Amortyzatory z corsy A do corsy B

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia Corsy B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Amortyzatory z corsy A do corsy B

Post autor: Fifo »

Pytanie to kieruje głównie do Flippera i Basisty, ale jak ktos inny wie to niech się chwali! :)
Otoż zastanawiam się czy amortyzatory z Corsy A GSI sa takie same jak z Corsy B GSI?? Czy mozna je zastosowac zamiennie. Bo tak się składa że te do corsy A sa sporo tańsze niż te do corsy B i stąd moje pytanie. bo po co mam za komplet płacić 900 jak moge zapłacić 600 +/-. A nie myslcie że zmieniłem Corse na model GSI :) tylko jak wszystko przestudiowałem to okazało się że moja Corsina w wersji Sport to takie GSI tyle że ze słabszym silniczkiem. A więc wszystko ma takie jak GSI a w tym także i zawieche, czyli mi. amorki :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

widze ze mamy podobnu problem tylko ze ja mam corse b i nie iwm czy bedzie pasowac zawiecha z corsy b gsi bo taka mam za grosze do kupienia
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Fifo »

arts nieuwaznie czutasz :-P Ja mam corse B Sport, która fabrycznie jest na zawieszeniu od GSI. I mam juz zużyte amorki i musze je zakupić. Tyle że jak pytałem to komplet Monroe 960zł a komplet Sachs 920 zł. I tak mi sie nasunęło czy przypadkiem od Corsy A GSI nie pasują a są sporo tańsze, bo przód po 198 a tył po 117 bodajże Sachs, a więc komplecik 630 co jest jakby nie było 300zł taniej. Własnie sprawdzałem w katalogu Sachs i oznaczenia amorków dla A GSI jak i dla B GSI sa takie same a więc chyba pasują.
A zawiecha z GSI musi spasować, wkońcu to ta sama buda :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

boleje, ze nadal nie mam katalogow... ale to dopiero po urlopie - musze sie tym na spokoj zajac, a teraz nie mam do tego glowy... ale Fifo, powiedz mi co to znaczy ze maja takie same oznaczenia??? numer kodowy? handlowa nazwa serii amortyzatorow? bo jesli maja ten sam numer czesci to cena bedzie taka sama czy to corsa a czy b, czy syrenka turbo. patrzysz w katalogu amorki dla corsy b gsi, kupujesz takie... a jesli takie same sa w corsie a to tak czy inaczej cena bedzie taka sama...

tak to widze ja... wszystkie firmy nie sprzedaja amortyzatorow za okreslona wyzsza/nizsza cene tylko dlatego ze ktos powie: mam corse a, a ktos inny ze ma corse b - sprzedaja je po cenie takiej jaka jest za konkretny amortyzator o konkretnym part no. - tyle...

a powiedz mi co to za sachs'y za 600 zl komplet??? i nie daj sie namowic na monroe chodzby to mialo dalej w nazwie sensatrack. wiem co mowie... ren potwierdzi, ze nie radze zle :)
c20rsa, czlowieku meeen!
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

tak, potwierdzam ze co zlego to nie WoW, sluchajcie WoW'a a bedziecie dlugo jezdzic swoja corsa :)

BTW: przypominam sie o maglownicy
c20mboT
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

ojej, po tym co napisales to caly sie czerwienie - wstyd mi az :oops: a ten tekst moglbym rozszerzyc o sluchajcie, ale nie dawajcie corsy wtedy bedziecie dlugo jezdzic ;) ;) ;) zartuje, oczywiscie... kazdy robi tak jak woli, uwaza i rozkmini sam ze soba... nic mi do tego... szacunek dla decyzji innych!

o maglownicy :) pamietam i juz ja sobie wpisalem do planu rzeczy do zalatwienia - juz mi nie umknie :)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Fifo »

No wiec tak wow. Sprawdziłem to w katalogu internetowym Sachs. Numer amorka (jako poduktu, modelu) taki sam do Corsy A jak i do Corsy B. Poza tym nie wiem jak to możliwe ale czasem się zdarza że jakas czesc do starszego modelu jest tańsza niz do nowego mimo iż jest taka sama. Może akurat amorków sie to nie tyczy ale ja się z takim czyms spotkałem. Otóż mój ojciec jeździ teraz Golfem III ale wczesniej, kiedys tam miał Golfa II. I kiedyś spieprzyło się cos, jakis simering czy cuś (nie wiem dokładnie) w trójce. Ojeciec poszedl do sklepu i pyta po ile to a gośc że 250 zł. A ojciec sobie przypomniał że dokładnie taki sam simering wystepował z dwójeczce. I poprosił taki do dwójki. Na pudełku pisało że do dwójki a jak wyciagnąłes i porównałes to się niczym nie różniło poza ceną. Bo ten do dwójki kosztował jakieś 130zł. Wiec ojciec kupił do dwójeczki założył w trójce i po dziś dzień działa bez zarzutu a już ze dwa lata temu to było! tak więc jest to mozliwe!
A amorki może np. pod innym troche oznaczeniem mogą wystepowac a beda takie same...nie wiem dlatego pytam.
Co do tych za 600 to w sumie nie wiem czemu tanio tak. Po prostu gosc do mnie w sklepie mówi że nie mają Sachsa teraz do GSI B ale może beda pasowac od A i mówi że sa tańsze (bo faktycznie są). Nie pytaj wow jak to mozliwe bo nie wiem. Przypomniała mi sie w tym sklepie historia mojego ojca więc pomyslałem ze w sumie u nas w kraju wszystko jest mozliwe, a jak ktos się nie zna to tym łatwiej go nabić w przysłowiową butelkę.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

wow pisze:ojej, po tym co napisales to caly sie czerwienie - wstyd mi az :oops: a ten tekst moglbym rozszerzyc o sluchajcie, ale nie dawajcie corsy wtedy bedziecie dlugo jezdzic ;) ;) ;)
tak, ja tez potwierdzam hehehe :grin:
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

jesli numery katalogowe sa te same to nie widze uzasadnienia, zeby sprzedawac cos drozej tylko dlatego ze ktos powiedzial ze ma nowsza corse... ale to tez zalezy od kompetencji sklepu... powazne firmy czegos takiego nie robia...

swoja droga ciagle mnie nurtuje pytanie: co to za amorki sachs'a ktorych komplet kosztuje 600 zlotych... jest to cena, ktora nie bierze sie z niczego, to moga byc amorki olejowe fifo... sprawdz to!

acha... zgodnie z moimi informacjami to zawieszenie wersji sport rozni sie od gsi... sprezyny sa m.in. o 10 mm dluzsze. wiec dla mnie nie jest oczywisty fakt, ze mozna spox uzyc tych amorkow...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Fifo »

wow to jak masz takie dokładne informacje to bądź tak dobry i przeslij mi więcej na emilka. Ja w zasadzie tylko o to pytałem tam gdzie amorkami handluja i je wymieniają i tak mi powiedzieli. W katalogu np. Monroe widziałem że takie same są do GSI i Sport i stąd mój wniosek. W internecie nie znalazłem niczego ciekawego.

A co do amorków za 600zł to całkiem możliwe że bedą to olejówki. jak tam bede nastepnym razem to się dopytam.

A amory to musze zmienić na 100% a na 200% z tyłu bo na sobotnim zlociq w Kraq na próbie sprawnosciowej miałem skaczącą Corse! Przy każdym ręcznym podskakiwała że hej, aż nieprzyjemnie, co się odbiło na uzyskanym czasie.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

jesli chodzi o zawieszenie to (teraz z pamieci lece) drazek stabilizatora ma troche mniejsza srednice w sport i w gsi - o sprezynach pisalem (to pamietam dokladnie) a wiecej teraz nie powiem, bo nie mam teraz swojego zrodla ze soba... - przygotowuje sie do urlopu i forum czytam w zasadzie rekraacyjnie :)

jesli chodzi o katalogi monroe to moga one byc zrobione na tym samym poziomie co ich amortyzatory - no nie wiem... ;) generalnie byloby tak, ze od wersji sport moga pasowac do gsi, bo wtedy amorek jest o 10 mm bardziej scisniety w neutralnym polozeniu i to jest do zaakceptowania. sprezyny obnizajace o 25-30mm sa do pogodzenia z nowymi amortyzatorami do fabrycznych sprezyn. ale w druga strone jesli amorek jest typowo do gsi to jakos marnie to widze... swoja droga, jesli nie wyczules tego z tonu mojej wypowiedzi - nie polecam monroe... zaufaj mi.

za 600 zlotych to pewnie beda olejowki... w ktore nie warto sie ladowac, skoro wymieniac to na lepsze... ciekawa rzecz, ze szybciej ida amorki z tylu :) u pooh'a tez szybciej ciekly tylne, afair.

fifo - rozgladasz sie za amorkami juz dlugo, wiec jak sadze ograniczaja Cie troszke pieniadze... poczekaj zatem jeszcze troche... pieniadze schowaj do misia (metoda mojej Girl), albo wplac na lokate ktora bedzie Ci szkoda zerwac (metoda mojego kumpla) a po moim urlopie zalatwie Ci gazowo-olejowe sachs'y z ktorych bedziesz bardzo zadowolony - wiem co mowie. po urlopie, a nie przed... bo jeszcze do konca nie przebrnalem przez procedury formalne z wow motor parts. ale niebawem sie to skonczy i bedziemy dzialac :)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

wiec jesli chodzi o szczegoly to z tylu byly w porzadku te amorki... do czasu spotkania z pewnym kraweznikiem :bardzozly: pamietasz juz wow ? 8-)
a cieknie mi z przodu jeden tylko.
i a propo tego wlasnie, miej mnie w planach bo jak wrocicsz to musze z przodu tez na sachsy zamienic, i wszystkim polecam gazowo olejowe sachsy, lepiej sie na nich jezdzi i pozostal duzy komfort.
pomysle tez o sprezynkach ;)
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

no pamietam... pamietam... tyle, ze wydawalo mi sie ze one byly cieknace juz przed zdarzeniem/zderzeniem :oko:

o amorkach mysle, ze obaj bedziemy pamietac :) o sprezynkach mysl, mysl... duzo, duzo masz miejsca nad nadkolem :)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Fifo »

Pieniądze mnie trzymają, jak zawsze dlatego tak sobie szukam i się rozglądam gdzie mogłoby być najtaniej a najlepiej. Monroe to nawet nie chce bo niedośc że ich nie chwalicie to jeszcze droższe od Sachsów są. Niewiele ale jednak. I tak się zastanawiam, pojade najpierw na diagnostyke amorków i zobacze jakie zuzycie jest. I może najpierw sie zdecyduje na lepsiejsze do tyłu a óźniej na lepsiejsze na przód. Bo takie całkiem fajne a w komplecie to dużo a wakacje w końcu są. poza tym wydaje mi się że tył juz nic nie trzyma a przód jeszcze jako tako. A przód i tak jest sporo obnizony tak że nie czuc tak bardzo zuzycia. Sporo osób mi się pyta co mam za spręzynki ze tak nisko jest! Zresztą nieważne...

Wow to kiedy się Ciebie można po urlopie spodziewac? I mniej więcej w jakiej cenie amorki?
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
sierak
Weteran
Posty: 1551
Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: sierak »

wow dobrze ze bedziesz mial ten sklepik bo mam nadzieje, ze ja zacznę wreszcie korzystac z Twoich uslug skoro wszyscy Cię tak chwalą. Będziesz moim "Guru częściowym" w mojej nowej Corsie.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

sklepik bedzie - juz niebawem... oryginalne czesci zamienne do opla via internet z wysylka do domciu, ale na zyczenie rowniez uzywane czesci z gwaranacja... bedzie tego troche, mysle ze ceny beda konkurencyjne... :)
c20rsa, czlowieku meeen!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”