do corsy a 91. Przedni pas, tylne nadkola, drzwi, maske.... :0 :0 :0 Wiem ze to
glupio brzmi ale za auto zaplacilem 700PLN...

podejrzewam ze koszt dociagniecia 2.0 8V do 150ps bedzie porownywalny lub nawet wiekszy od kosztow zalozenia 2.0 16V (dlatego ja zdecydowalem sie na 16V), po za tym tutaj mamy calkowicie seryjny, niewysilony silnik o mocy juz 150ps ... idealnie do dalszych modyfikacjiKoszta 2.0 16V sa o wiele wieksze (sam silnik i te pierdoly do niego) a 35 ps to nie jest wartos nie do uzyskania...
tu mowimy o pojedynku dlubanego 8V z seryjnym 16V, zaloze sie, ze roznica w koszcie zalozenia silnika 8V i 16V jest i tak o wiele mniejsza niz kasa jaka trzeba wydac na takie dlubniecie 8V zeby objechac 16Vwow pisze:mysle, ze pod uwage trzeba wziac nie tylko moc wyjsciowa ale tez latwosc, prostote i koszt montazu - a to wszystko przemawia na korzysc 2,0 8v - poza tym ten silnik mozna wykrecic spokojnie na min. 170 ps'ow a to pozwala z duzym zapasem robic o wiele mocniejsze nominalnie 16v!!!