Ile mnie remont silnika kosztował już mówie.
szlif jednej tulei 120PLN oczywiście X4
koszt pierścieni 150 PLN na wszyztkie tłoki.
dodatkowo uszczelki pod głowice i podrywe zaworów i misę.
A co do uszczelki to baran w sklepie sprzedał mi z mniejszą średnicą i ja baran założyłem wszystko pasowało. Zapaliłem silnik a on klekocze jak DIESEL na zdechnięciu. Za mała średnica była i główka tłoka waliła w rant uszczelki. Rozebrałem i się dopatrzyłem że jest zła.
Wału nie szlifowałem bo tak mówili że nie ma potrzeby i panewki zostały stare. Różnica w mocy i przyspieszeniu jest kolosalne no i oleju jeszcze nie dolewałem a przejechałem po remoncie 3 tyś. Wcześniej na 600 km 2l oleju
Acha i jeszcze pasek rozrządu.
A co doszło do samochodu nie wiele tylko głośniki w drzwi 6 sztuk. Skrzynkę musiałem wyjąć bo mała IZA się drze jak ją włączam....

a i teraz co 2 tygodniej jadę do domu do olsztyna to muszę mieć luz w bagazniku na wałówkę od rodziców.
Jest OK to najważniejsze

Zaczęło się teraz coś wreszcie dziać w mym zyciu i dobrze że pozytywnie.