CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
- CorsaCG
- Nowy
- Posty: 225
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 22:50
- Imię: Michał
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Ostatnie fotki piękne,
ładnie siadło to koło
ja rozkminiam jak bez blacharskiej interwencji zmieścić z tyłu 15" 9.5J
ładnie siadło to koło
ja rozkminiam jak bez blacharskiej interwencji zmieścić z tyłu 15" 9.5J
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Dwie fotki z dzisiejszych urodzin Opel NexTeam w Warszawie
I nowy element wnętrza, kultowa kierownica Personal Grinta, marki należącej do dobrze znanej włoskiej Nardi
I nowy element wnętrza, kultowa kierownica Personal Grinta, marki należącej do dobrze znanej włoskiej Nardi
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
ehhh a mnie nie bylo kur... nawet nie wiedzialem gdybym wiedzial...
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Trochę się przez ten miesiąc podziało. Corsa w końcu dostała oryginalny grill GSi, świeży lakier na przednim zderzaku, progi GSi i tylny zderzak od polifta. Z ciekawostek, do tylnego zderzaka jakiś czas temu udało mi się dorwać oryginalne chlapacze, które nigdy nie były rozpakowane z fabrycznej folii, była już żółta
Niecały miesiąc temu zacząłem skupować i szykować graty pod lakier. Przedni zderzak ze względu na stopień lakierniczego porypania trafił do profi lakiernika, natomiast "nowy" prawy przedni błotnik, tylny zderzak polift i progi z GSi pomalował mi mój znajomy. W sumie wszystko od rozłożenia przodu, przez spawanie plastiku, szykowanie, zawożenie gratów na malowanie z Łodzi pod Tomaszów, aż do odbioru, trwało ponad 2 tygodnie. Tym sposobem części przywiozłem z malowania w środę wieczorem i na poskładanie wszystkiego, pomalowanie kilku elementów mniejszych samemu, docinanie sierpów pod progi itd. zostały mi 2 dni, ponieważ w piątek po południu razem z ekipą lecieliśmy na event Areu9Ted. Skończyło się na tym, że jeszcze w piątek o 14:30 kolega latał jeszcze wkoło auta z polerką, ja farbowałem półkę w bagażniku i usuwałem resztki od kleju do szyb z progów, a po 16 byłem już spakowany na zbiórce na wyjazd
Event świetny, fajna miejscówka, dobra atmosfera, luzik, chill, grill, leżaczki i co nieco napojów rozweselających w towarzystwie różnych fajnych aut
Niecały miesiąc temu zacząłem skupować i szykować graty pod lakier. Przedni zderzak ze względu na stopień lakierniczego porypania trafił do profi lakiernika, natomiast "nowy" prawy przedni błotnik, tylny zderzak polift i progi z GSi pomalował mi mój znajomy. W sumie wszystko od rozłożenia przodu, przez spawanie plastiku, szykowanie, zawożenie gratów na malowanie z Łodzi pod Tomaszów, aż do odbioru, trwało ponad 2 tygodnie. Tym sposobem części przywiozłem z malowania w środę wieczorem i na poskładanie wszystkiego, pomalowanie kilku elementów mniejszych samemu, docinanie sierpów pod progi itd. zostały mi 2 dni, ponieważ w piątek po południu razem z ekipą lecieliśmy na event Areu9Ted. Skończyło się na tym, że jeszcze w piątek o 14:30 kolega latał jeszcze wkoło auta z polerką, ja farbowałem półkę w bagażniku i usuwałem resztki od kleju do szyb z progów, a po 16 byłem już spakowany na zbiórce na wyjazd
Event świetny, fajna miejscówka, dobra atmosfera, luzik, chill, grill, leżaczki i co nieco napojów rozweselających w towarzystwie różnych fajnych aut
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Spoko to wygląda zastanawia mnie czy dokladka gsi podejdzie do zderzaka poliftowego
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
W ciągu ostatniego miesiąca odwiedziłem dwa eventy: Motohusaria Expo/GNUJ Day w Ostródzie, a tydzień później Twogetair we Wrześni. Dwie imprezy w zupełnie innym stylu, bo GNUJ na hali, a Twogetair typowy piknik z grillem, ale oba wypady bardzo pozytywne I nie ukrywam, że było mi miło, jak znalazłem po raz pierwszy zdjęcia swojego auta w różnych "obcych" galeriach z eventów. A do tego dorzucam też trochę moich zdjęć.
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Dawno tu nie zaglądałem. Sądzę, że może być to ostatnia aktualizacja tematu Ciornej Kozy. Ostatnio prawdopodobnie padł mi termostat, a przynajmniej wszelkie objawy na to wskazują. Aby go zdiagnozować/wymienić muszę rozebrać cały rozrząd Jako, że będę robił to na "świeżym powietrzu", to auto od jakiegoś czasu stoi i czeka na lepszą pogodę. Poza tym fakt, że zaczęło świrować spalanie, czasem przerywa do 2tys obrotów, że na przeglądzie wyszło dużo zgnilizny spodu, że odkleił mi się próg itd trochę mnie zdenerwowało i zacząłem rozglądać się nad dawcą nowej, zdrowej budy. No i prawdopodobnie w marcu ciorną kozę zastąpi jajeczniczka. Dzikie 1.0, zdrowiutka buda poza kilkoma purchlami od zewnątrz. Jedyna wada to skrzywiona tylna belka, ale samo mocowanie jest podobno ok, jeszcze będę ją zabierał na kanał. Jak będzie ok, to od marca będzie przekładanie gratów
A jeszcze w temacie ciornej, jeszcze trochę zaległych z jesiennej sesji i spotów.
I ostatnie, aktualne
A jeszcze w temacie ciornej, jeszcze trochę zaległych z jesiennej sesji i spotów.
I ostatnie, aktualne
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
To juz niech będzie ostatni wpis.
Dzieci tu nam nie potrzeba.
Czemu?
Zajrzyj na PW. Te starsze.
Nie lubię jak się ze mnie sklerotyka robi.
Dzieci tu nam nie potrzeba.
Czemu?
Zajrzyj na PW. Te starsze.
Nie lubię jak się ze mnie sklerotyka robi.
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Fajne zdjęcia, z ciekawości wszedłem na pierwszą stronę wątku i niezła jest różnica pomiędzy początkiem a końcem przygody
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- CorsaCG
- Nowy
- Posty: 225
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 22:50
- Imię: Michał
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
"wyszło dużo zgnilizny spodu"
skąd ja to znam
"zacząłem rozglądać się nad dawcą nowej, zdrowej budy"
Też miałem takie plany, kupić nie zgnitą i wio z przekładańcem,jeszcze przed dzwonem były takie zamysły, ale po nim w trakcie poszukiwań stwierdziłem że to gra nie warta świeczki...
I jakoś tak wyszło że w taki sam spontaniczny i nieplanowany sposób w jaki nabyłem Corse, kupiłem leciwe A4 zwiezione z Niemca, w pakiecie Pro Line Sport.
jedyne co mnie denerwuje to dźwięk silnika....bo diesel :p
Na koniec dodam że w zakrętach pewniej czułem się jeżdżąc... tak Corsą
skąd ja to znam
"zacząłem rozglądać się nad dawcą nowej, zdrowej budy"
Też miałem takie plany, kupić nie zgnitą i wio z przekładańcem,jeszcze przed dzwonem były takie zamysły, ale po nim w trakcie poszukiwań stwierdziłem że to gra nie warta świeczki...
I jakoś tak wyszło że w taki sam spontaniczny i nieplanowany sposób w jaki nabyłem Corse, kupiłem leciwe A4 zwiezione z Niemca, w pakiecie Pro Line Sport.
jedyne co mnie denerwuje to dźwięk silnika....bo diesel :p
Na koniec dodam że w zakrętach pewniej czułem się jeżdżąc... tak Corsą
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
No niestety to juz 20letnie auta... jesli chcesz modzic dlubac cieszyc sie autem to do jazdy nacodzien musisz miec drugie zwykle auto przy ktorym nie dlubiesz, inaczej predzej czy pozniej okarze sie ze jednak te auto nadaje sie juz na zlom a przekladac sie wszystkiego nie chce...
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Kolejna będzie zrobiona porządnie jeżeli chodzi o budę, ale też będzie daily. Nie widzę problemu, żeby auto było pomodzone, zadbane, i żeby nadal było daily
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Wiosna lato wczesna jesien tez jezdze wiekszosc czasu, rowniez do pracy, zima stoi w garazu wolna od soli mrozu itp
- raf02
- Nowy
- Posty: 252
- Rejestracja: 1 sty 2014, o 00:00
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: Saab B204 Turbo
- Lokalizacja: Radzyń Podl.
- Podziękował;: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Mi po 4 latach zbrzydło i trochę szkoda się zrobiło jeździć pomodzonym autem na co dzień do pracy zwłaszcza jak nie jest to praca przy biurku. Dlatego zdecydowałem się na drugi pojazd, i w końcu ten modzony będzie można bardziej modzić bez obaw że nie będę miał czym jeździć
Corsa B & Saab | 2.0 Turbo projekt
225HP / 347Nm
225HP / 347Nm
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Wiadomo, że tak jest wygodniej, ale nie jest tak, że się nie da, bo się nie zadba czy coś
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Tak wiele miałem takich sytuacji ze np cały piatek po pracy modziłem w sobote modziłem i niestety przyszła niedziela i trzeba wracac do oryginału bo cos nie działa, i nastepny week wracac do tego co było i patrzec czemu nie dział. Miałem tak np przy przeróbce c20ne na instalacje elektryczna z x20se. gdy wpadla astra w gazie instalacje sie zrobilo na spokojnie
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
A oto i następca Ciornej Kozy. Plany bogate, nawet bardzo, także postępy nad żółtą, jak już coś zacznie sie dziać, będę relacjonował w nowym temacie.
Poza poszyciem nadwozia prawie wszystko z niej będzie na sprzedaż, także jakby ktoś już czegoś potrzebował, to zapraszam na pw, potem pododaję ogłoszenia w odpowiednim dziale
Z innych rzeczy, drogą kupna nabyłem lampy Morette. Zainspirowany internetem stwierdziłem, że fajnie, bardziej agresywnie, wyglądałyby z brewkami. Więc je też zakupiłem.
Lampy wymagają sporo pracy, więc nie wiem czy zagoszczą jeszcze na chwilę na czarnej, czy dopiero na nowej budzie. Jakoś na dniach wrzucę zdjęcie z przymiarki brewek.
Poza poszyciem nadwozia prawie wszystko z niej będzie na sprzedaż, także jakby ktoś już czegoś potrzebował, to zapraszam na pw, potem pododaję ogłoszenia w odpowiednim dziale
Z innych rzeczy, drogą kupna nabyłem lampy Morette. Zainspirowany internetem stwierdziłem, że fajnie, bardziej agresywnie, wyglądałyby z brewkami. Więc je też zakupiłem.
Lampy wymagają sporo pracy, więc nie wiem czy zagoszczą jeszcze na chwilę na czarnej, czy dopiero na nowej budzie. Jakoś na dniach wrzucę zdjęcie z przymiarki brewek.
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Czarna idzie na sell czy zlom? Jesli to drugie to bym sie chcial dowiedziec jak u ciebie z klapa tylna ladna? Ja musze u siebie cos pomodzic klape mam ok ale lotka to kupa do tego przyklejona kleejem do szyb i po kilku latach poprostu prawie w calosci odpada, i chce wymienic i albo kupic cala klape z org lotka i ponalowac albo jakos kupic sama lotke i jakos po bozemu doczepic do tej klapy
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Czarna na złom, klapa jest taka dosyć, wychodzą jakieś purchle lekkie przy otworze na wycieraczkę. Lotkę zostawiam do żółtej. Natomiast ogólnie co do sprzedawania jakichś gratów z czarnej, to dopiero jakoś koniec czerwca/początek lipca. Do tej pory będzie jeździła, a w tym czasie ogarniam blacharkę i jakieś modyfikacje budy w żółtej.
- CorsaCG
- Nowy
- Posty: 225
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 22:50
- Imię: Michał
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Relacje z reanimacji żółtej zaprezentujesz w tym temacie, czy polecisz z nowym ??
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Lec w nowym. nowa przygoda nowy temat tutaj bedzie za duzo stron i beda sie gubic
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Będzie nowy temat, ten jest o ciornej, a tamto jednak będzie inne auto i trochę innych rzeczy, a nie tylko nowa buda
Wracając do tematu lamp. Ogólnie Moretty trafią do nowej budy, ale po dzisiejszej przymiarce z brewkami Kamei raczej nie powstrzymam się, by chociaż na jakiś czas założyć je do czarnej. Muszę tylko zregenerować odbłyśniki i ogarnąć kabelki, m.in pod kierunek w wewnętrznym wkładzie.
Wracając do tematu lamp. Ogólnie Moretty trafią do nowej budy, ale po dzisiejszej przymiarce z brewkami Kamei raczej nie powstrzymam się, by chociaż na jakiś czas założyć je do czarnej. Muszę tylko zregenerować odbłyśniki i ogarnąć kabelki, m.in pod kierunek w wewnętrznym wkładzie.
- raf02
- Nowy
- Posty: 252
- Rejestracja: 1 sty 2014, o 00:00
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: Saab B204 Turbo
- Lokalizacja: Radzyń Podl.
- Podziękował;: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Ciekawie to wygląda. Fajny rarytasik. Nie żałuj nic na nich i dobrze je zregeneruj.
Które to są mijania a które drogowe? drogowe to te wewnętrzne klosze?
Ale by było kozacko jakby jedna żarówka była światłem mijania i kierunkowskazem na czas kierunkowskazu gaśnie światło mijania i blika kierunek ciekawe czy dało by rade tak zrobić?
Które to są mijania a które drogowe? drogowe to te wewnętrzne klosze?
Ale by było kozacko jakby jedna żarówka była światłem mijania i kierunkowskazem na czas kierunkowskazu gaśnie światło mijania i blika kierunek ciekawe czy dało by rade tak zrobić?
Corsa B & Saab | 2.0 Turbo projekt
225HP / 347Nm
225HP / 347Nm
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
W zewnętrznych wkładach są pozycje i drogowe. W wewnętrznych dodatek tylko, coś jak halogen. Także wywalam to i tam będzie tylko kierunek.
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Była tu długo cisza ze względu na to, że główna uwaga skupiła się na budowie żółtej. W związku z wyjazdem na Areu9ted? postanowiłem coś tam ruszyć przy czarnej. W końcu dostałem motywacji na spasowanie tyłu, wpadły dystanse 1,5 cm, wycięliśmy trochę budy pod sierpami, a same sierpy zostały mocno wyszlifowane. Chyba wyszło całkiem spoko Glebienie przodu było 3 etapowe. Najpierw wyleciały odboje, ale uznaliśmy, że nadal jest za wysoko. Po skręceniu gwintu na sam dół okazało się, że coś wali o budę. Po krótkiej inspekcji wyszło, że drążek kierowniczy uderza o podłużnicę, więc w ruch poszła szlifierka. Po podcięciu podłużnic okazało się, że nadal coś wali, a konkretnie, to że amor dobija do talerzyka. Jako, że miałem już za mało czasu na ogarnięcie jakichś sensownych odbojów, a mocno obcięte fabryczne nic nie pomagały, to koniec końców uznaliśmy, że najrozsądniej będzie zrobić tak, żeby amor cały czas był dobity. Dlatego na Areu9ted przednie sprężyny pojechały w bagażniku :mrgreen: Trochę trzęsło, kilka razy Corsa oderwała się od ziemi, ale ogólnie pojechałem i wróciłem i wszyscy żyją Teraz będę ogarniał jakieś odboje i włożę sprężyny z powrotem, bo jednak jazda na codzień po Łodzi na sztywno jest nieco irytująca Najpierw jednak muszę przyjrzeć się cewce, wtryskom i sondzie, bo mam nowe świece i kable, zaczęły mocniej wypadać zapłony i poniżej 2 - 2,5 tysiąca strasznie muli.
- Maćko
- Nowy
- Posty: 368
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 22:54
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Ostatnia aktualizacja tematu...no może przedostatnia.
Nie sądziłem, że Ciorna przejeździ jeszcze cały sezon 2018, ale tak się jednak stało , mimo, że początkowo plany były zupełnie inne. Po AreU9ted nic się już w niej nie zmieniło, ale odwiedziła jeszcze eventy Wanteds: Crime Car Weekend we Włocławku, HOLLYDays END 2018 w Łodzi, którego byłem współorganizatorem, oraz zakończenie sezonu w Skierniewicach. Ale nieubłaganie nadchodzi ostateczny moment zakończenia mojej przygody z tym autem, ponieważ kończy się OC i przegląd, a walka z tymi tematami i wykładanie kolejnych pieniędzy mija się już z celem. Pojeździ jeszcze kilkanaście dni i czas na rozbiórkę, bo deadline to druga połowa października. Na pewno wrzucę jakieś ostatnie zdjęcia, ale na razie pokażę jeszcze trochę fotek w obecnej formie ze wspomnianych eventów,rolling shotów oraz pożegnalnej sesji, którą sam sobie ogarnąłem.
I można powiedzieć, że to by było na tyle.. Wrzucę jakieś ostatnie zdjęcia z rozbiórki jak już do niej dojdzie i będzie można zamykać temat
Nie sądziłem, że Ciorna przejeździ jeszcze cały sezon 2018, ale tak się jednak stało , mimo, że początkowo plany były zupełnie inne. Po AreU9ted nic się już w niej nie zmieniło, ale odwiedziła jeszcze eventy Wanteds: Crime Car Weekend we Włocławku, HOLLYDays END 2018 w Łodzi, którego byłem współorganizatorem, oraz zakończenie sezonu w Skierniewicach. Ale nieubłaganie nadchodzi ostateczny moment zakończenia mojej przygody z tym autem, ponieważ kończy się OC i przegląd, a walka z tymi tematami i wykładanie kolejnych pieniędzy mija się już z celem. Pojeździ jeszcze kilkanaście dni i czas na rozbiórkę, bo deadline to druga połowa października. Na pewno wrzucę jakieś ostatnie zdjęcia, ale na razie pokażę jeszcze trochę fotek w obecnej formie ze wspomnianych eventów,rolling shotów oraz pożegnalnej sesji, którą sam sobie ogarnąłem.
I można powiedzieć, że to by było na tyle.. Wrzucę jakieś ostatnie zdjęcia z rozbiórki jak już do niej dojdzie i będzie można zamykać temat
- raf02
- Nowy
- Posty: 252
- Rejestracja: 1 sty 2014, o 00:00
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: Saab B204 Turbo
- Lokalizacja: Radzyń Podl.
- Podziękował;: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: CIORNA KOZA - Corsa B 1,2 --> C16SE
Bardzo dobra sesyjka, super fotki.
No cóż, pozostaje życzyć powodzenia by wszystko się powiodło przy nowym projekcie
No cóż, pozostaje życzyć powodzenia by wszystko się powiodło przy nowym projekcie
Corsa B & Saab | 2.0 Turbo projekt
225HP / 347Nm
225HP / 347Nm