groszek - ja37
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: groszek - ja37
Sonda zmieniona, wsio działa
-- 23 lis 2016, o 18:55 --
Musze się pożalić trochę.
W starych silnikach można było sondę odpiąć, tryb awaryjny i dało się normalnie jeździć....
Tu niestety, sonda jak padnie, to lipa, wczoraj podliczyłem spalanie od ostatniego tankowania - 34l/100km.
Nieźle, nie?
Za autem aż czarno, nierówno pracuje, słabo przyspiesza...
Dobrze, że mam opcom
-- 23 lis 2016, o 18:55 --
Musze się pożalić trochę.
W starych silnikach można było sondę odpiąć, tryb awaryjny i dało się normalnie jeździć....
Tu niestety, sonda jak padnie, to lipa, wczoraj podliczyłem spalanie od ostatniego tankowania - 34l/100km.
Nieźle, nie?
Za autem aż czarno, nierówno pracuje, słabo przyspiesza...
Dobrze, że mam opcom
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: groszek - ja37
olej zmienisz czy jeszcze sie nie wylal bagnetem ?
musimy kiedys sprawdzic corse z letem z moim V8
musimy kiedys sprawdzic corse z letem z moim V8
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: groszek - ja37
Takie małe sprostowanie, może komuś się przyda moja nauczka.
Ze 3 miesiące wojowałem z wylataniem zapłonów.
Błędów żadnych nie było.
Wypadanie zapłonówpojawiało się po przekroczeniu doładowania 0,7 bara, jak złapało 1 bar, to już auto ciągnęło.
Z wydechu było, jak z kałacha.
Szukałem wszystkiego, podmieniałem części wszystkie, oprócz czujników wału i wałka.
Nic nie pomagało.
A stała się rzecz prozaiczna - nieszczelność dolotu.
Powoli zsuwało się kolanko węża z turbiny.
Nie miałem jak tego zaobserwować, bo tam nawet palca nie idzie włożyć, dowiedziałem się dopiero, jak całkiem spadło.
Nauczka dla potomnych jest.
Strzela z wydechu - sprawdź dolot
Ze 3 miesiące wojowałem z wylataniem zapłonów.
Błędów żadnych nie było.
Wypadanie zapłonówpojawiało się po przekroczeniu doładowania 0,7 bara, jak złapało 1 bar, to już auto ciągnęło.
Z wydechu było, jak z kałacha.
Szukałem wszystkiego, podmieniałem części wszystkie, oprócz czujników wału i wałka.
Nic nie pomagało.
A stała się rzecz prozaiczna - nieszczelność dolotu.
Powoli zsuwało się kolanko węża z turbiny.
Nie miałem jak tego zaobserwować, bo tam nawet palca nie idzie włożyć, dowiedziałem się dopiero, jak całkiem spadło.
Nauczka dla potomnych jest.
Strzela z wydechu - sprawdź dolot
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: groszek - ja37
Hmmm, zwyciestwo było okupione rozwaleniem skrzyni.
Myślałem, że prosta sprawa - ośka satelit powiedziała papa.
Ale nie.
Różnicówka wyjeta, a w skrzyni dalej coś terkocze.
jak wcisnę sprzęgło, to cisza, jak puszczę, to terkocze, że wajchę biegów wyrwać chce.
Nic się nie wysypało ze skrzyni po zdjęciu dekla.
Nie było w oleju żadnych niepokojących smug, czy coś.
Olej nie całkiem czysty, ale klarowny.
I tak zmienię skrzynię, a tą rozbiorę z ciekawości, ale macie pomysła, co mogło się stać?
Rzecz się stała przy redukcji na 4 bieg.
Coś chrupło i udało sie 600 metrów doturlać na parking, na samo miejsce parkingowe już trzeba było wepchnąć.
Myślałem, że prosta sprawa - ośka satelit powiedziała papa.
Ale nie.
Różnicówka wyjeta, a w skrzyni dalej coś terkocze.
jak wcisnę sprzęgło, to cisza, jak puszczę, to terkocze, że wajchę biegów wyrwać chce.
Nic się nie wysypało ze skrzyni po zdjęciu dekla.
Nie było w oleju żadnych niepokojących smug, czy coś.
Olej nie całkiem czysty, ale klarowny.
I tak zmienię skrzynię, a tą rozbiorę z ciekawości, ale macie pomysła, co mogło się stać?
Rzecz się stała przy redukcji na 4 bieg.
Coś chrupło i udało sie 600 metrów doturlać na parking, na samo miejsce parkingowe już trzeba było wepchnąć.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: groszek - ja37
to co bieg wbijasz, a napedu nie przenosi? na wszystkich biegach?
jak mowisz, ze terkocze to moze lozysko walka albo pod kolem zebatym...
jak mowisz, ze terkocze to moze lozysko walka albo pod kolem zebatym...
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: groszek - ja37
No właśnie na wszystkich biegach.
I na luzie też.
Będę ją rozbierał, to sie okaże, co poszło.
I na luzie też.
Będę ją rozbierał, to sie okaże, co poszło.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: groszek - ja37
a jak nie przenosi to cos sie pewnie ukrecilo/obrobilo. moze wielowypust na sprzegle np. rozumiem ze skrzynia wciaz na aucie?
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: groszek - ja37
To wsio już wiadomo
Nie miałem czasu, ani ochoty - zimno - wymieniać całej skrzyni, wymieniłem tylko bebechy
-- 11 lut 2017, o 23:54 --
Doszły fotki kumpla, może lepiej będzie widać
Nie miałem czasu, ani ochoty - zimno - wymieniać całej skrzyni, wymieniłem tylko bebechy
-- 11 lut 2017, o 23:54 --
Doszły fotki kumpla, może lepiej będzie widać
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: groszek - ja37
Temat szybko ogarnięty Uważaj na Panamery
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Świeżak
- Posty: 11
- Rejestracja: 27 wrz 2011, o 21:10
- Imię: Rafał
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: groszek - ja37
Widząc tą rudą szmatę na wybierakach domyślam sie że nie była w idealnym stanie, może sprubuj D20 z nubiry 2.0??
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: groszek - ja37
Leżała parę lat, nie dziwne, że rudej trochę jest.
Byłem pod ścianą, potrzebowałem na już.
Miało być zrobione z 200km i wymiana oleju.
Skrzynia była z pewnego źródła.
Zresztą zarudziała w miejscach nieważnych do działania.
D20 będzie pewnie słabsza niż F20, jak to zwykle u skośnookich.
Zastanawiam sie nad F23, w poniedziałek przymierzę.
Zobaczę jak z półosiami, bo mogą moje nie pasować....
Byłem pod ścianą, potrzebowałem na już.
Miało być zrobione z 200km i wymiana oleju.
Skrzynia była z pewnego źródła.
Zresztą zarudziała w miejscach nieważnych do działania.
D20 będzie pewnie słabsza niż F20, jak to zwykle u skośnookich.
Zastanawiam sie nad F23, w poniedziałek przymierzę.
Zobaczę jak z półosiami, bo mogą moje nie pasować....
- tomyldz
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 1 sty 2007, o 19:29
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: groszek - ja37
Mam nadzieję ze będzie pasowała i wytrzyma.....trochę dłużej..:p
Bo ile razy będziemy to wymieniać......
Bo ile razy będziemy to wymieniać......
Tomy
-
- Świeżak
- Posty: 11
- Rejestracja: 27 wrz 2011, o 21:10
- Imię: Rafał
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: groszek - ja37
Półosie powinny podejśc, właściciele vectry b z silnikiem x20xev wymieniali skrzynię z f18 na f23 i półosie zostawały, gorzej z łapami zapewne obie do zrobienia od nowa.
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: groszek - ja37
F16 na 2.0 T? Do tego zestawu to rozsądnie byłoby założyć f23. Zależy jeszcze jak szybko reaguje na pedał gazu.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
-
- Nowy
- Posty: 191
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 09:22
- Imię: Darek
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: groszek - ja37
F18 z diesla ma fajne przełożenia i dość nieźle znosi moment obrotowy. Jedynie w tych skrzyniach jak i w F23 nie ma wyjścia na linkę prędkościomierza ale w karterze skrzyni jest widoczna zaślepka więc coś można ogarnąć. F23 jest chyba także sterowana linkami
- tomyldz
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 1 sty 2007, o 19:29
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: groszek - ja37
Jak zawsze chętnie pomogęja37 pisze:A co emerycie, nie pomożesz wymieniać skrzynki?
Tomy
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: groszek - ja37
Miałem przez chwilę u siebie F18 , nie wiem jak przekładnia ale dyfer skończył się szybko , w skrzyni D16 dyferencjał jest nieporównywalnie mocniejszy .darco16v pisze:F18 z diesla ma fajne przełożenia i dość nieźle znosi moment obrotowy.
F23 to kawał tłustej landary ,i coś mi się wydaje że jest nieco dłuższa i nie zmieści się pod podłużnicą , połączenie z drążkiem biegów też będzie wyzwaniem.
Pamiętam że gdzież widziałem kompletną przekładnię Quaife z pancernymi przełożeniami prostymi pod f20 , niestety cenę lepiej czytać w pozycji siedzącej
F28 załatwiło by problem , tylko skąd brać