SMT 5 czujniki w corsie

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy B.
ODPOWIEDZ
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

SMT 5 czujniki w corsie

Post autor: osman14 »

Słowo pickup (czujnik obrotu) będzie często używany: oznacza czujnik obrotu, magnetyczny (reluktancyjny), optyczny albo inaczej Halla. SMT5 może obsłużyć wszystkie. Silnik, który pracuje z czujnikiem spalania stukowego ze sprzężeniem zwrotnym, nie może mieć stuningowanego zapłonu, chyba że czujnik ten jest niesprawny (co nie jest pożądane)
Silniki z rozdzielaczem (zapłonu) wymagaja jednego czujnika


powyzej umiescilem fragment z instrukcji montazu SMT 5 i jest maly problem nie wiem jaki jest u mnie ten czujnik spalania stukowego czy taki jak jest napisane powyzej jesli tak to chyba nie da sie u mnie zmienic zaplonu jak wynika z instrukcji .....silnik x14xe........

prosze o pomoc w wyjasnieniu ....
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

to stary temat co prawda ale napisze...

1. czujnik obrotow walu masz magnetyczny...
2. mylisz czujnik predkosci i polozenia walu z czujnikiem spalania stukowego...
3. czujnik spalania stukowego jest piezoelektryczny
4. tak, Twoj silnik ma czujnik spalania stukowego
5. dziwi mnie, ze czujnik spalania stukowego ma byc przeszkoda w wystrojeniu piggyback'a...
c20rsa, czlowieku meeen!
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

wow pisze:to stary temat co prawda ale napisze...

1. czujnik obrotow walu masz magnetyczny...
2. mylisz czujnik predkosci i polozenia walu z czujnikiem spalania stukowego...
3. czujnik spalania stukowego jest piezoelektryczny
4. tak, Twoj silnik ma czujnik spalania stukowego
5. dziwi mnie, ze czujnik spalania stukowego ma byc przeszkoda w wystrojeniu piggyback'a...
dzieki za wyjasnienie ale czujnikow nie pomylilem :-P
przytoczylem tylko fragment z instrukcji montarzu SMT-5 tez bylem zdziwiony......
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

nie zebym sie czepial ale pytales czy masz czujnik spalania stukowego w jednym z typow wymienionych przy okazji czujnikow predkosci i polozenia... ;)
c20rsa, czlowieku meeen!
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

moze nie koniecznie mialem to na mysli tylko chcialem zebyscie wyrazili swoje opinie o tym co bylo napisane w instrukcji montazowej SMT ............
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Elektryczny”