNIK: Z16SE, swap na C20XE M2.5
UKLAD DOLOTOWY: home made drut, power cup z kadetta(do wywalenia), puszka simoty, spirorura
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria, dalej kwas 2,25 cala na 2 tlumikach przelotowych koncowka 70mm
ELEKTRONIKA: seryjny komp m2.5 do sterowania silnikiem, komp z 1.6 do komunikacji z BSM, sterowania wentylatorem, zegarami, wspomaganiem, ladowaniem itp. Nawet immo dziala
UKLAD NAPEDOWY: odelzony garnek, tarcza sprzeglowa "sztywna" bez sprezynek, skrzynia f23 mix 1,7cdti, i 2.2 benzyny, przelozenie 4.18 CR, polosie Deawoo
ZAWIESZENIE: seria i takie pozostanie Felgi Rial R15, opony 195/55r15
HAMULCE: jeszcze seria, pierwsza rzecz ktora wymaga w tej chwili ingerencji, bedzie 280/264 z merivy
BODY: seria
WNETRZE: seria
AUDIO: jakies radio z usb
INNE: zmienione mocowanie silnika do podluznicy, przerobiony pedal gazu na linke
ZDJECIA:
MOC: seria 84/ po swapie 150?
Auto kupione z 1 rak, u mnie pelni funcje osiolka firmowego, tyle ze delikatnie bystrzejszego jest to prawdopobnie pierwsze w Polsce combo c z tym silnikiem, jednak jeszcze zostalo troche pierdol do dopracowania ale powoli w miedzyczasie cos sie dziala wizualnie nie ma juz kangura na bokach, oraz relingow. pozdrawiam Sebastian
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 11:51
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
frajda jest bo jedzie calkiem przyzwoicie jak na dostawczaka za F1 robi mi drugie auto astra g z 3.2 v6Porszak pisze:F1 nie bedzie, ale frajdy troche da i kilka aut pogoni
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
opisz astre tutaj, pewnie ja widzialem gdzies, ale pewnie wiele osob nie i chetnie zobaczy.
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
I chętnie sprawdzi, jak działa ten silnik w asterixiePorszak pisze: ale pewnie wiele osob chetnie zobaczy.
- prymasso
- Użytkownik Premium
- Posty: 217
- Rejestracja: 5 mar 2009, o 22:38
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
Obecnie mam Gastrolota więc chętnie poczytam.
...i zapamiętajcie obywatele i obywatelki: To ja tutaj jestem Pan Sowa i ja wiem lepiej
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 11:51
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
Astre opisze jak bedzie wystrojona po zmianie glowic, i bedzie wiecej czasu,
poki co shamowalem Combo i wynik wyszedl calkiem zacny jak na 27-letni silnik
robilem jeszcze pomiar bez filtra wyszlo +4km i 4nm w peaku, i ladniejszy przebieg nm, trzeba bedzie cos lepszego zalozyc i wiekszego niz obecna simota
poki co shamowalem Combo i wynik wyszedl calkiem zacny jak na 27-letni silnik
robilem jeszcze pomiar bez filtra wyszlo +4km i 4nm w peaku, i ladniejszy przebieg nm, trzeba bedzie cos lepszego zalozyc i wiekszego niz obecna simota
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
wynik ladny, pewnie wydech troche pomogl, ale silnik tez musial byc zdrowiutki.
uwazam ze to nie filtr dlawi tylko puszka w ktorej jest zamkniety
uwazam ze to nie filtr dlawi tylko puszka w ktorej jest zamkniety
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 11:51
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
czy zdrowy to wyjdzie w praniu, glowica byla zmieniana to wiem bo pekla, panewki byly oryginalne '89, wal nominal w niezlym stanie. mysle ze gdybym zmienil sterownie na DET3 w Fuel Impant, wystroil na nowym dolocie bez restrykcyjnego przeplywomierza to ok 165-170 mogloby byc no oprocz wydechu jeszcze troche lepszy ssak jest i przepustnica bez zwezki.
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 11:51
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Combo C GSi 16v C20XE Osiołek roboczy
witam, podbije temat bo cos tam sie dzieje
kiepus zaczal zlopac oliwe, i podjalem decyzje o rozbiorce silnika, i reanimacji poszly nowe pierscienie, zregenerowana glowica, zalozylem stalowa uszczelke pod glowice, nowe sruby glowicy, przerobilem rozrzad na nowy typ jak w mot.2.8, przy okazji zalozylem lape jak w astrze g na rozrzad, oraz podfrezowalem tloki zeby go deko odprezyc
po dotarciu silnika wleci kilka ciekawych fantow
td05h-16g, wtryski 380ccm, cooler 450x230, zegar boost, oraz temp. oleju, brakuje mi tylko flansz na kolektor i det3.
tak sie teraz prezentuje:) po konwersji hamulcy na 288przod i 260mm tyl oraz przejsciu na rozstaw 5x110, wlecialy felgi struktularne 16" z kolapaki z VC, oraz nowe nankangi ns2 205/45
kiepus zaczal zlopac oliwe, i podjalem decyzje o rozbiorce silnika, i reanimacji poszly nowe pierscienie, zregenerowana glowica, zalozylem stalowa uszczelke pod glowice, nowe sruby glowicy, przerobilem rozrzad na nowy typ jak w mot.2.8, przy okazji zalozylem lape jak w astrze g na rozrzad, oraz podfrezowalem tloki zeby go deko odprezyc
po dotarciu silnika wleci kilka ciekawych fantow
td05h-16g, wtryski 380ccm, cooler 450x230, zegar boost, oraz temp. oleju, brakuje mi tylko flansz na kolektor i det3.
tak sie teraz prezentuje:) po konwersji hamulcy na 288przod i 260mm tyl oraz przejsciu na rozstaw 5x110, wlecialy felgi struktularne 16" z kolapaki z VC, oraz nowe nankangi ns2 205/45