ciekaw jestem ile wyjdzie...
wow i jego x14sz na rolkach...
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
wow i jego x14sz na rolkach...
niniejszym pragne poinformowac, ze jutro na rolki hamowni w zastec'u wjezdzam ja i moje x14sz w czarnej obudowie...
mini power day z udzialem jednej ctm'owej corsy (Jedrus nie przyjedzie, ale jest usprawiedliwiony). pomiar ten, jak sadze, bedzie mozna uznac jako pomiar wyjsciowy do dalszych modyfikacji - po kazdej kolejnej tez bede shamowany... dam znac jaki wynik udalo sie uzyskac kilkoma modyfikacjami do tej pory (ktore pozwalaly mi walczyc z corsa uBiego
), a po zeskanowaniu wykresu tez go tutaj wrzuce.
ciekaw jestem ile wyjdzie...
ciekaw jestem ile wyjdzie...
c20rsa, czlowieku meeen!
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hamownia kosztowala 99 zeta, tak jak pisal puch w watku promocja...
ren, czy to byl Twoj strzal ze tyle powinno wyjsc??? szescdziesiat pare?
no to sie pomyliles
ale nie powiem o ile...
jestem juz po i jestem zadowolony ze sie zhamowalem - to jest najlepsze co mozna zrobic, zamiast gdybac ile sie faktycznie ma... Jedrus tez sie musisz wybrac, bo obawiam sie ze sie wcale nie pomylilem szacujac kiedys Twoja moc na 95-96 koni...
ciekawe jak myslicie ile udalo mi sie zrobic z mojej 1,4 60ps robiac gt glowicy z powiekszeniem zaworow + kolektor rurowy + metalowy katalizator + sebring koncowy i maly plus wkladka k&n???
ren, czy to byl Twoj strzal ze tyle powinno wyjsc??? szescdziesiat pare?
no to sie pomyliles
jestem juz po i jestem zadowolony ze sie zhamowalem - to jest najlepsze co mozna zrobic, zamiast gdybac ile sie faktycznie ma... Jedrus tez sie musisz wybrac, bo obawiam sie ze sie wcale nie pomylilem szacujac kiedys Twoja moc na 95-96 koni...
ciekawe jak myslicie ile udalo mi sie zrobic z mojej 1,4 60ps robiac gt glowicy z powiekszeniem zaworow + kolektor rurowy + metalowy katalizator + sebring koncowy i maly plus wkladka k&n???
c20rsa, czlowieku meeen!
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
132Nm ! niezle niezle 
gratuluje i czekam na wykres
twojego smso-majla dopiero teraz przeczytalem
( 22:40 ) 
gratuluje i czekam na wykres
twojego smso-majla dopiero teraz przeczytalem
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- beny -
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No no Wowik... full modification dolot/wydech plus male GT i przyrost rzedu 35% :0 :0 ... toz to napawa czystym optymizmem, ladnie te silniczki musza byc zdlawione skoro dac im odetchnac tak rwia do przodu... zarzuc no jeszcze te wykresy, co bysmy sobie zobaczyli rozklad tych mocy.
A Jedrek powiadasz wydusil 95PS :0 :0 ... gee... no ladne jajka
A Jedrek powiadasz wydusil 95PS :0 :0 ... gee... no ladne jajka
Beny CTM #081
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:

wow
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jest pewien problem, bo nie mam seryjnego wykresu swojego silnika... byc moze w serii byl juz mocniejszy niz 60 peesikow, nie wiem...
jesli ktos ma seryjne x14sz to moge zasponsorowac 50% kosztu hamowni, zeby miec ten wykres!!! warunek: silnik w b. dobrej kondycji, moj jako seria byl naprawde zadbany!!!
natomiast kazda kolejna modyfikacje bede wienczyl wykresem, tak wiec w dalszej perspektywie bedzie mozna zobaczyc roznice...
MAM DYLEMAT:
1. z jednej strony chce troche popsuc humor Renowi montujac nx'a stajac sie dla niego trudnym przeciwnikiem
2. boje sie o korbowody przy strzale +50 ps...
nie wiem co zrobic cholera!!! bylem zdecydowany, ale teraz sie boje bo raczej chce jezdzic tym samochodem a nie zeby wiecej stal w warsztatach potem... do tej pory jest niezawodny, chce zeby tak pozostalo... eeech...
moge psiknac +30 ps, ale czy to duzo???
jesli ktos ma seryjne x14sz to moge zasponsorowac 50% kosztu hamowni, zeby miec ten wykres!!! warunek: silnik w b. dobrej kondycji, moj jako seria byl naprawde zadbany!!!
natomiast kazda kolejna modyfikacje bede wienczyl wykresem, tak wiec w dalszej perspektywie bedzie mozna zobaczyc roznice...
MAM DYLEMAT:
1. z jednej strony chce troche popsuc humor Renowi montujac nx'a stajac sie dla niego trudnym przeciwnikiem
2. boje sie o korbowody przy strzale +50 ps...
nie wiem co zrobic cholera!!! bylem zdecydowany, ale teraz sie boje bo raczej chce jezdzic tym samochodem a nie zeby wiecej stal w warsztatach potem... do tej pory jest niezawodny, chce zeby tak pozostalo... eeech...
moge psiknac +30 ps, ale czy to duzo???
c20rsa, czlowieku meeen!
-
- beny -
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
IMO spoko mozesz strzelic 30 pare PS... przecie ludziska sikaja po 60 i more powerow i silniczki daja rade... a przecie wszyscy wielcy zapewniali, ze te silniczki wytrzymaja 120PS wiec... jak masz kasiore to mysle ze NX 35PS+ da rade RENowi... pamietaj, ze on ma wielkie opory (Cx=1 czy cos
). Zreszta zawsze mozesz zmienic dysze na 50PS... why not.
Grunt to psikac na niskich obrotach, bo to te wysokie wykanczaja korby (w F1 przeciazenie na korbowodzie przy 18kobr/min wynosi 7kG!!!! :0 :0 :0 ).
Fajnie sie doradza jak nie chodzi o wlasny silnik
... w kazdym badz razie kciuki trzymam, a jakze.
Grunt to psikac na niskich obrotach, bo to te wysokie wykanczaja korby (w F1 przeciazenie na korbowodzie przy 18kobr/min wynosi 7kG!!!! :0 :0 :0 ).
Fajnie sie doradza jak nie chodzi o wlasny silnik
Beny CTM #081
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
psikac przy niskich nie mozna bo to dopiero wykancza korby - zawsze strzal powyzej 3500 rpm
a psikac mozna duzo, tyle ze wiesz... silnik 1,4 - 120 ps to juz blisko tej legendarnej granicy 100 ps z litra... 120 wytrzyma bankowo... i oby wytrzymal psikniecie 30 koni... bo bedzie zle... w hondzie 2,2 ktora w serii ma 125 ps psiknalbym bez wahania 50 koni, ale u mnie... bu
no boje sie troche, ale coz plan jest...
c20rsa, czlowieku meeen!
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No to rzeczywiście dylematy. Z jednej strony nie możemy pozwolić na to żeby REN tak górował i musi mieć jakiegoś przeciwnika bo tak to w samozachwyt wpadnie. Z drugiej rozwalić autko albo cal\ły czas naprawiać tylko po to żeby REN'a "załatwić" to też trochę nie tego. Decyzja należy do Ciebie a na pewno dobrze wybierzesz. Zreszta .. każda decyzja jest dobrą ..
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją





