poniewaz dywagacjom na temat mocy Jedrusia nie bylo konca postanowilem przesledzic te kwestie (teoretycznie rzecz jasna)

bo na hamownie nie pojechalismy... i z tego co udalo mi sie dowiedziec to Jedrus powinien sie legitymowac moca (wynikajaca z fazy pierwszej, tj. walek 280 stopni oraz kolektor bez obrobki glowicy c14se) 96 ps@6400 rpm; 130 nm@4300 rpm
niniejszym donosze rowniez, ze dla tego silnika przewidziana jest faza druga (dla mnie od tego powinno sie zaczac!!! - jak tylko znajde glowice to tak zaczne), ktora w polaczeniu z faza pierwsza (do ktorej komponenty rowniez posiadam

) powinna dac zysk w postaci 120 ps@6400 rpm; 140 nm@4300 rpm

oby udalo sie to zrealizowac... zysk jak latwo obliczyc to 100%!!!

ale nie mozna juz w zasadzie powiedziec ze to jest ten sam silnik!!! ale matematyka puch'a w tym przypadku zaskakujaco sie prezentuje
