Z tymi oslonkami w Corsie A to nie jest tak do konca. Zamkniete drzwi sa w na tyle malej odleglosci od slupka, a otwarte w na tyle duzej, ze zadna oslonka nie zda egazminu. Najlepiej wiec wykonac wieksze otwory i usztywnic w tym miejscu przewod (zrobic z niego taki luk) aby mogl sie chowac w tych otworach.
Nie jest to najlepsze rozwiazanie, ale sprawdza sie (2 razy montowalem zamki w Bejbe).
Poprawnym pytaniem jest teraz "to jak to zrobila firma ORYGINALNIE". Otorz zrobila (Corsa A z el. sterowaniem szyb np.) ! Otwor w drzwiach znajduje sie zaraz przy poszyciu drzwi, a w slupku z jego bocznej (tej nie widocznej z siedzenia) strony. W "zwyklych" drzwiach znajduja sie tam przetloczenia - okragle i jedyny sposob na wykonanie tam otworow to sciagniecie drzwi
Co do montazu. Nie sprawdzalem w wielu, ale kazde drzwi, ktore widzialem w Corsie A maja juz gotowe otwory w drzwiach na silowniki (tak samo w klapie bagaznika) wiec samo mecaniczne zamontowanie nie pwinno sprawic problemu.