Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
[album]3178[/album] Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
mehes pisze:na zaciski 256 nie pasują koła 13 cali
z tego co pamiętam jeden model steffan cup czy jakiś innych szerokich 13" pasował pod warunkiem montażu ciężarków nieco dalej od miejsca gdzie jest sam zacisk. Jednak to wyjątek, normą jest to, ze 13" nie wchodzą
Ma ktoś rysunek piasty od calibry przygotowanej pod corse? Musze wykonać nowe piasty. A gdzieś w moich pilikach to sie zgubiło. Dzieki...
Coś mi swita że na tej stronie było swap-na-c20let-c20xe-c20ne-i-in-2-0-jak ... 67007.html
no ale nie istnieje....
http://www.corsafan.de/antrieb.htm
Co prawda do Corsy A i po niemiecku ale są obrazki i translator w razie W pomoże.
Gość bardzo dokladnie opisuje co i jak z czego wykorzystać, nawet inne łożyska
Wydaje mi się że dużym problemem tutaj jest głębokość obsadzenie piasty po jej sfrezowaniu żeby tarcza była na odpowiedniej wysokości względem zacisku żeby po ostrym hamowaniu nie krzywiła się. Czy mam racje?
Hmmm, piasty się nie fcrezuje, tylko toczy.
Jak bedzie źle, to nie bedzie tarcza chodzić w "środku" zacisku i wtedy jest lipa.
Dlatego tokarzowi daje się starą i nowe.
Zwrotnic ja nie robiłem, zakupiłem już zrobione.
Nie mam dostępu do maszyny, w którą można zamontować zwrotnicę.
Tak chodzi mi o toczenie oczywiscie. W mojej cos jest chyba nie tak kiedys dostalem info o podfazowanou krawedzi piasty przy styku z tarcza i chyba to bledna informacja. Moze mam zla tarcze? Ogolnie tarcza jest jakby za duza wzgledem piasty. Powinna albo opierac sie na otworze centrujacy le w tarczy jest 60mm a w piescie 56.5mm albo na krawedzi piasty. Sam juz nie wiem to zagadka od kad mam swapa
No to chyba to "podfazowanie" robi złą robotę.
Tarcze teraz robią "uniwersalne" - czyli pasuja do kilku aut, na przykład vw - ma większy otwór centrujący.
Próbowałeś dorobić sobie coś na kształt pierścieni centrujących, jak do felg?
Moje felgi były z fałgeja i bez pierścienie było źle.