Wczoraj w nocy
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tzn. mysle ze jak bedzie snieg jutro to nie ma sensu
miejsce to samo co tydzien temu, kiedy? hmm 20-21 jak ci odpowiada, zgadamy sie jeszcze jutro.
miejsce to samo co tydzien temu, kiedy? hmm 20-21 jak ci odpowiada, zgadamy sie jeszcze jutro.
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Pewnie że się spodobało. Co prawda dalej twierdzę że prosta (jak długa by niebyła) nie oddaje w pełni walorów auta i kierowcy, ale lepszy rydz niż nic . Myślę że jednak wolę rajdy niż wyścigi - winkle, kawałki prostej itd. ale sprawdzian jest OK.
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny)
CTM#119
CTM#119
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no i nie pada... i bedzie nice a tak swoja droga Jedrus... to strasznie fajna sprawa probowac sie w nawrotach, zakretach o roznej trudnosci... ale nie wiem jak Tobie ale mnie strasznie odbija i totalnie nie dbam o samochod... na prostej moge poczynic mniej szkod niz na zakretach... moge rozwalic skrzynie, spalic sprzeglo, ukrecic polos... ale na zrecznosciowce byloby znacznie gorzej... bo naprawde nie interesowaloby mnie co sie dzieje... by tylko szybciej przejechac... prosta ma pewne plusy...
c20rsa, czlowieku meeen!
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no i stalo sie...
mimo moich usilnych prob (4!) family car przegral z Jedrusiem
za kazdym razem rowno 1 dlugosc samochodu...
i chcialbym tutaj zlozyc wyrazy szacuneczku dla Jedrka za takie przerobki.... bez turbo i nx udalo mu sie uzyskac przyrost rzedu 50 % !!!
moje gratulacje !
mimo moich usilnych prob (4!) family car przegral z Jedrusiem
za kazdym razem rowno 1 dlugosc samochodu...
i chcialbym tutaj zlozyc wyrazy szacuneczku dla Jedrka za takie przerobki.... bez turbo i nx udalo mu sie uzyskac przyrost rzedu 50 % !!!
moje gratulacje !
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Pooh - szacunek dla Ciebie bo było super i prawie równo. Jak dobrze zauważyłeś może to być różnica w skrzyni. Na pocieszenie dodam że później jechał 3 razy z AX GT i praktycznie 3 razy dostałem w tyłek .
To nie może być seryjne auto .
Potem jeszcze pojechałem z Ubawem - spaliłem start ale on sam był w szoku jak zapiąłem 3 - to jest masakra.
Może jam jakąśdziwną tą skrzynię ?
To nie może być seryjne auto .
Potem jeszcze pojechałem z Ubawem - spaliłem start ale on sam był w szoku jak zapiąłem 3 - to jest masakra.
Może jam jakąśdziwną tą skrzynię ?
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny)
CTM#119
CTM#119
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
poniewaz dywagacjom na temat mocy Jedrusia nie bylo konca postanowilem przesledzic te kwestie (teoretycznie rzecz jasna) bo na hamownie nie pojechalismy... i z tego co udalo mi sie dowiedziec to Jedrus powinien sie legitymowac moca (wynikajaca z fazy pierwszej, tj. walek 280 stopni oraz kolektor bez obrobki glowicy c14se) 96 ps@6400 rpm; 130 nm@4300 rpm
niniejszym donosze rowniez, ze dla tego silnika przewidziana jest faza druga (dla mnie od tego powinno sie zaczac!!! - jak tylko znajde glowice to tak zaczne), ktora w polaczeniu z faza pierwsza (do ktorej komponenty rowniez posiadam ) powinna dac zysk w postaci 120 ps@6400 rpm; 140 nm@4300 rpm oby udalo sie to zrealizowac... zysk jak latwo obliczyc to 100%!!! ale nie mozna juz w zasadzie powiedziec ze to jest ten sam silnik!!! ale matematyka puch'a w tym przypadku zaskakujaco sie prezentuje
niniejszym donosze rowniez, ze dla tego silnika przewidziana jest faza druga (dla mnie od tego powinno sie zaczac!!! - jak tylko znajde glowice to tak zaczne), ktora w polaczeniu z faza pierwsza (do ktorej komponenty rowniez posiadam ) powinna dac zysk w postaci 120 ps@6400 rpm; 140 nm@4300 rpm oby udalo sie to zrealizowac... zysk jak latwo obliczyc to 100%!!! ale nie mozna juz w zasadzie powiedziec ze to jest ten sam silnik!!! ale matematyka puch'a w tym przypadku zaskakujaco sie prezentuje
c20rsa, czlowieku meeen!
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
mysle ze az 96 to nie ma bo
na 1 - rowno idziemy
2 - rowno
jedrek wrzuca 3 i w tym momencie odskakuje na ta dlugosc samochodu ( szkoda ze to na ok. 350 metrze ) i dalej do konca trojki jest rowno
4 - lecimy dalej tak rowno az do 160 bo skonczyla sie droga juz
wiec jakby bylo 96 to chyba ciagle by sie wysuwal do przodu... ?
na 1 - rowno idziemy
2 - rowno
jedrek wrzuca 3 i w tym momencie odskakuje na ta dlugosc samochodu ( szkoda ze to na ok. 350 metrze ) i dalej do konca trojki jest rowno
4 - lecimy dalej tak rowno az do 160 bo skonczyla sie droga juz
wiec jakby bylo 96 to chyba ciagle by sie wysuwal do przodu... ?
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
pooh: moze miec te 96 moze nie... to co ja podalem to teoria. 96 to jest moc przy obrotach mocy maksymalnej... poza tym macie inne przelozenia skrzyni biegow! z wysuwaniem sie do przodu to niekoniecznie, ze wzgledu na wspomniane roznice - nie wiadomo jak rozklada sie moment, na pewno wskutek zastosowania walka Jerus moze miec oslabiony nieco dol, i tak dalej i tak dalej... mozna snuc i snuc domysly... to takie moje teoretyczne podejscie, a poniewaz juz nie raz przekonalismy sie o pewnej zgodnosci np. danych fabrycznych z praktyka to pozwalam sobie myslec ze i teraz cos w tym jest...
c20rsa, czlowieku meeen!
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no wlasnie, trzeba jedrka wyslac na hamownie
a taka ciekawostki, kiedy ja zaczolem jechac do odciecia (jakies 6500) zamiast do 6000 to odjechal mi juz na jakies dwie moze wiecej dlugosci :0
a taka ciekawostki, kiedy ja zaczolem jechac do odciecia (jakies 6500) zamiast do 6000 to odjechal mi juz na jakies dwie moze wiecej dlugosci :0
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
POHH - Ty masz całkowitą racje matematyka matematyką a życie życiem, pomijam oczywiście zużycie silnika itd (olej...) ale ja też nie wierzę w 96 KM. Głowica, kolektor i wtrysk pochodzą z 82 KM .No jest jeszcze wałek i wydech ale kto to wie. Rzeczywiście muszę pojechać na hamownię i wtedy będzie wiadomo.
Na razie nie jest źle - ale jak mawiają starożytni indianie niegdy nie jest tak dobrze żeby nie mogło być lepiej
Na razie nie jest źle - ale jak mawiają starożytni indianie niegdy nie jest tak dobrze żeby nie mogło być lepiej
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny)
CTM#119
CTM#119
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
i tu tez z pomoca przyszedlby wykres momentu i mocy... mozna lepiej zmieniac biegi majac swiadomosc kiedy moc zaczyna spadac... moze i puch przejechalby sie hamownie... moze dyno day? ale kto pisalby sie i czy gotow bylby zaplacic ok 150 zl za taka przyjemnosc??? ja na pewno tak!!!
c20rsa, czlowieku meeen!
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
wow: z przyjemnoscia dyno day...ale na wiosne
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym