Warsztat
- _balt_
- Weteran
- Posty: 1017
- Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
- Lokalizacja: Ostroleka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Warsztat
wiec jak wszystkim wiadomo nasze autka podswietlone sa zaroweczkami (takie jak postojowki lub mniejsze)wybieramy sie do sklepu z eloktronika i kupujemy diody najsilniej swiecace (kolor wedlug gustu) dalej biezemy lutownice w rece do diody dolutowujemy oporniczek bo jak wiadomo dioda jest 3 woltowa a nasz samochodzik daje 12 volt no i bierzemy sie za rozbiorke auta a jeszcze jeden szczegol dioda daje slup swiatla a nie rozproszony wiec slabo podswietla bo swieci przed siebie bo czubek diody dziala na zasadze soczewki ale na to tez jest sposub trzba diode przed zamontowaniem przytrzec papierkiem sciernym zeby byla matowa i wtedy swiatlo sie pieknie rozprzestrzenia zycze powodzenia mi wyszlo nawet niezle podswietlenie zmienilem nawet w panelu radia pozdrawiam i zycze powodzenia w pracach balt
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
To nie są diody tylko ultrafiolet taki jak w testerze do banknotów .
Jak dzisiaj wieczorem sie wyrobie to wrzuce szczegółowy opis wraz ze zjęciami
Jak dzisiaj wieczorem sie wyrobie to wrzuce szczegółowy opis wraz ze zjęciami
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Siemka !!!
niech mi ktoś powie, czy przy zmianie tarcz nie ma problemu ze zdejmowaniem wskazówek??? A próbował ktoś malować wskazówki na inny kolor, żeby nie były białe??? A jak prezentują się białe wskazówki na tle białych tarcz??? Dobrze widać prędkość po ciemku (w sumie to nie najważniejsze )?
Ja też mam podświetlenie deski na niebiesko. Wygląda fajnie, ale przy czarnych tarczach troszkęmi ciemno, ale to kwestia przyzwyczajenia. Polecam wszystkim. Ktoś pytał o oporniki: pytaj o 750. Na wolumenie po 10 gr.
A propos podświetlenia, to ostatnio wpadłem na pomysł z podświetleniem uchwytu do zamykania drzwi. Małą diodę wsadziłem z góry plastiku, za który się pociąga zamykając drzwi. Efekt jest świetny i polecam taki zabieg każdemu. Jeśli chodzi o sprawy techniczne, to podłączyłem siępod przycisk od otwierania szyb.
To tyle
Pozdrawiam
Pirat
niech mi ktoś powie, czy przy zmianie tarcz nie ma problemu ze zdejmowaniem wskazówek??? A próbował ktoś malować wskazówki na inny kolor, żeby nie były białe??? A jak prezentują się białe wskazówki na tle białych tarcz??? Dobrze widać prędkość po ciemku (w sumie to nie najważniejsze )?
Ja też mam podświetlenie deski na niebiesko. Wygląda fajnie, ale przy czarnych tarczach troszkęmi ciemno, ale to kwestia przyzwyczajenia. Polecam wszystkim. Ktoś pytał o oporniki: pytaj o 750. Na wolumenie po 10 gr.
A propos podświetlenia, to ostatnio wpadłem na pomysł z podświetleniem uchwytu do zamykania drzwi. Małą diodę wsadziłem z góry plastiku, za który się pociąga zamykając drzwi. Efekt jest świetny i polecam taki zabieg każdemu. Jeśli chodzi o sprawy techniczne, to podłączyłem siępod przycisk od otwierania szyb.
To tyle
Pozdrawiam
Pirat
-
- Weteran
- Posty: 1369
- Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Pirat, nie mam jeszcze podświetlonego bo nie mogę nigdzie dostać nakładek na liczniki takiej jakości jakbym chciał Nie zamierzam później tego podświetlić tymi diódkami, tylko odłączyć podświetlenie od spodu, zamontować diódki gdzieś na zewnątrz, aby ich blask padał na białe blaty i żeby się one świeciły tak jak wszystko co jest białe, świeci się pod ultrafioletem. No i będę mógł od razu sprawdzać banknoty które mi wydają na stacjach bądź w MaDolandzie. Pozdrawiam.
p.s.
a chciałbym aby efekt był podobny do tego jaki ma Basista.
A tak przypominając to Basista miałeś wrzucić tu którkie streszczenie montażu tych diódek!!!!!!
p.s.
a chciałbym aby efekt był podobny do tego jaki ma Basista.
A tak przypominając to Basista miałeś wrzucić tu którkie streszczenie montażu tych diódek!!!!!!
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Mój skromny wkład:
Zastosowanie dmuchawy, do zwiększenia ilości powietrza (doładowania ) w silniku. Czyli turbo za około 100zł J
Opracowałem ten pomysł dawno, ale brak czasu, sprawia, że dość trudno jest mi się do tego zabrać. Może komuś się to przyda.
Podstawowe założenia są takie, aby jak najniższym kosztem zbudować coś, co mogłoby choć w jakimś stopniu dać to, co daje turbina. Wszystkie prace można wykonać samemu bez ingerencji w silnik (przy turbo konieczna – kolektor wylotowy, smarowanie turbiny,...).
Z powodu braku miejsca w komorze silnika, a raczej rozmieszczenia poszczególnych elementów, dmuchawe proponuję zamontować pod puszką filtra powietrza. Dmuchawa będzie wtłaczać powietrze do obudowy filtra, którą trzeba przerobić odpowiednio do zastosowanej dmuchawy (koszt od 40zł). Pojawia się tutaj jedna z wad (podstawowa), na drodze staje nam filtr, który mniejszy opór stawiałby, gdyby był przed dmuchawą. Posiadacze stożków mają pole do popisu i więcej mniejsca.
Tak więc trzeba uszczelnić wszystkie łączenia, zwłaszcza filtr-wtrysk, obudowa filtra i filtr-dmuchawa.
Początkowo myślałem nad tym aby dmuchawa pracowała stale z tą samą prędkością, parę wad w tym jest, więc przy wzroście obrotów przyda się więcej powietrza. Wciśnięcie pedału gazu powoduje większe otwarcie przepustnicy, więc z pedałem gazu postanowiłem powiązać regulację dmuchawy. Większy prąd-więcej powietrza, tzn. przy wciśniętym pedale do dechy dmuchawa powinna pracować na maxa. UWAGA silnik musi mieć odpowiednią mieszankę więc ten max nie oznacza pełnego „pałera” dmuchawy. Niestety, ale trzeba stopniowo obniżać opór (właśnie przez oporniki regulujemy prąd).
Regulacja – idealnie byłoby mieć rezystor nastawny (np. dekadowy – na uczelni się tym bawiłem) i na wolnych obrotach, ewentualnie na wyższych powoli zmniejszamy opór -rośnie dawka powietrza.
Aby nasza dmuchawa reagowała na pedał gazu (jego wciśnięcie) stosujemy przesuwny rezystor. Chodzi o skonstruowanie czegoś w rodzaju regulacji mocy ciągu w odkurzaczu (rozbierz swój lub sąsiada), tylko reagującej na nacisk pedała (patrz rys.). Sposób, powiązanie tych rzeczy można zrealizować na dwa sposoby, sztywny i za pomocą linki(cięgna).
Nie jest to koniec, ani tym bardziej gotowy przepis. Wszystko zależy od dmuchawy jaką zechcecie wykorzystać.
Ja powoli kompletuje (szukam) odpowiednich rzeczy, a z realizacją jak tak dalej będzie z moim wolnym czasem to poczekam do lata LL Wszystkim życzę owocnych prac nad własnymi konstrukcjami.
Pozdrawiam AdamXXL CTM#006
[/img]
Zastosowanie dmuchawy, do zwiększenia ilości powietrza (doładowania ) w silniku. Czyli turbo za około 100zł J
Opracowałem ten pomysł dawno, ale brak czasu, sprawia, że dość trudno jest mi się do tego zabrać. Może komuś się to przyda.
Podstawowe założenia są takie, aby jak najniższym kosztem zbudować coś, co mogłoby choć w jakimś stopniu dać to, co daje turbina. Wszystkie prace można wykonać samemu bez ingerencji w silnik (przy turbo konieczna – kolektor wylotowy, smarowanie turbiny,...).
Z powodu braku miejsca w komorze silnika, a raczej rozmieszczenia poszczególnych elementów, dmuchawe proponuję zamontować pod puszką filtra powietrza. Dmuchawa będzie wtłaczać powietrze do obudowy filtra, którą trzeba przerobić odpowiednio do zastosowanej dmuchawy (koszt od 40zł). Pojawia się tutaj jedna z wad (podstawowa), na drodze staje nam filtr, który mniejszy opór stawiałby, gdyby był przed dmuchawą. Posiadacze stożków mają pole do popisu i więcej mniejsca.
Tak więc trzeba uszczelnić wszystkie łączenia, zwłaszcza filtr-wtrysk, obudowa filtra i filtr-dmuchawa.
Początkowo myślałem nad tym aby dmuchawa pracowała stale z tą samą prędkością, parę wad w tym jest, więc przy wzroście obrotów przyda się więcej powietrza. Wciśnięcie pedału gazu powoduje większe otwarcie przepustnicy, więc z pedałem gazu postanowiłem powiązać regulację dmuchawy. Większy prąd-więcej powietrza, tzn. przy wciśniętym pedale do dechy dmuchawa powinna pracować na maxa. UWAGA silnik musi mieć odpowiednią mieszankę więc ten max nie oznacza pełnego „pałera” dmuchawy. Niestety, ale trzeba stopniowo obniżać opór (właśnie przez oporniki regulujemy prąd).
Regulacja – idealnie byłoby mieć rezystor nastawny (np. dekadowy – na uczelni się tym bawiłem) i na wolnych obrotach, ewentualnie na wyższych powoli zmniejszamy opór -rośnie dawka powietrza.
Aby nasza dmuchawa reagowała na pedał gazu (jego wciśnięcie) stosujemy przesuwny rezystor. Chodzi o skonstruowanie czegoś w rodzaju regulacji mocy ciągu w odkurzaczu (rozbierz swój lub sąsiada), tylko reagującej na nacisk pedała (patrz rys.). Sposób, powiązanie tych rzeczy można zrealizować na dwa sposoby, sztywny i za pomocą linki(cięgna).
Nie jest to koniec, ani tym bardziej gotowy przepis. Wszystko zależy od dmuchawy jaką zechcecie wykorzystać.
Ja powoli kompletuje (szukam) odpowiednich rzeczy, a z realizacją jak tak dalej będzie z moim wolnym czasem to poczekam do lata LL Wszystkim życzę owocnych prac nad własnymi konstrukcjami.
Pozdrawiam AdamXXL CTM#006
[/img]
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No widze Adaś, ze temat nie umarl .
Rozwiazanie ciekawe choc zaiste dmuchawa za filtrem nie bedzie powodowac tak szybkiego zanieczyszczania filtra.
Inna kwestia to potencjometr regulacyjny... musi potrafic przenosic spore prady (nie bez kozery bezpiecznik wentylatora ma wartosc 30A!!!). Dobrze by sie sprawdzil jak wspomniales potencjometr laboratoryjny, ale to cholerstwo jest spore. IMO lepszym rozwiazaniem jest tyrystorowy regulator predkosci silnikow DC lub nawet seryjny regulator dmuchawy, choc ten dziala skokowo to jednak powinien sie sprawdzic.
Dzialaj dzialaj... trzymam kciuki.
Rozwiazanie ciekawe choc zaiste dmuchawa za filtrem nie bedzie powodowac tak szybkiego zanieczyszczania filtra.
Inna kwestia to potencjometr regulacyjny... musi potrafic przenosic spore prady (nie bez kozery bezpiecznik wentylatora ma wartosc 30A!!!). Dobrze by sie sprawdzil jak wspomniales potencjometr laboratoryjny, ale to cholerstwo jest spore. IMO lepszym rozwiazaniem jest tyrystorowy regulator predkosci silnikow DC lub nawet seryjny regulator dmuchawy, choc ten dziala skokowo to jednak powinien sie sprawdzic.
Dzialaj dzialaj... trzymam kciuki.
Beny CTM #081
-
- Nowy
- Posty: 351
- Rejestracja: 12 sty 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Krakow
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
balt ja to robiłem w vw golfie II. nie jest to trudne.
Wejdź zobie na http://www.vwgolf.pl(nie bieżcie jako krypto reklamy.
Tam jest dział tuning, czy coś w tym stylu.... zresztą....http://www.vwgolf.pl/tunpor/tuning/jednawyc.htm - bezpośredni link.
Myślę że nie powinno się to zbytnio różnić.
Wejdź zobie na http://www.vwgolf.pl(nie bieżcie jako krypto reklamy.
Tam jest dział tuning, czy coś w tym stylu.... zresztą....http://www.vwgolf.pl/tunpor/tuning/jednawyc.htm - bezpośredni link.
Myślę że nie powinno się to zbytnio różnić.
Corsa A GSi
:placz2:Na sprzedaż:placz2:
:placz2:Na sprzedaż:placz2:
- _balt_
- Weteran
- Posty: 1017
- Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
- Lokalizacja: Ostroleka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nastepny temat jak sadzicie jak uzyskac ten efekt czy to poprostu jest za mala opona czyli furka staje na kanty czy to specjalna opona zeby tak to wygladalo dlamnie zajebiscie i wsumie to moze byc rozwiazanie na przycieranie o nadkola tylko jak to uzyskac oto fotkahttp://www.ctm.pl/images/zdjecia/big537.jpg
- _balt_
- Weteran
- Posty: 1017
- Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
- Lokalizacja: Ostroleka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
sluchajcie jest taka sprawa spotkalem goscia ktory ma w sienie fiat biale tylne lampy pytam go ile dal i tu ciekawostka mowi ze sam zrobi zaskoczyl mnie bo wygladalo to super nie chcial powiedziec jak to zrobil ale powiedzial ze zrobi lampy do kazdego auta wiem ze nie mozna dostac takich do corsy A a i powiedizla ze do B czyli mojej zrobilby za 200 zl niezle co?
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja też ale to nieprawda że nie moża dostać. Kiedyś na forum była gadka właśnie o białych do Corsy A i z tego co pamiętem to mi Retox mówił że u niego w Legionowie można takie zamówić. Ceny nie pamiętam ale jakoś coś koło 400 ale nie dam głowy.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No ja na razie znalazłem tylko coś takiego:
czarne:
czerwone:
CENA: 139,00 euro
Są jeszcze srebrne ale nie ma fotki.
czarne:
czerwone:
CENA: 139,00 euro
Są jeszcze srebrne ale nie ma fotki.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Adam xxl
Do adama XXl
Po przeczytaniu twojego opisu postanowiłem się zabawić i zdemontowałem filtr i obudowe (powietrza)
i na hama zamontowałem tan silnik ze śmigłem od suszarki . Połaczyłem z pedałem gazu linką
i na taśme skocz przkleiłem do przycisku króru ustala biegi w szuszarce .
Nastepnie zrobiłem kilka rudek do okoła osedla i powiem ze silnik gładziej chodziłi , na
biegu jałowym lepiej sie wkrecał ale nie przyniosło to żadnych wymiernych skudków
Wiec powiedz mi jakich ty sie spodziewasz osiagów po tym swoim zestawie ( 10 koni więcej ? )
Potem zmontowałem suszrke z powrotem i filtr też , głowe trzeba czasem mieć czym wysuszyć
Po przeczytaniu twojego opisu postanowiłem się zabawić i zdemontowałem filtr i obudowe (powietrza)
i na hama zamontowałem tan silnik ze śmigłem od suszarki . Połaczyłem z pedałem gazu linką
i na taśme skocz przkleiłem do przycisku króru ustala biegi w szuszarce .
Nastepnie zrobiłem kilka rudek do okoła osedla i powiem ze silnik gładziej chodziłi , na
biegu jałowym lepiej sie wkrecał ale nie przyniosło to żadnych wymiernych skudków
Wiec powiedz mi jakich ty sie spodziewasz osiagów po tym swoim zestawie ( 10 koni więcej ? )
Potem zmontowałem suszrke z powrotem i filtr też , głowe trzeba czasem mieć czym wysuszyć
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
"wentylatory" , a raczej dmuchawy mają lepszą od suszarki wydajność. Ja ten plan odpuściłem sobie z dwóch powodów. 1. mam teraz gaz a wiadomo co się dzieje jak jest za dużo powietrza. 2. ten sam, a pewninie i lepszy efekt spdziewam się uzyskać na wałku, gdzie nie muszę martwić się jak sterować doborem odpowiedniej mieszanki
To co tam pisałem to czysta teoria, nie pamiętam czy podałem ile kucy będzie z tego, ale jak to teoria, z praktyką często się rozmija
To co tam pisałem to czysta teoria, nie pamiętam czy podałem ile kucy będzie z tego, ale jak to teoria, z praktyką często się rozmija
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
wow pisze: tak jak obiecalem - zdejmowanie glowicy how to...
glowice zdejmujemy zawsze z zimnego silnika czyli studzimy przez jakies 3 godzinki...
1. odlaczyc przewod masowy akku
2. spuszczamy ciecz chlodzaca zdejmujac dolny przewod gumowy - plyn dobrze jest zebrac do czystego naczynia aby potem wlac go ponownie
3. zdejmujemy gorny przewod chlodnicy
4. wymontowujemy puszke filtra powietrza wraz z przewodem dolotowym
5. odlaczamy od glowicy wszystkie przewody gumowe ukladu chlodzenia, przewody elektryczne, itp.
6. linke gazu odpinamy od obudowy przepustnicy
7. odpianamy przewody paliwowe pamietajac o zaznaczeniu doplywu i odplywu - zatykamy otwory
8. zdjac pasek wieloklinowy napedu alternatora, pompy wspomagania, zdjac kolo pasowe
9. zdjac oslone paska rozrzadu
10. obrocic wal korbowy i ustawic tlok 1 cylindra w polozenie zwrotu zewnetrznego
11. wlaczyc 5 bieg i zaciagnac hamulec reczny
12. odkrecic pokrywe walka rozrzadu
13. zwolnic naciag paska rozrzadu i zdjac z kola walka rozrzadu
14. blokujac walek rozrzadu zdjac kolo walka rozrzadu
15. nastepnie tylna obudowe napedu rozrzadu
16. odkrecic i odlaczyc kolektor wydechowy lub tylko rure laczaca sie przy kolektorze, odlaczyc sonde lambda
17. odkrecic sruby glowicy przechodzac spiralnie od zewnatrz do srodka, w pierwszym przejsciu luzowac o 1/4 obrotu, nastepnie o 1/2 obrotu
kolejnosc odkrecania srub
1 5 9 8 4
2 6 10 7 3
18. zdjac z glowicy obudowe walka rozrzadu, wyjac dzwigienki, podkladki trzonkow oraz popychacze
19. zdjac glowice z bloku, jesli uszczelka jest przyklejona nalezy poruszyc glowice lekkimi uderzaniami mlotka z tworzywa sztucznego. w zadnym wypadku nie rozdzielamy glowicy za pomoca ostrych narzedzi - zastanawia mnie to troche, be przeciez sa wyciecia do oddzielenia glowicy... no ale tak jest zgodnie z prawidlami.
20. zdjac uszczelke glowicy
21. usunac z cylindrow nie strzepiaca sie szmatka ewentualne slady oleju czy cieczy chlodzacej
22. powierzchnie przylegania uszczelki oczyscic z resztek uszczelki tepym narzedziem lub odpowiednim srodkiem - nie zdzierac metalu!
23. odtluscic powierzchnie przylegania
24. wyjac nowa uszczelke z opakowania i polozyc na kadlubie napisem top do gory - sprawdz czy tlok 1 cylindra jest w polozeniu zz jak na poczatku. uszczelke wyjmij tuz przed montazem, tak aby wczesniej sie nie utlenila (jesli metalowa)
25. polozyc glowice na bloku
26. wlozyc popychacze, dzwigienki i cala reszte jesli pamietasz jeszcze jak to zlozyc...
27. odtluscic miejsce styku z glowka obudowy walka
28. na powierzchnie glowicy naniesc cienka warstwe uszczelniacza
29. ustawic walek rozrzadu tak aby krzywki 1 cylindra zajely polozenie zamkniecia zaworow
30. ustawic obudowe walka rozrzadu i po zalozeniu nowych srub ropoczac skrecanie do momentu zetkniecia lbow z powierzchnia obudowy
31. sruby glowki dokrecac w kolejnosci odwrotnej do tej przy demontazu w nastepujacych fazach...
1 faza - moment 25Nm
2 faza - kat 60 stopni
3 faza - kat 60 stopni
4 faza - kat 60 stopni
32. przykrecic tylna obudowe paska rozrzadu (12 Nm)
33. przykrecic kolo rozrzadu (45 Nm)
34. zalozyc pasek rozrzadu i napiac go - pamietajcie ze napiecie dobrze zmierzycie tylko odpowiednim przyrzadem
35. przykrecic pokrywe napedu rozrzadu
36. zalozyc nowe swiece
37. podlaczac wszystkie kable, rurki, itp.
38. nie zapomnijcie o wydechu
39. napelnic uklad chlodzenia i odpowietrzyc go
40. pisalem o przewodach paliwowych??? jesli nie to pamietajcie o nich i o lince gazu
41. teraz pasek klinowy, pucha filtra powietrza, masa akumulatora i...
gotowe!
42. uruchomic silnik, zaczekac az sie nagrzeje, sprawdzic szczelnosc ukladu chlodzenia, po wystygnieciu silnika wyrownac poziom cieczy chlodzacej.
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Świeżak
- Posty: 96
- Rejestracja: 3 kwie 2003, o 00:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
biale lampy- ZRÓB SAM!!!!!!!!!!!!
witam jestem świerzym jeszcze nei zapisanym klubowiczem!
choć wysałem maila rejestracyjnego już pare ładnych dni temu!
hmmmmm co do lamp..
tak mnei ostatnio naszło zeby zacząć cudowac wiecej przy mojej corsie (B 1,4 16v wer SPORT) no i wymyśłiłme
zrobiłem se juz sam grill z przopdu białe zegary przyciemniłem szybki no i teraz now klosze
pomysłów jest tyle ile nas zainteresowanych
pomyślcie jak zrobić.......
JA WIEM
jak bedzie zainteresowanie to podam jak ja to widze
to nie oto chodzi ze niechce powiedziec
wolał bym zeby takie żeczy każdy corsiaż w pare chwil łamał w głowie a nie połowa postów to CIEKAWE JAK ON TO ZROBIŁ!!!!!!!!!!!
TO NIE JEST TRUDNE trzeba tylko chcieć!
pozdrawiam
choć wysałem maila rejestracyjnego już pare ładnych dni temu!
hmmmmm co do lamp..
tak mnei ostatnio naszło zeby zacząć cudowac wiecej przy mojej corsie (B 1,4 16v wer SPORT) no i wymyśłiłme
zrobiłem se juz sam grill z przopdu białe zegary przyciemniłem szybki no i teraz now klosze
pomysłów jest tyle ile nas zainteresowanych
pomyślcie jak zrobić.......
JA WIEM
jak bedzie zainteresowanie to podam jak ja to widze
to nie oto chodzi ze niechce powiedziec
wolał bym zeby takie żeczy każdy corsiaż w pare chwil łamał w głowie a nie połowa postów to CIEKAWE JAK ON TO ZROBIŁ!!!!!!!!!!!
TO NIE JEST TRUDNE trzeba tylko chcieć!
pozdrawiam
corsa B 1,4 16V wer. fab. SPORT
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: biale lampy- ZRÓB SAM!!!!!!!!!!!!
no czesc...szczypas pisze:witam jestem świerzym jeszcze nei zapisanym klubowiczem!
A przepraszam... post nazywa sie warsztat czy zgaduj zgadula??? Widzial gdzies kolega posta, w ktorym ktos pisze, ze wie, ale nie powie, bo jak ktos nie wie, to niech pomysli, a jak wymysli i napisze, to i ja napisze, co wiem, bo przecie pisze, ze wiem, ale nie powiem.szczypas pisze: pomysłów jest tyle ile nas zainteresowanych
pomyślcie jak zrobić.......
JA WIEM
jak bedzie zainteresowanie to podam jak ja to widze
Beny CTM #081
-
- Świeżak
- Posty: 96
- Rejestracja: 3 kwie 2003, o 00:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: biale lampy- ZRÓB SAM!!!!!!!!!!!!
A przepraszam... post nazywa sie warsztat czy zgaduj zgadula??? Widzial gdzies kolega posta, w ktorym ktos pisze, ze wie, ale nie powie, bo jak ktos nie wie, to niech pomysli, a jak wymysli i napisze, to i ja napisze, co wiem, bo przecie pisze, ze wiem, ale nie powiem.[/quote]
ok zgadzam sie
ale czytam tak sobie te posty i poprostu dochodze do wniosku ze wiele osób nei umie poprostu pomyśłec chwile jak samemu coś zrobić!
ok usiąde chwile pomyśłe i powiem wam jak ja to widze ale musze spisac myśłi n papier pozdrawiam
i jeszcze jedno
NIE MAM NA MYŚŁI NIKOGO OBRAŻAĆ!!!! NAPRAWDE!!!!!!!!!!
POZDRAWIAM!
corsiarzy
ok zgadzam sie
ale czytam tak sobie te posty i poprostu dochodze do wniosku ze wiele osób nei umie poprostu pomyśłec chwile jak samemu coś zrobić!
ok usiąde chwile pomyśłe i powiem wam jak ja to widze ale musze spisac myśłi n papier pozdrawiam
i jeszcze jedno
NIE MAM NA MYŚŁI NIKOGO OBRAŻAĆ!!!! NAPRAWDE!!!!!!!!!!
POZDRAWIAM!
corsiarzy
corsa B 1,4 16V wer. fab. SPORT
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: biale lampy- ZRÓB SAM!!!!!!!!!!!!
HEHEHEHE... A tak poza tym, to w każdym konkursie są nagrody Beny ma rację! Według mnie to głupota chwalić się w tym topicu czymś, co nie ma żadnego uzasadnienia w opisie czy na zdjęciu. Albo gościu piszesz, jak coś zrobić i dzielisz się z innymi, albo jak Ci się nie podoba, to nara i nie wytykaj komuś, że nie potrafi pomyśleć, bo może akurat na taki pomysł nie wpadł, a potrafi wiele innych rzeczy.- beny - pisze:no czesc...szczypas pisze:witam jestem świerzym jeszcze nei zapisanym klubowiczem!A przepraszam... post nazywa sie warsztat czy zgaduj zgadula??? Widzial gdzies kolega posta, w ktorym ktos pisze, ze wie, ale nie powie, bo jak ktos nie wie, to niech pomysli, a jak wymysli i napisze, to i ja napisze, co wiem, bo przecie pisze, ze wiem, ale nie powiem.szczypas pisze: pomysłów jest tyle ile nas zainteresowanych
pomyślcie jak zrobić.......
JA WIEM
jak bedzie zainteresowanie to podam jak ja to widze
Ja przeglądając poprzednie posty znalazłem wiele porad, pomysłów itd. Poczytaj sobie o grilu Adama, czy jego pomyśle na turbo. gabson udostępnił innym zegary, podobnie Pooh, którego tarcze aktualnie wożę w furaku (to tylko przykłady, które teraz przyszły mi do głowy); i weź sobie z nich przykład...
Pozdrawiam