Witam.
Jeśli wbiłem się nie w ten dział co powinienem, to bardzo proszę o przeniesienie do innego. Zacznę może od początku. A więc jakiś czas temu zakupiłem VB ze swapem z X18XE na C18XEL. Nie jestem znawcą w tych tematach. Wydawało mi się że jest wszystko OK. Po dokładnych oględzinach w domu okazało się, że został wymieniony sam silnik natomiast wiązka silnika oraz ECU pozostały te z X18XE. Na jednym z portali aukcyjnych zakupiłem sterownik do C18XEL. I tu pojawił się zoonk. Przy próbie uruchomienia silnika na sterownika, który jest dedykowany do danego modelu nawet nie zaskoczyła pompa paliwa. Autko nie odpaliło.
I tu moja wielka prośba do Was. Potrzebuję w miarę dokładnego schematu wiązki silnika do c18xel, może nie być w pl języku, ewentualnie gdyby ktoś z Was posiadał wtykę do ECU do c18xel to bardzo bym prosił o fotki z widocznymi przewodami do pinów, to mógłbym je porównać z tymi od x18xe. Jeden ze znajomych mechaników poradził, że może właśnie problem polega na przepięciu jakichś pinów we wtyczce do ECU.
Bardzo proszę o pomoc i z góry serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam.
Problem z VB ECU.
- prymasso
- Użytkownik Premium
- Posty: 217
- Rejestracja: 5 mar 2009, o 22:38
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Problem z VB ECU.
Zmieniając kompa ogarnąłeś też immobiliser? Czy na samej podmianie się skończyło?
...i zapamiętajcie obywatele i obywatelki: To ja tutaj jestem Pan Sowa i ja wiem lepiej
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Problem z VB ECU.
Piny kompletnie sie nie zgadzają, więc schemat niepotrzebny.
Coś masz pomieszane i sam nie wiesz, co.
Coś masz pomieszane i sam nie wiesz, co.