modernizacje głowic oplowskich - różnice...???

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

Hmhm - ja nie pamietam kątów mojego Schricka - ale ja mam niezbyt regularne wolne obroty :-D .
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

Dla zainteresowanych wałkami (trochę poza tematem :D ) przygotowałem takie dwa pliki w zipie adamxxl.republika.pl/x/walek.zip

Jak będę miał więcej czasu to to opiszę :grin:

PS. Jędrus cierpliwie czekam :oops:
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

Jedrus pisze:Hmhm - ja nie pamietam kątów mojego Schricka - ale ja mam niezbyt regularne wolne obroty :-D .
280 stopni... przy ilu obrotach uspokaja Ci sie? 1100 czy jednak wiecej?
c20rsa, czlowieku meeen!
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

hmh przy ilu, nie wiem bo jak już się wkrecam to zawsze wyżej :-D
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”