SILNIK: Z16SE, swap na C20XE M2.5
UKLAD DOLOTOWY: home made drut, power cup z kadetta(do wywalenia), puszka simoty, spirorura
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria, dalej kwas 2,25 cala na 2 tlumikach przelotowych koncowka 70mm
ELEKTRONIKA: seryjny komp m2.5 do sterowania silnikiem, komp z 1.6 do komunikacji z BSM, sterowania wentylatorem, zegarami, wspomaganiem, ladowaniem itp. Nawet immo dziala

UKLAD NAPEDOWY: odelzony garnek, tarcza sprzeglowa "sztywna" bez sprezynek, skrzynia f23 mix 1,7cdti, i 2.2 benzyny, przelozenie 4.18 CR, polosie Deawoo
ZAWIESZENIE: seria i takie pozostanie

HAMULCE: jeszcze seria, pierwsza rzecz ktora wymaga w tej chwili ingerencji, bedzie 280/264 z merivy
BODY: seria
WNETRZE: seria
AUDIO: jakies radio z usb
INNE: zmienione mocowanie silnika do podluznicy, przerobiony pedal gazu na linke
ZDJECIA:







MOC: seria 84/ po swapie 150?
Auto kupione z 1 rak, u mnie pelni funcje osiolka firmowego, tyle ze delikatnie bystrzejszego

