Corsa B GSi - Projekt Time Attack
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 lip 2017, o 11:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Cześć !
Chciałbym przedstawić swój dość świeży zakup. Pewnie paru osobą samochód będzie dość znany i będą go kojarzyć. Odkupiłem go od poprzedniego właściciela, który miał go w posiadaniu przez 7 lat. Samochód raczej w serii z małymi modyfikacjami.
Plan jest taki, że chce tę Corse zbudować i przygotować pod wyścigi Time Attack i ogólnie Track Day na torach
Nie będzie to mój pierwszy projekt w życiu ale zdecydowanie ten chce najbardziej dopracować i nim się bawić. Jest to mój trzeci samochód także służy tylko do .... stania w garażu i przejażdżek mających na celu poprawić humor
Na pierwszy plan pójdzie blacharka. Corsa jest BARDZO zdrowa , zwłaszcza jak na swoje lata ale chce dosłownie każdy purchelek i nalot rdzy z niej usunąć by cieszyła jeszcze wiele lat
Nie będę spamować teraz odnośnie reszty planów , bo szkoda naszego czasu . Wszystko wyjdzie powoli w praniu i będzie systematycznie na forum opisywane. Samochód czekają duże zmiany
Jak coś polecam swój fanpage poświęcony Corsie na FB ---> https://web.facebook.com/Opel-Corsa-GSI ... ?ref=br_rs
Poniżej mała prezentacja auta
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Pozdrawiam
Chciałbym przedstawić swój dość świeży zakup. Pewnie paru osobą samochód będzie dość znany i będą go kojarzyć. Odkupiłem go od poprzedniego właściciela, który miał go w posiadaniu przez 7 lat. Samochód raczej w serii z małymi modyfikacjami.
Plan jest taki, że chce tę Corse zbudować i przygotować pod wyścigi Time Attack i ogólnie Track Day na torach
Nie będzie to mój pierwszy projekt w życiu ale zdecydowanie ten chce najbardziej dopracować i nim się bawić. Jest to mój trzeci samochód także służy tylko do .... stania w garażu i przejażdżek mających na celu poprawić humor
Na pierwszy plan pójdzie blacharka. Corsa jest BARDZO zdrowa , zwłaszcza jak na swoje lata ale chce dosłownie każdy purchelek i nalot rdzy z niej usunąć by cieszyła jeszcze wiele lat
Nie będę spamować teraz odnośnie reszty planów , bo szkoda naszego czasu . Wszystko wyjdzie powoli w praniu i będzie systematycznie na forum opisywane. Samochód czekają duże zmiany
Jak coś polecam swój fanpage poświęcony Corsie na FB ---> https://web.facebook.com/Opel-Corsa-GSI ... ?ref=br_rs
Poniżej mała prezentacja auta
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Pozdrawiam
- raf02
- Nowy
- Posty: 252
- Rejestracja: 1 sty 2014, o 00:00
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: Saab B204 Turbo
- Lokalizacja: Radzyń Podl.
- Podziękował;: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Super, Bardzo ładna Corsa do tego będzie dobrze jeździć to już naprawdę rzadkość.
Też raz na jakiś czas pośmigam swoją po różnych TrackDay'ach ale jak na razie jestem jednym z najwolniejszych ale to głównie przez słaby silnik
Kibicuję projektowi i będę bacznie śledził postępy
Też raz na jakiś czas pośmigam swoją po różnych TrackDay'ach ale jak na razie jestem jednym z najwolniejszych ale to głównie przez słaby silnik
Kibicuję projektowi i będę bacznie śledził postępy
Corsa B & Saab | 2.0 Turbo projekt
225HP / 347Nm
225HP / 347Nm
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 lip 2017, o 11:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Zastanawiam sie kolego czy nie komentowalem Twojego kanalu na youtube jak wlasnie upalasz na torze corse... pytalem Cie o zawieszenie wtedy a Ty odpisales ze kit hr cup.... o ile to Ty Dzieki za dobre slowo
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Kurde, znajoma buda, ale nie mogę skojarzyć czyja.
Motor akurat fajny na tory, wieksze ciut za ciężkie w zakrętach.
Motor akurat fajny na tory, wieksze ciut za ciężkie w zakrętach.
- raf02
- Nowy
- Posty: 252
- Rejestracja: 1 sty 2014, o 00:00
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: Saab B204 Turbo
- Lokalizacja: Radzyń Podl.
- Podziękował;: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
No tak to jaBunta pisze:Zastanawiam sie kolego czy nie komentowalem Twojego kanalu na youtube jak wlasnie upalasz na torze corse... pytalem Cie o zawieszenie wtedy a Ty odpisales ze kit hr cup.... o ile to Ty Dzieki za dobre slowo
Jak już będziesz gdzieś śmigał, to również możesz nagrać przejazd, chętnie obejrzę
Corsa B & Saab | 2.0 Turbo projekt
225HP / 347Nm
225HP / 347Nm
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 lip 2017, o 11:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Ja37 - zastanawiam sie czy nie lepiej wsadzic tutaj prawilne c20xe . Wiekszy I mocniejszy brat a chyba niewiele ciezszy. Ogolnie tylko 4ro cylindrowki wchodza w gre bo V6 za ciezkie do tego co planuje robic z tym autem
Alm - dokladnie tak
Raf02 - mam nadZieje ze cos podesle w przyszlym sezonie.
Alm - dokladnie tak
Raf02 - mam nadZieje ze cos podesle w przyszlym sezonie.
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Z c20ne było mi już ciężko w Wyrazowie w zakrętach.
Przód ucieka na zewnątrz.
Przód ucieka na zewnątrz.
-
- Świeżak
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:28
- Imię: Meff
- Lokalizacja: KCH
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
U mnie na c20ne było całkiem odwrotnie, przód ładnie się składał do zakrętu, ale tył leciał na zewnątrz okrutnie.
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Jak pamiętam swoją przesiadkę z dłubanego smallblocka na c20xe to miałem wrażenie, że przód mi odjeżdza. Do zakrętów pewnie lepszy byłby dłubany smallblock ale on wyjdzie sporo więcej niż wsadzenie c20xe.
Ps. Wątek poprzedniego właścicela http://corsasport.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=69745
Ps. Wątek poprzedniego właścicela http://corsasport.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=69745
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 lip 2017, o 11:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
No to wbiliscie mi niezlego klina chlopaki.... bylem niemal w 100% pewny ze 20xe wsadze I bedzie moc na plus nie pogarszajac zwrotnosci .. teraz musze pomyslec. krzesac moc z smallblocka moge , lubie takie zabawy...pytanie czy jest w czym I ten motur jest podatny bo z tego co zobaczylem nie mam pod maska c16xe tylko x16xe ten 106konny... a wiem ze takie polifotwe wydania czasem wiele psuja I odbieraja mozliwosci... chyba najlepszy przyklad to c20xe I pozniejsze x20xev ...
Wiem ze u mnie jest mapsensor zamiast przeplywki, I egr ktorego nie ma w c16xe...reszta wydaje mi sie niemal taka sama
Ciekawe czy dolotem , kolektorami , wydechem , glowica , walkami I strojeniem ten silnik dorowna seryjnemu 20xe...
Wiem ze u mnie jest mapsensor zamiast przeplywki, I egr ktorego nie ma w c16xe...reszta wydaje mi sie niemal taka sama
Ciekawe czy dolotem , kolektorami , wydechem , glowica , walkami I strojeniem ten silnik dorowna seryjnemu 20xe...
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Obadaj projekt Porszaka http://corsasport.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=52957
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 lip 2017, o 11:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
-=m&m=- sliczne dzieki za podrzucenie tego tematu napewno skorzystam , bo jest z czego.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
jak wrzucisz c20xe to masz wiecej zabawy z zawiasem, trzeba te kg skompensować ustawieniem zawiasu, szersza guma, a w corsie bez ciecia blotnikow wiecej niz 205, mooooze 215 nie wsadzisz szczegolnie jesli obnizysz zawias.
moja majac 176KM jechała jak mocno zdrowe c20xe, a gdzies tam do polowy 4 biegu jak CD opc. przy charakterystyce mocnego wolnossaka nie ma problemu z nadmiarem momentu z dolu. jednak za kase, ktora poszła w ten motor byłoby 300+KM w 20xeT, ale wcale nie jestem pewny czy to T dawałoby mi wiecej fanu niz to co mam i majac w glowie pomysl na wiecej mocy w corsie, myślę o kolejnym i nie jest to silnik z T
moja majac 176KM jechała jak mocno zdrowe c20xe, a gdzies tam do polowy 4 biegu jak CD opc. przy charakterystyce mocnego wolnossaka nie ma problemu z nadmiarem momentu z dolu. jednak za kase, ktora poszła w ten motor byłoby 300+KM w 20xeT, ale wcale nie jestem pewny czy to T dawałoby mi wiecej fanu niz to co mam i majac w glowie pomysl na wiecej mocy w corsie, myślę o kolejnym i nie jest to silnik z T
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Porszak, nie ściemniaj, u mnie 195/15 wymagały naciagania błotników.
Co do mocy sie nie wypowiadam, bo każdy robi na własną odpowiedzialność.
Mam ~ 240, ale się boję więcej, bo z-let jest jakis trefny.
Trzeci silnik ujeżdżam, nie chcę kupować czwartego.
C-let to inna bajka.
Nawet nowszy leh, to też inna bajka.
Co do mocy sie nie wypowiadam, bo każdy robi na własną odpowiedzialność.
Mam ~ 240, ale się boję więcej, bo z-let jest jakis trefny.
Trzeci silnik ujeżdżam, nie chcę kupować czwartego.
C-let to inna bajka.
Nawet nowszy leh, to też inna bajka.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
aaa o takich kosmetycznych podcięciach rantów od srodka to nie mowie nawet. ja podcinałem tylko ranty(na forum nawet fotki wrzucałem-jakis manual moze), ale nadkola mam fabryczne i jest git, zakladam 205/50/15 pilot sport cup i sie mieszcza. mialem na mysli mocniejsza ingerencje w blache.
300+ po zakuciu lub saab
300+ po zakuciu lub saab
- norbi_gtn
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lis 2016, o 16:14
- Imię: Norbert
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
Witaj,
wszystko zależy od tego gdzie chcesz się ścigać.
Corsa Gsi jest ciekawą propozycją na start w KJS, KZK lub dumnie zwanych torach wyścigowych, które tak naprawdę są ciekawymi arenami gokardowymi (tor jastrząb, tor lódź).
W takim imprezach zwykle jest podział na klasy i z pojemnością 1.6 będziesz przeważnie w maksimum swojej kategorii. Konkurenci to japończyki za równo przednio jak i tylno napędowe. Uważam że przy dobrym przygotowaniu auta i treningowi nie będziesz bez szans a może okazać się że nie raz nawtykasz jakiejś 200 konnej beemce
Tak na prawdę mamy w Naszym kraju tylko jeden prawdziwy tor wyścigowy. Jest Nim tor poznań. Na otwartych TrackDayach jeżdżą tam różne samochody. Od 110konnych Mx5 po 500konne doładowane nissany. Uważam że to nie jest miejsce dla corsiawki i szkoda pary
Dodatkowym plusem pozostawienia oryginalnego silnika 1.6 jest otwarta droga do startu w wyścigach youngtimerów (classicautocup), a w przyszłości do mistrzostw polski pojazdów zabytkowych bo przecież corsa gsi miała homologcję rajdową.
Opelmotorsport górą!
wszystko zależy od tego gdzie chcesz się ścigać.
Corsa Gsi jest ciekawą propozycją na start w KJS, KZK lub dumnie zwanych torach wyścigowych, które tak naprawdę są ciekawymi arenami gokardowymi (tor jastrząb, tor lódź).
W takim imprezach zwykle jest podział na klasy i z pojemnością 1.6 będziesz przeważnie w maksimum swojej kategorii. Konkurenci to japończyki za równo przednio jak i tylno napędowe. Uważam że przy dobrym przygotowaniu auta i treningowi nie będziesz bez szans a może okazać się że nie raz nawtykasz jakiejś 200 konnej beemce
Tak na prawdę mamy w Naszym kraju tylko jeden prawdziwy tor wyścigowy. Jest Nim tor poznań. Na otwartych TrackDayach jeżdżą tam różne samochody. Od 110konnych Mx5 po 500konne doładowane nissany. Uważam że to nie jest miejsce dla corsiawki i szkoda pary
Dodatkowym plusem pozostawienia oryginalnego silnika 1.6 jest otwarta droga do startu w wyścigach youngtimerów (classicautocup), a w przyszłości do mistrzostw polski pojazdów zabytkowych bo przecież corsa gsi miała homologcję rajdową.
Opelmotorsport górą!
-
- Świeżak
- Posty: 65
- Rejestracja: 24 lip 2018, o 22:19
- Podziękował;: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B GSi - Projekt Time Attack
No i zdaje się, że projekt umarł.. Szkoda bo dobrze się zapowiadało