no i sie wysrala...

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

no i sie wysrala...

Post autor: wow »

...corsa... juz dwa dni stoi... pompa paliwa odmowila wspolpracy. jutro rozbieram celem sprawdzenia czy to kable czy padla pompa... alez mnie ten samochod denerwuje, oooj... wrrrrr... ide spac!
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

dopiero teraz zauważyłem zmianę w podpisie :)23
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

zmiana od niedawna... wynik bez unichipa... na uni bylo lepiej, ale za ubogo byl wystrojony i cierpialy swiece :( poza tym samochod jezdzi moim zdaniem marnie! poza tym teraz nie jezdzi wcale... a wogole to musze odizolowac kolektor bo jest tak goracy ze szoq, zamontowac chlodnice oleju... nie widziales gdzies adas kompletu z przewodami i podkladka pod filtr oleju od astry gsi??? i zmienic skrzynie na krotsza albo custom made... i dopiero myslec o jezdzie tym autkiem :( niestety bad nius to taki, ze kasa sie zdeka skonczyla :( ale nic to...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

ach! swoja droga wyszlo, ze zastec nie oszukal mnie tak bardzo z tymi 83 koniami z 60 w x14sz... w ostatnim gniocie wraz z combo jest test hamowni i wypadli stabilnie, wiec mozna uznac ze tamta glowica wyszla super hiper swietnie...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

wow pisze:zmiana od niedawna... wynik bez unichipa... na uni bylo lepiej, ale za ubogo byl wystrojony i cierpialy swiece :( poza tym samochod jezdzi moim zdaniem marnie! poza tym teraz nie jezdzi wcale... a wogole to musze odizolowac kolektor bo jest tak goracy ze szoq, zamontowac chlodnice oleju... nie widziales gdzies adas kompletu z przewodami i podkladka pod filtr oleju od astry gsi??? i zmienic skrzynie na krotsza albo custom made... i dopiero myslec o jezdzie tym autkiem :( niestety bad nius to taki, ze kasa sie zdeka skonczyla :( ale nic to...
byłem dzisiaj na giełdzie, gdybym wiedział to bym się popytał :zakrecony:
ja też ostatnio mam jakieś zachody z pompą jak przypuszczam . Za dużo jeżdżę na gazie, ale skoro jeżdzi lepiej 8)
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Feliks »

Wow wtedy miales tylko gt glowicy i wydech i bylo 83 teraz z o ile sie nie myle to jest mpi, waleczek no i zrobiony wydech(plus pewnie kilka innych rzeczy) i jest 98. Przyrost 15 km w stosunku do prawie seryjnego 1.4sz oczekiwales wiecej, mniej czy sie spodziewales takiego wyniku???
Ostatnio zmieniony 2 cze 2003, o 00:03 przez Feliks, łącznie zmieniany 1 raz.
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

co dokladnie dziejesie z chlodnica oleju co ona daje i mozna ja zamontowac przy moim silniku??
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

feliks: no coz... jakby to powiedziec... spodziewalem sie lepszego wyniku... liczylem na jakies 110 koni i to ciut nizej niz przy odcieciu... tak przynajmniej kusil i podpowiadal mantzel i jego spec. tak czy inaczej, corsa jakos fajnie jezdzila tuz po zlozeniu tego wszystkiego w calosc... potem byly jakies kombinacje z ustawieniem walka, duze mulace gupie kola i teraz nie podoba mi sie to... liczylem na troche wiecej, ale nie udalo sie... atmosferyczny silnik to dla mnie nadal jedna wielka zagadka/skarbonka... nastepny samochod ktory kupie bedzie mial turbine!

osman: mozna zamontowac u Ciebie. chlodnica oleju chlodzi olej, ot co... a ja bardzo tego potrzebuje, bo: 1. mam bardzo duze temperatury w komorze silnika i nie chce aby przez przegrzanie zrywal sie film olejowy. 2. musze zwiekszyc pojemnosc ogolna ukladu chlodzenia, bo jest hooot in therrrre...
c20rsa, czlowieku meeen!
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

duzo z tym jest zabawy i gdzie dokladnie do ukladu chlodzenia sie pto podlacza?? i ile wynioslo by wsystko??
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Zaibel
Nowy
Posty: 109
Rejestracja: 21 maja 2003, o 13:52
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Zaibel »

a ja mam pytanko tak troszke moze nie z tej bajki.... ale gdzie jesty w okolicy wawy jakas hamownia???
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

moze VTG ................... :oko:
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Zaibel
Nowy
Posty: 109
Rejestracja: 21 maja 2003, o 13:52
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Zaibel »

znalazłem białe zegary do corsy a

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=13389734
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Feliks »

Wlasnie dlatego zadalem to pytanie bo przygladajac sie temu co Mantzel umiescil na stronce to wg nich powinienes miec wiecej tych konikow chyba ze oni maja jakies inne :oko:
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

wow
nie martw sie dzieciak, bedzie dobrze.... :)
pomysl jakie poczyniles postepy... pamietasz dawno temu okecie ? :)
pozdrowka
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

osman14 pisze:duzo z tym jest zabawy i gdzie dokladnie do ukladu chlodzenia sie pto podlacza?? i ile wynioslo by wsystko??
ile to wyniesie to powiem jak zaloze, bo ciezko powiedziec ile to moze kosztowac uzywane... nowe... ouch! nawet nie pytaj... ciezka kasiora! zabawy praktycznie brak - podlaczenie jest banalne. nie podlaczasz sie do istniejacego ukladu chlodzenia, tylko tworzysz nowy... zaczynajac od "podkladki" pod filtr oleju z wyprowadzeniem na cisnieniowe przewody oleju, poprzez te przewody do chlodniczki. ot co.
Zaibel pisze:a ja mam pytanko tak troszke moze nie z tej bajki.... ale gdzie jesty w okolicy wawy jakas hamownia???
w ostatnim gniocie jest test hamowni... akurat w stolicy jest ich najwiecej. osobiscie polecam hamownie w nadarzynie u jacka chojnackiego, promotor i autoelektronika... vtg niekoniecznie chociaz sam nie bylem...
Feliks pisze:Wlasnie dlatego zadalem to pytanie bo przygladajac sie temu co Mantzel umiescil na stronce to wg nich powinienes miec wiecej tych konikow chyba ze oni maja jakies inne
widze, ze nie tylko ja czytalem mantzel'a... no i... wyglada na to, ze maja troszke inne te koniki... dlatego z wielka ciekawoscia czekam na wyniki kolegi od powerbox'a. dla mnie spec. mantzel'a jest malo wiarygodny niestety :( teoria, teoria, praktyka swoje... szkoda, ze sie nie udalo... ciekaw jestem ile ostatecznie wyjdzie po ponownym wystrojeniu uni - to juz niebawem...
cyberpooh pisze:nie martw sie dzieciak, bedzie dobrze....
pomysl jakie poczyniles postepy... pamietasz dawno temu okecie ?
:) jus siem nie martfiem... zwlaszcza ze autko juz jezdzi... i chyba jakos lepiej... pompa konczyla sie chyba progresywnie, bo autko odzyskalo troszke wigoru na gorze (czy to moze zludzenie, po dluzszej jezdzie 1.0 12v???). a okecie... owszem, owszem... stare dobre...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

wow pisze:ach! swoja droga wyszlo, ze zastec nie oszukal mnie tak bardzo z tymi 83 koniami z 60 w x14sz... w ostatnim gniocie wraz z combo jest test hamowni i wypadli stabilnie, wiec mozna uznac ze tamta glowica wyszla super hiper swietnie...
wies co wo hamownia podobno juz wiechala do siedziby firme rafala tego co ci robil corse co bylismy tam jak ci ja skladali tego od astry firma juz przeniesiona do centrum no i ma juz hamownie
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

_balt_ pisze:wies co wo hamownia podobno juz wiechala do siedziby firme rafala tego co ci robil corse co bylismy tam jak ci ja skladali tego od astry firma juz przeniesiona do centrum no i ma juz hamownie
no co Ty nie powiesz... przeciez troszke wczesniej napisalem...
wow pisze:osobiscie polecam hamownie w nadarzynie u jacka chojnackiego, promotor i autoelektronika...
i...
c20rsa, czlowieku meeen!
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

Rafał hamowie juz ma ale w częściach, wczoraj dopiero się przenieśli w nowe miejsce, przywiezli cały stuff z Mościsk i trzeba to jeszcze poukładać ... sporo tych gratów mają ...
c20mboT
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

podsumowujac akcje z pompa...

1. poniedzialek: samochod jedzie do serwisu na holu. wymiana pompy na nowa, stara przestala dzialac... wyjezdza sprawny, odzyskawszy wigor na wysokich obrotach... i mam na mysli wysokie obroty... 6000-7600 rpm :)
2. wtorek: samochod znow staje :( przyczyna: pod wplywem cisnienia pekl elastyczny waz wyprowadzajacy paliwo z pompy poza jej obudowe. przyczyna: wessany zbiornik paliwa, przez co obudwa byla krzywo i po zlozeniu waz zaciskal sie dosc niefortunnie. w koncu zagiety wezyk rozsadzilo cisnienie. koniec koncow: wymianiony zostal zbiornik paliwa. przyczyna wessania: prawpodobnie dolewawszy paliwa "pod korek" zapchalem zbiornik z weglem aktywnym przez ktory odbywa sie napowietrzanie i pompa zassala zbiornik.

kolejne rady od nauczonego na bledach:

1. nie tankujcie pod sam korek
2. nie wyjezdzajcie paliwa do konca.

:)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
sierak
Weteran
Posty: 1551
Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: sierak »

Hmm ja powiem tak:

1. Pod korek to żadko tankuje
2. Z tym drugim to trochę gorzej :oko:
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

wow chcesz powiedziec ze skoro juz dziala wszystko to next modlin zejdziesz ponizesz 17s ? :)
a tak z ciekawosci, ile kosztuje zbiornik paliwa i co zrobiles ze starym ?
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

zbiornik paliwa nowy kosztuje 950 zl (tyle placil Ren do combosa), ja zaplacilem 300 za uzywany... stary pognieciony zostal u mechanika.

skoro wszystko dziala jak nalezy zostalo jeszcze tylko zadbac o drobiazg taki jak izolacja cieplna kolektora wydechowego, zestroic ponownie unichip'a i next modlin... nie zapeszajac... nie ma szans zebym nie zszedl ponizej 17 sekund. na next modlin nie wiem czy uda mi sie jeszcze powalczyc ze skrzynia, ale silnikowo corsa powinna byc skonczona. izolacje bede robil w przyszlym tygodniu, unichip to zabawa na jeden dzien...
c20rsa, czlowieku meeen!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”