juhol jeszcze tak mi do lgowy przyszlo ze maske mozecie na silownikach zrobic bo to efektownie wyglada=JUHol= pisze:Hehe... zgadza sie moja corsa tez stoi obok! Co do drzwi - pierwsza sprawa to zostaly wyciete slupki i wspawana w nie rura celem wzmocnienia, bo jak wiadomo takie drzwi sporo warza! Druga sprawa byly zawiasy do drzwi... Zostaly zamowione u jakiegos tam rzemieslnika, ale po zalorzeniu od razu sie skrecily i byly do wyrzucenia! Postanowilismy (razem z moim kolega) ze przerobimy seryjne zawiasy! zostaly skrocone i odpowiednio dopasowane do ram (drzwi i slupek)... No i faktyznie - oryginalne sa najlepsze! Inna sprawa bylo optymalne dopasowanie silownika. I tu z pomoca przyszlo czasopismo Flash Opel Scene international (numer 10/2001) i tam na stronie 22 widac mniej wiecej jak to mozna zalozyc! Po kilku przymiarkach udalo sie! Jedyny zonk to wsiadanie i wysiadanie - trzeba uwazac na glowe (ale to jest kwestia przyzwyczajenia!) No to tyle mniej wiecej na temat drzwi!
Inne przerobki: Zostaly wspawane tylne nadkola od kadetta d i zostala podniesiona podloga z tylu, dlatego ze uklad wydechowy jest teraz na srodku! Inne kosmetyczne juz zmiany to zaspawana klapa, zamki itp...
Silnik: 2.0 8V (C20SEH) wersja 130 konna, pozatym zostal zalozony kolektor wydechowy lexmaula wraz z reszta ukladu wydechowego, oraz stozkowy filtr powietrza K&N...
Aktualnie trwaja prace nad wymiana dlowicy z walkiem, beda jescze polerowane kanaly i scinana glowka... Szacunkowa moc po zmianach: jakies 160 koni!
Zawieszenie: Amortyzatory Koni (zolte) ze sprezynami H&R; obnizenia -60mm (przod) -40mm (tyl)...
Felgi aluminiowe (szczerze to nie wiem jakiej firmy), ale obute w opony z przodu 195/50/15 z tylu natomiast 205/50/15...
Uklad hamulcowy zostal przeszczepiny z kadetta e gsi, ale pompa hamulcowa zostala od corsy 1.4 (zapobiega to nadmiernemu blokowaniu kol)!
Pozatym jest sportowa kierownica sparco i zegary LCD rowniez z kadetta...
pozdr




