Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
2.0 16V jest przedewszystkim mocniejszy o 35KM, dzieki wiekszej mocy samochod ma lepsze przyspieszenie i wiekszy Vmax, problem w tym ze znalezienie takiego silnika jest bardzo ciezkie, ja juz szukam dobre pol roku
to zalezy jak jezdzisz, jezeli spokojnie i powoli to jest szansa za nowy silnik bedzie palic o 1-2 litry wiecej, jezeli natomiast jezdzisz ostro i zawsze gaz jest wdepnienty na maks i silnik ciagniesz prawie do odciecia to wtedy spalanie spadnie (z racji wiekszej mocy nowego silnika nie bedzie trzeba tak dusic)
taaaa - ja też tak mówiłem. Teraz mam 50 % więcej mocy i pali też więcej bo zawsze się depvze.
Kiedyś z pewnymi autami się nie ścigałem a teraz wiem że mogę spróbować - więc ODJAZDDDDDDDDDDDDDD
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny)
CTM#119
REN nie wierzę że po swapie nie będziesz sie ścigał z coraz mocniejszymi autami. I owszem to co teraz objeżdżasz na denku to będziesz robił na pł gwizdka, ale złapiesz mocniejsze auto i będzie pedał dno. Nas po prostu nie można leczyć
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny)
CTM#119
Szwagier pisze:Ren ja nie pytam o silnik 2.0 16v tylko o 1.6 16v
CHodzi mi o roznice miedzy 2.0 8v a o silnik 1.6 16v
Jesli chodzi o 1,6 GSi i 2.0 8V GSi to REN sie myli!!! Przyspieszenie jest
takie samo :0 :0 :0. Roznica tkwi tylko w Vmax: 1.6 zamyka przy 215
w super sposob (mozna przez szybe wyleciec) natomiast 2.0 8V przy
skrzyni F16 zamyka przy ~245 km/h! ODEJSCIE OBU AUT JEST TAKIE
SAMO!!!
A cenowo 2,0 8v + przeródki jest taniej niż 1,6 16v + przeróbki ( i czy wogóle trzeba coś przerabiać żeby 1,6 wsadzić) a tak wogóle to może 1.6 8v wsadzić taki jak ma fliper i go podciągnąć na ok115 PS - czy to nie najlepsze wyjscie??????? Aż głowa boli z tych możliwości zrobienia silniczka - tylko kasa ogranicza wszystkie nasze mażenia a tak nie powinno być.
tak jak pisalem: jesli chodzi o mody to bardziej oplaca sie 2,0 8v!!! zeby wsadzic 1,6 16v do corsy a - oczywiscie, ze trzeba przerabiac. a c16se mozna latwo podciagnac do 135 ps'ow. wszystko zalezy od tego ile masz teraz pieniedzy w kieszeni...
masz wolny wybor... jesli chcesz startowac w jakiejs klasie latem sa regulaminy... tam mozesz zobaczyc jaki silnik plasuje Cie w jakiej klasie i czy masz tam na cos szanse... jesli Cie to nie interesuje obierasz inna dowolna droge... wazne, zeby cos robic...
No ja podobno mam 135 kucy ale ile w tym prawdy to jeszcze nikt nie wie. Auto podobno było tuningowane w Anglii i robiony był walek rozrzadu, wal korbowy, tloki, poglebione i pogrubione gniazda zaworowe. Tylko hamownia moze to wykazać.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi webActive :: profesjonalnie i z pasją
gabson pisze:w taki razie powiedz mi WoW ile wycisne z E16 SE i przede wszystkim od czego mam zacząć.
tez powinienes spokojnie uzyskac 135 peseow... a zaczac - od glowicy! powiekszenie zaworow, polerowanie kanalow, kolektora ssacego i jakies 13, 15 koni w gore... potem walek... kolektor wydechowy... elektronika...
E16se = 1,6 8v czy tak ???? i jescze jedno pytanie jak z dostępem takich silniczków i w jakiej cenie stoją całe komplety (silnik, skrzynia ,elektronika.......) i czy muszę też wymieniać chłodnicę i pompę paliwową jak chce załozyć ten 1.6 8v. Dzwoniłem dzisiaj do tej firmy co Reniq rzucił na forum http://www.silniki.com.pl ale cały dzien mieli wszystkie telefony zajete - dziwne
Będę próbował do skutku - w końcu jestem zdecydowany (czyt. zdesperowany) na taką przeróbkę mojej corsiawki. A jak nie będą chcieli odbierać naszych telefonów to stracą poważnych przynajmniej 3 klijentów (Ren, szwagier, ja) no nie??? A po drugie to jak nie u nich to znajdziemy gdzie indziej silniczki w dobrym stanie. Może kupimy trzy komplety razem to wyjdzie nas taniej (silniczki do corsów i combosów na gwałt poszukiwane)
Kurcze mam teraz 2k i chciałbym chociaz kupic silnik ze skrzynia w dobrej cenie.Potem nazbierałbym na kit konwersyjny(tylko nie wiadomo kiedy).Ale to zawsze byłby jakiś pierwszy krok do zrobienia niezłego przecinaka.
Kupuj silniczek teraz (chyba że nie masz możliwosci zarobienia kaski na resztę) ,bo jak rozejdzie Ci się forsa, a tak jest zazwyczaj jak ma się coś więcej i wtedy nie kupisz nic....
CRITERS pisze:Kupuj silniczek teraz (chyba że nie masz możliwosci zarobienia kaski na resztę) ,bo jak rozejdzie Ci się forsa, a tak jest zazwyczaj jak ma się coś więcej i wtedy nie kupisz nic....
Mam do kupienia ale drogo:silnik 1800 a skrzynia f16 -600,czyli komplet 2400,no może dostałbym zniżke i zaplacilbym 2200 ale to za drogo!!!
Ja narazie nie mam wogóle funduszy i muszę czekać do wakacji. A tak wogóle w jakim stanie jest ten silnik co chccesz kupić - wiesz coś o nim , z pewnego żródła jest????????? Może poszukasz jeszcze trochę innych silniczków i jak dopiero wtedy nic nie znajdziesz to będziesz myślał nad tym. Jak coś tylko znajde to dam Ci znać bo ja cały czas szukam do swojej (orientuje się ile mi trzeba będzie kaski na to przedsięwzięcie) ale zanim ja będę coś wymieniał to mi i tak połowe tego co teraz znajde to ludziska wykupią.