combo w aso i wymiana silnika

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
ODPOWIEDZ
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

combo w aso i wymiana silnika

Post autor: REN »

dzis bylem w aso dowiedziec sie dlaczego mi combo tak duzo pali i okazalo sie ze termostat jest uszkodzony (wymienilem), cieknie uszczelniacz przy wale korbowym (wymienilem) cieknie olej z pod glowicy i jest slyszalny przedmuch a takze jakies lozysko dociskowe w sprzegle jest zjebane, za te dwie ostatnie rzeczy chca jakies 1500 zeta, tak wiec zapadla szybka decyzja ze nie bede inwestowac jzu w silnik ktory zamierzam wymienic takze w trybie przyspieszonym robie swapa na c20xe

bylem dzis takze w okregowej stacji kontroli pojazdow, dowiedzialem sie ze jak mam takie upodobanie to moge sobie nawet wstawic silnik od traktora, samochod ma jezdzic, skrecac, hamowac i swiecic swiatlami, reszta ich nie obchodzi

takze ostatnia przeszkoda znikla czyli ew. problemy z zarejestrowaniem, wiec szukam silniczka i w droge :D moze juz za miesiac bedzie po wszystkim :D
c20mboT
UcHO
Weteran
Posty: 1369
Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
Lokalizacja: Białystok / Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: UcHO »

No to do roboty! Trzymam kciuki :D
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

nawet nie wiesz jak sie ciesze :) u mnie idzie troche wolniej ze wszystkim... bedziesz potrzebowal pomocy - wiesz do kogo dzwonic :)
c20rsa, czlowieku meeen!
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

potrzebuje dawcy :D najlepiej jakis powypadkowy opel calibra/kadett/astra z c20xe
c20mboT
uBaW
Nowy
Posty: 152
Rejestracja: 18 lut 2001, o 00:00
Lokalizacja: Józefów k/W-wy
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: uBaW »

REN TRZYMAM KCIUKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
POWER ISN'T EVERYTHING<--/---/
Obrazek
Nissan s14 sr20det/ E30 2.8 15.6 ET /FSO 1.6 one minute ET<--/-
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Fifo »

Ren a ile wyniosła Cię całość?? Podpiecie do kompa, sprawdzenie, wymiana i sam termostat?? Pytam z ciekawości bo mój pali tez kosmiczne ilości paliwa i także długo się nagrzewa a wystarczy ze stane na światłach przed którymi jest mała kolejeczka i juz mi sie wentylator musi włączac bo się tak silnik grzeje :( Byc może u mnie się to samo dzieje :(
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- beny -
Nowy
Posty: 332
Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Ślonsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: - beny - »

RENiq masz nasze poparcie i wsparcie... nie tylko duchowe. Jak tylko usłysze gdzieś C20XE dam znać. POWODZENIA.
Beny CTM #081
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

trzymam kciuki ren, bedziesz najmocniejszyw klubie corsiakow...
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

fifo: wymiana termostatu to troche roboty, bo trzeba sie dobierac do niego tak jak do paska rozrzadu, wiec sama robocizna moze kosztowac pare groszy, ale generalnie to i tak nie jest duzy koszt... termostat z uszczelka pewnie bedzie kosztowal jakies 25 zl... a swoja droga to ciekawi mnie jak podlaczenie do kompa pozwolilo zdiagnozowac padniety termostat... bardzo mnie to ciekawi... czy przypadkiem to cokolwiek dalo???

beny: skoro duzo roznych rzeczy slyszysz daj znac jak uslyszysz glowica c14se i wiazka do tegoz silnika ;)

arts: na poczatku pewnie bedzie najmocniejszy, pytanie jak dlugo... bo w przyszlym sezonie bedzie sie dzialo, oj dzialo... co basista??? ;)
c20rsa, czlowieku meeen!
Basista
Swój
Posty: 557
Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Basista »

No jz mam przyotowany wałek z PZU na okolo 5 tyś a może 7 jeszce nie wiem i to bede wtedy myślał
Ale plan jest taki : najpierw zrobie sobie silnik na git tzn pierścienie , uszczelniacze wałki rozrządu dam osadzić na nowo bo cos mi stuka a potem jak to juz bedzie git to tak myśle nad NOS albo NX
Bo jak nie zrobie silnika to po pierwszym szczale szlag go trafi.
Bo tak jak mówiliście cie to nie ma sensu modyfikować tego silnika w jaki kolwiek inny sposób bo koszty są nieadekwantne do przyrostu mocy.Tak wiec tylko podtlenek zalatwia sprawe . Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

sprawdz od razu cisnienie oleju i ewentualnie zrob tez panewki. co do modyfikacji mysle, ze warto robic przy kazdym silniku tylko w niektorych to kosztuje wiecej, a w niektorych mniej... jesli podchodzic stosunkowo to mysle ze wart pieniedzy jest power box - w gsi ze 109 robi sie 131 ps'ow przy obrotach mocy maksymalnej, przy czym krzywa momentu idzie w gore w calym zakresie obrotow dzieki czemu przyspieszenie do 100kmh zmniejsza sie o sekunde. koszt 3kzl.

bedzie ciekawie, tak czy inaczej... w przyszlym sezonie pokazemy ze 8v>16v, a moze i 8v>gsi... zobaczymy ;)
c20rsa, czlowieku meeen!
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

w ASO zaplacilem za wymiane termostatu i uszczelniacza walu korbowego 415pln (razem z czesciami), co do diagnozowania przez kompa to zobaczyli jaka jest temperatura podawana przez czujnik i sie okazalo ze juz przy 70 stopniach otwarty jest termostat i idzie wszystko na duzy obieg
c20mboT
uBaW
Nowy
Posty: 152
Rejestracja: 18 lut 2001, o 00:00
Lokalizacja: Józefów k/W-wy
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: uBaW »

Basista pisze:No jz mam przyotowany wałek z PZU na okolo 5 tyś a może 7 jeszce nie wiem i to bede wtedy myślał
Ale plan jest taki : najpierw zrobie sobie silnik na git tzn pierścienie , uszczelniacze wałki rozrządu dam osadzić na nowo bo cos mi stuka a potem jak to juz bedzie git to tak myśle nad NOS albo NX
Bo jak nie zrobie silnika to po pierwszym szczale szlag go trafi.
Bo tak jak mówiliście cie to nie ma sensu modyfikować tego silnika w jaki kolwiek inny sposób bo koszty są nieadekwantne do przyrostu mocy.Tak wiec tylko podtlenek zalatwia sprawe . Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Nos-a odpuśc nie będziesz szcęśliwy.proponuje nx albo własnie Venom lub Zex :oko: po kosztach for you...........
POWER ISN'T EVERYTHING<--/---/
Obrazek
Nissan s14 sr20det/ E30 2.8 15.6 ET /FSO 1.6 one minute ET<--/-
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”