Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ostatnio juchol pisal, ze kupowal takie silniki w granicach 600 zl... mysle, ze jesli jest w dobrym stanie (i wiesz to na pewno) to jest warto jakies 800 - 1000 zl z kompletem czesci oprocz skrzyni. skrzynka... hmm... jakies 400 zl.
2400 za komplet??? ktos postradal zmysly... te ceny ktore Ci podalem to sa ceny na silniczki w idealnym stanie, o gwarantowanym przebiegu... czesto nie wiekszym niz 80kkm.
Szwagier pisze:Ciekawe ile bedzie kosztowało razem ze ściągnięciem
jesli pojedziesz sam to benzyna + 22% VATu + koszt odprawy (100 zl?), jesli zalatwisz sobie druk EUR-1 lub odpowiednia formulke na fakturze to stawka celna jest zerowa.
A ja mam takie pytanie: czy dużo jest kombinacji żeby włozyć 2.0 8v do Corsy A???????? mam teraz 1.2 (c12nz) i myslałem nad 1.6 16v ale skoro mówicie ze jest on drogi to pewnie bede się zastanawiał nad tym drugim. Mnie osobiście interesował by silnik z przebiegiem oscylującym w granicy 80 tys. km za około 2500 pln razem ze skrzynią , kompem , wiązką..... Czy mam szansę coś takiego gdzieś z dobrego żródła załatwić??????????
a co to jest ten kit konwersyjny i czy trzeba coś ciąć piłować itp. żeby to wsadzić i jescze jedno czy chłodnica też idzie do wymiany jak się silniczek wymienia.?????????
zobacz tutaj, kity konwersyjne do Corsy A, najczesciej jest tak ze nie trzeba wykonywac zadnych przerobek, wszystkie niestandardowe czesci masz w kicie
CRITERS pisze:a co to jest ten kit konwersyjny i czy trzeba coś ciąć piłować itp. żeby to wsadzić i jescze jedno czy chłodnica też idzie do wymiany jak się silniczek wymienia.?????????
chlodnice trzeba bedzie wymienic, pompe paliwa rowniez... podcinania przy tym silniku raczej nie bedzie... afair... przy 16v trzeba podciac podszybie, ale przy 8v raczej nie... i tak jak napisal ren w kicie masz wszystko co potrzebne do wlozenia tego silnika - wszystkie czesci ktore sa niestandardowe (nie dostaniesz ich w zadnym sklepie), np. polosie... czy mocowania silnika (chociaz to nie wiem czy nie fuka seryjne)...
Jescze parę pytań . Ile bedzie mi palił taki 2.0 8v. Acha a czy jak bym chciał kupić 1.6 8V taki jak ma flipper to czy wtedy trzeba mi owego kita???? i jescze jedno czy ktoś z was jest w stanie załatwic mi taki silniczek 1.6 lub 2,0 8v w dobrej cenie i z przebiegiem ok. 80 tys km
to zalezy jak jezdzisz, jezeli spokojnie i powoli to jest szansa za nowy silnik bedzie palic o 1-2 litry wiecej, jezeli natomiast jezdzisz ostro i zawsze gaz jest wdepnienty na maks i silnik ciagniesz prawie do odciecia to wtedy spalanie spadnie (z racji wiekszej mocy nowego silnika nie bedzie trzeba tak dusic)
Acha a czy jak bym chciał kupić 1.6 8V taki jak ma flipper to czy wtedy trzeba mi owego kita????
jezeli kupisz 1.6 od corsy a najlepiej wtedy jest kupic calego front-cut'a to kitu konwersyjnego nie trzeba
czy ktoś z was jest w stanie załatwic mi taki silniczek 1.6 lub 2,0 8v w dobrej cenie i z przebiegiem ok. 80 tys km
Jak bedziesz go dusil to spali nawet 13... Ale normalnie pali 7-8 litrow...
Ja mialem mocno przerobiony silnik i mi przyspieszal 4-5 s do 100. Ale
nie pytaj ile pali tylko co ile sie wymienia opony! Na poczatku co tydzien.
Jak sie uspokoisz to co 2-3 miesiace! Ja nie zartuje... Auto pali gume na
3 biegu. Jak wrzucisz 4 i mocno docisniesz gaz to tez jeszcze zamieli
kolami...
na tej stronie co mi podałeś Ren http://www.silniki.com.pl jest tylko - czo może oczekiwac od nas klijent , porady (e-mail) ,kontakt(telefony), a gdzie mogę znalesc ofetrę???? trzeba do nich dzwonić ??????????????
CRITERS pisze:na tej stronie co mi podałeś Ren http://www.silniki.com.pl jest tylko - czo może oczekiwac od nas klijent , porady (e-mail) ,kontakt(telefony), a gdzie mogę znalesc ofetrę???? trzeba do nich dzwonić ??????????????
jeso stary juz przestan sie wyglupiac! podalem ci link do strony firmy ktora sprzedaje silniki, w magazynach maja ich blisko 600 sztuk, zakladam ze jestes osoba na tyle inteligentna ze potrafisz skorzystac z telefonu lub maila zeby samemu sie zapytac o interesujacy sie motor ...
oki, oki - tak tylko chciałem się upewnić Zaraz jutro do nich dzwonić będę bo jestem na takie rozwiązanie zdecydowany (dziękuje za pomoc i przepraszam jak byłem na zbyt upierdliwy )