


po doswiadczeniach z brembo, brembo max, ate power disc powrot do jedynych slusznych oryginalnych tarcz gm.
rozmiar: 256/24




he he dopuki nie zrypała się kamera, też każdą rzecz dokumentowałemwow pisze: wiem, ze mam manie cykania fotek![]()
to ja poprosze koncowki drazkow i tylne lozyska.. jesli oczywiscie moge zawrocic glowe szanownego panawow pisze:uhuhuhuhu... tarcze sa fajne! jutro jade po klocki, lozyska, koncowki drazkow i przeguby kulowe wahaczy...
zadzam sie nie ma to jak power dyski...mialem z qumplem podobny problem w vectrze 2.5 v6...nie chciala homowac tak jak hamowala zaraz po wyjezdzie z fabrtki dopier power dyski pomogly...wow pisze:przy okazji odrobina teorii... jezdzilem na samiutkim poczateczku na niewentylowanych tarczach gm 236/12 (afair) and that was good. markos jezdzi teraz rowniez na seryjnych tarczach gm 236/20 wentylowanych i that's good. ale w miedzyczasie ja-madra glowa postanowilem ulec marce brembo, ze to niby sport i wogole... nabylem komplet niewentylowanych tarcz brembo, docieralem je zgodnie z instrukcja, traktowalem delikatnie i co... and that wasn't good. tarcze przy ostrym hamowaniu dziwacznie sie zachowywaly - tracily swoje wlasciwosci i strasznie halasowaly. no coz... pomyslalem, grzeja sie... spotkalem sie jeszcze kilka razy z Jedrusiem, a on posiadajac ate power disc'i i nie bedac z nich zadowolonym do konca utwierdzil mnie w przekonaniu... nie ma co... brembo to porzadna marka, trzeba kupic brembo, ale czas na wentylowane. dlatego madra glowa kupil wentylowane nacinane tarcze brembo max (takie fajne niby i wogole) i co? i docieral, dbal i co... i that wasn't good. a wiec po tym wszystkim i po rozmowach z innymi madrymi glowami powrot do korzeni i tarcz oryginalnych ktore wychodzi na to, ze sa najlepsze. zeby jednak nie cofac sie, a ciagle isc do psjodu... rozmiar: 256/24 - wyposazane w nie byly autka takie jak astra f gsi, kadett gsi, vectra 2000, calibra. do mocy 200 koni w corsie spokojnie wystarczaja. no coz... moze to moja natura jest taka, ze straszne wymagania mam ale do tej pory ciagle nie jestem zadowolony z tych hamulcow... moze teraz sie to zmieni wreszcie...
apetyt rośnie w miarę jedzeniawow pisze:wszystko ok gomo tyle, ze z tego co pamietam jedrus nie byl zadowolony z power dyskowale... to wszystko kwestia czego kto oczekuje... mnie jest coraz ciezej zadowolic jesli chodzi o hamulce, zawieszenie (chociaz tu ciut latwiej, bo chyba znalazlem swoj ideal
), osiagi...
to kurcze mi w skelpie powiedzili ze Zimmermann beda kosztowaly 400 zl komplet, cosmi sie wydaje ze sie niezrozumielismy w tym sklepie i oni chcieli mi moze wcisnac tarcze od polonezaREN pisze:dowiadywalem sie wczoraj o cene tarcz Zimmermann, 330PLN za sztuke
tarcze 256x24, wentylowane, nawiercane
nie no dokladnie mowilem ze chce nawiercane i oni mi potweirdzili ze sa nawiercane, oni sie chyba tak na tym znaja jak ja na astrologii (czyli wcale):) niejade tam juz do nich wole poszukac profesjonalnego sklepuREN pisze:tarcze w standardowym rozmiarze do Corsy kosztuja okolo 250pln/sztuka
za 400pln moze chcieli Ci sprzedac gladkie tarcze a nie nawiercane