Witam,
Spotkałam się z dwoma różnymi spojlerami w wersji D opc. Wersja poliftowa nie miała zmienianej lotki, nie jest też to element tuningowy ( tylko seryjny ). Za dużo egzemplarzy aby była to przekładka z vxr. Czy ktoś się orientuje jak się rozróżnia te egzemplarze? Poniżej fotki corsy D opc z dwoma różnymi spojlerami.
Dziękuję za pomoc
Katarzyna
Tylny górny spojler - lotka
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 lip 2019, o 21:04
- Imię: Katarzyna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Tylny górny spojler - lotka
- Załączniki
-
- image.jpeg (215.51 KiB) Przejrzano 12200 razy
-
- image.jpeg (197.2 KiB) Przejrzano 12200 razy
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Tylny górny spojler - lotka
Sprecyzuj pytanie.
Różnią się lotki?
Czy różnią się samochody?
Wszystkie Kaśki muszą myśleć zagadkami?
Moja Kasia też, jak coś pierdolnie, to nie wiem, czy siedzieć, czy się przewrócić
Różnią się lotki?
Czy różnią się samochody?
Wszystkie Kaśki muszą myśleć zagadkami?
Moja Kasia też, jak coś pierdolnie, to nie wiem, czy siedzieć, czy się przewrócić
-
- Świeżak
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:28
- Imię: Meff
- Lokalizacja: KCH
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Tylny górny spojler - lotka
Ten z pomarańczowej jest w wersji Nurburgring, z niebieskiej jest zwykła OPC. VXR ma tak samo, oba spojlery wychodziły. Może dało się w opcji wybrać przy kupnie z salonu. Wersja Nurburgring ma dwa wydechy i jest odrobinę mocniejsza od zwykłej OPC.
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 lip 2019, o 21:04
- Imię: Katarzyna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Tylny górny spojler - lotka
Dziękuję za odpowiedzi.
Precyzuję pytanie - na obu zdjęciach widnieją corsy D OPC, niebieska ma lotkę "pełną" a pomarańczowa "dziurawą". Wersja poliftowa ma kilka zmian ale nie ruszano lotki. Wersja Nurburgring ma również kilka zmian, m.in. spojler dolny i układ wydechowy (dwie rury) - więc zdjęcie pomarańczowej nie przedstawia wersji Nurburgring.
O co więc mi chodzi? Chciałabym wersję z "dziurawą" lotką ewentualnie samą klapę z taką lotką lub samą lotkę. Chciałabym więc ustalić, że np. takie lotki montowano w corsach D OPC od roku 2012 lub że były opcją wyboru w dodatkowym wyposażeniu od roku 2012.
Na chwilę obecną nie ustaliłam od czego zależy dany model lotki ale nie jest to związane z liftingiem ani z modelem Nurburgring ( "dziurawą" lotkę posiadają modele z trójkątną końcówką rury wydechowej).
Precyzuję pytanie - na obu zdjęciach widnieją corsy D OPC, niebieska ma lotkę "pełną" a pomarańczowa "dziurawą". Wersja poliftowa ma kilka zmian ale nie ruszano lotki. Wersja Nurburgring ma również kilka zmian, m.in. spojler dolny i układ wydechowy (dwie rury) - więc zdjęcie pomarańczowej nie przedstawia wersji Nurburgring.
O co więc mi chodzi? Chciałabym wersję z "dziurawą" lotką ewentualnie samą klapę z taką lotką lub samą lotkę. Chciałabym więc ustalić, że np. takie lotki montowano w corsach D OPC od roku 2012 lub że były opcją wyboru w dodatkowym wyposażeniu od roku 2012.
Na chwilę obecną nie ustaliłam od czego zależy dany model lotki ale nie jest to związane z liftingiem ani z modelem Nurburgring ( "dziurawą" lotkę posiadają modele z trójkątną końcówką rury wydechowej).
Mam nadzieję, że już wiadomo co robićMoja Kasia też, jak coś pierdolnie, to nie wiem, czy siedzieć, czy się przewrócić
-
- Świeżak
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:28
- Imię: Meff
- Lokalizacja: KCH
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Tylny górny spojler - lotka
Może źle się wyraziłem w poprzednim poście, ale podstawowa różnica między OPC a Nurburgring to właśnie podwójny wydech w tej drugiej. Tak jak pisałem, w OPC wygląda to tak, jakby lotka była do wyboru przy kupnie. W Nurburgring po zdjęciach wnioskuję, że też występowały oba typy lotek, więc też mogła być jako opcja.