Jakie wrażenia?
Nowy klubowicz
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
kristo
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nowy klubowicz
W imieniu mojego kolegi(Ctm-#247) -Prezentacja kolejnej czarnej bestii w naszym CTM- klubie








Jakie wrażenia?
Jakie wrażenia?

-
Pepek
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 12 lut 2003, o 19:13
- Lokalizacja: okolice stolicy
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
ogólnie bardzo ładna (fajny wlot powietrza na klapie, pasy przez cały samochód i felunie)ale są elementy kture troche psują wygląd np. nielubie tego typu naklejek na klapce od wlewu paliwa, nakładki na tylne lampy i te świecące na zielono bębny-ale jest to tylko moje zdanie. Mimo wszystko robi olbrzymie wrażenie. Pozdrawiam i witam nowego klubowicza
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nice
wlot raczej nie pod stozek skoro lpg zamontowane.
wlot raczej nie pod stozek skoro lpg zamontowane.
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Robi wrażenie ale nie w moim stylu ... ale gorąco witam nowego klubowicza i oby wniósł coś nowego na forum ... zapraszamy
Krytyką się nie zrażaj ... tu, to normalka
Krytyką się nie zrażaj ... tu, to normalka
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
-
Poli
- Nowy
- Posty: 236
- Rejestracja: 6 wrz 2003, o 13:13
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
REN dobrze zauwazyles tez jestem ciekawy czy pod maska cos tam drzemie czy tylko ma to na celu poprawic wygladREN pisze:markos wydaje Ci sie tylko, ze malkontentow jest malo, Corsa Adam Małysz Edyszyn zdecydowanie nie przypada mi do gustu, po za tym zachodze w glowe co za wielki silnik siedzi pod maska skoro trzeba bylo robic wlot powietrza! po za tym sticker tuning ...
śmigaczo-fruwacz
-
fabryk
- Nowy
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
- Lokalizacja: Warszafka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Witam nowego
furka spoko ale tak jak mowia inni zdjac naklejki i wlot...bebny na czarno pomalowac,zdjac te paski i listwy z drzwi oraz te paskudne nakladki z tylnych lamp i bedzie gites
pozdrawiam
ps jestes na w miare dobrej drodze
furka spoko ale tak jak mowia inni zdjac naklejki i wlot...bebny na czarno pomalowac,zdjac te paski i listwy z drzwi oraz te paskudne nakladki z tylnych lamp i bedzie gites
pozdrawiam
ps jestes na w miare dobrej drodze
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
-
fabryk
- Nowy
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
- Lokalizacja: Warszafka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a jeszcze zapytam gdzie ten kolega i jakiego ma nicka???albo cos przeoczylem albo go jeszcze nie ma na forum....
pozdro
pozdro
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
-
Zdz Corsa Black
- Świeżak
- Posty: 15
- Rejestracja: 26 wrz 2003, o 22:02
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No to przyszła na mnie pora.Witam,dziękuję za pozdrowienia i od razu zapewniam że toleruję wszelką krytyczną demokrację na forum
i nie zrażam się.Odmienne gusta szanuję,zaś zmian w wyglądzie auta nie będzie
.Wszystkie dokonania w pełni zamierzone.Odpowiadając na niektóre głosy:na forum bywałem bardzo często-jako obserwer.Kol. Kristo sprowokował mnie do dalszych działań powyższymi zdjęciami-za co mu dziękuję.Idąc dalej:progi już są,felgi też i to nie często spotykane (przy okazji skutecznie wywołują zawiść u dresów w kaszlach z OZ RACING i REMUS-stąd też naklejka nad wydechem,pół Poznania wali takie stickery nad przyspawanymi końcówkami,a że moja ma kolor zgodny z pasami i dostałem ją w komplecie kupując tłumik to niech sobie będzie i informuje że wreszcie jedzie orginał-zreszta słychać).
Nie będzie natomiast gleby.Na pewno auto by się godnie prezentowało ale nie mam do tego ładnego przodu oraz w planach częstych wizyt u lakierów i blacharzy,szanuję swoje pieniądze i kości.Po prostu jestem od urodzenia w tym mieście i stwierdzam porównując do zachodu że Poznań jest prowincjonalnym miastem i bajki o jego gospodarności są mitem-dziury tutaj są takie jak w dupach (przepraszam) lasek z pornoli po analu.Koleiny też podobnie kojarzę.Jedna wielka cipa (przepraszam)
Dalej,Remus wystaje-fakt-ale mi to pasi a poza tym on jest długi jak przepraszam i pomiędzy zapasówkę i sprężyny nie da sie go inaczej wstawić więc bronię mojego blacharza.
Wlot powietrza.Cóż-1.4 16 V,jak napisał już Kristo.Nie trzeba go było koniecznie zakładać bo silnik nie jest wielki,ale też wyróżnia maskę więc cieszę się zimnym powietrzem wpadającym do air boxu pod wlotem i robiącym tam ciśnienie.K&N od góry osłonięty więc nie zamaka na myjni i w deszczu a jak jeżdzę na LPG to mam box częściowo otwarty więc ciśnienie się zmniejsza i nie gasi.Efekt doładowania bardzo dobrze współgra ze strumiennicą-od chwili założenia obydwóch elementów moment jest wyczuwalnie większy,doszły do tego nowe pierścienie na tłokach wiec jest po lini:zdrowy wdech-zdrowa kompresja-zdrowy wydech.W takim razie o osiagach:max 200 na naszej autostradzie(bez dziur w przepraszam
),18,63 na 400m na Bednarach ale jeszcze przed nowymi pierścieniami,moment i moc satysfakcjonująca jak na tak małe przeróbki więc nie mierzyłem.
Na Modlinie nie będę choć pragnę bardzo i poznac kolegów w realu także.Po prostu otwieram sklep i ma on z założenia zapracować m.in. na totalny tuning silnika (swap+ nitro lub turbo jak się da,LPG won!),bądź maxymalnie nowy model Corsy B+powyższe,bądź też na Eclipsa (wszystkich klubowiczów ponownie przepraszam).To by było może na dzisiaj dosyć.Pozdr.
KONIEC.
Nie będzie natomiast gleby.Na pewno auto by się godnie prezentowało ale nie mam do tego ładnego przodu oraz w planach częstych wizyt u lakierów i blacharzy,szanuję swoje pieniądze i kości.Po prostu jestem od urodzenia w tym mieście i stwierdzam porównując do zachodu że Poznań jest prowincjonalnym miastem i bajki o jego gospodarności są mitem-dziury tutaj są takie jak w dupach (przepraszam) lasek z pornoli po analu.Koleiny też podobnie kojarzę.Jedna wielka cipa (przepraszam)
Dalej,Remus wystaje-fakt-ale mi to pasi a poza tym on jest długi jak przepraszam i pomiędzy zapasówkę i sprężyny nie da sie go inaczej wstawić więc bronię mojego blacharza.
Wlot powietrza.Cóż-1.4 16 V,jak napisał już Kristo.Nie trzeba go było koniecznie zakładać bo silnik nie jest wielki,ale też wyróżnia maskę więc cieszę się zimnym powietrzem wpadającym do air boxu pod wlotem i robiącym tam ciśnienie.K&N od góry osłonięty więc nie zamaka na myjni i w deszczu a jak jeżdzę na LPG to mam box częściowo otwarty więc ciśnienie się zmniejsza i nie gasi.Efekt doładowania bardzo dobrze współgra ze strumiennicą-od chwili założenia obydwóch elementów moment jest wyczuwalnie większy,doszły do tego nowe pierścienie na tłokach wiec jest po lini:zdrowy wdech-zdrowa kompresja-zdrowy wydech.W takim razie o osiagach:max 200 na naszej autostradzie(bez dziur w przepraszam
Na Modlinie nie będę choć pragnę bardzo i poznac kolegów w realu także.Po prostu otwieram sklep i ma on z założenia zapracować m.in. na totalny tuning silnika (swap+ nitro lub turbo jak się da,LPG won!),bądź maxymalnie nowy model Corsy B+powyższe,bądź też na Eclipsa (wszystkich klubowiczów ponownie przepraszam).To by było może na dzisiaj dosyć.Pozdr.
KONIEC.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2003, o 00:08 przez Zdz Corsa Black, łącznie zmieniany 1 raz.
Got bless tuning&street racing
-
Zdz Corsa Black
- Świeżak
- Posty: 15
- Rejestracja: 26 wrz 2003, o 22:02
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
O gustach sie nie dyskutuje wiec nie dyskutuję,opentany sexem wbrew pozorom nie jestem-normalka raczej,lubię tylko czasem takie kwiatki wstawiac zwłaszcza jak mnie stan nawierzchni irytuje (a kogo nie?) no a zawieszenie,komp i hamulce to sie rozumie samo przez się.Ale spoko-wiecej nie będzie 
P.S. Aha,Ren,widze że Kolega jest-udanego startu,wysokich miejsc i niskich czasów dzisiaj.Już z turbo może?
P.S. Aha,Ren,widze że Kolega jest-udanego startu,wysokich miejsc i niskich czasów dzisiaj.Już z turbo może?
Got bless tuning&street racing
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
juz dosc dawno z turbo
na marginesie: kompresja nie wystepuje przy tak niskich predkosciach (mowa o wlocie). jedyne na czym zyskujesz w przypadku wlotu na masce to temperatura zasysanego powietrza - tu punkt dla ciebie
tlumik? czyzby nie byl dedykowany do corsy?
zawias vs. dziury: smiem twierdzic, ze wszystkie miasta w polsce maja podobnie dziurawe drogi, w warszawie da sie jezdzic nawet na spaxie - tak wiec czekamy na glebe
ps.: a progi to kolega ma zdaje sie odwrotnie stronami zalozone
daruje pod warunkiem, ze w miedzyczasie zostaly zmienione
na marginesie: kompresja nie wystepuje przy tak niskich predkosciach (mowa o wlocie). jedyne na czym zyskujesz w przypadku wlotu na masce to temperatura zasysanego powietrza - tu punkt dla ciebie
tlumik? czyzby nie byl dedykowany do corsy?
zawias vs. dziury: smiem twierdzic, ze wszystkie miasta w polsce maja podobnie dziurawe drogi, w warszawie da sie jezdzic nawet na spaxie - tak wiec czekamy na glebe
ps.: a progi to kolega ma zdaje sie odwrotnie stronami zalozone
daruje pod warunkiem, ze w miedzyczasie zostaly zmienione


